Julistoppers 2012 - Deel 4

Inderdaad Spoon, ben benieuwd.

Sanne, zo denkt Bart hier dus ook. Toen ik zwanger was van Inge, zei ik eigenlijk nooit nee, als ik nu ga tellen hoe vaak…

Als ik zwanger ben is het ook vaak nee van mijn kant…tot frustratie v manlief soms haha.

Ik ben vandaag zooo opgefokt :shock: grrrr zit werkelijk mezelf in de weg.

Manlief lacht zich rot. Ben je soms zwanger schat?!? Geen idee laat me :twisted: :lol:

Laten we hopen dat hij gelijk krijgt :pray:

Morgen alweer 7 dgn na de eisprong…

Als ik zwanger ben is het ook vaak nee van mijn kant…tot frustratie v manlief soms haha.

Ik ben vandaag zooo opgefokt :shock: grrrr zit werkelijk mezelf in de weg.

Manlief lacht zich rot. Ben je soms zwanger schat?!? Geen idee laat me :twisted: :lol:

Laten we hopen dat hij gelijk krijgt :pray:

Morgen alweer 7 dgn na de eisprong…

Ja. Bart krijgt deze ook vaak nee te horen. Dacht dat het kwam, omdat het een jongetje is, had er bij Inge geen problemen mee namelijk en het initiatief kwam nog wel eens bij mij vandaan.

Ow dat klinkt wel bekend smurf… Had ik deze keer ook en Bart begon er ook al over. Ik zal duimen dat hij gelijk heeft en verder moet hij je maar gewoon een beetje met rust laten dan.

Op hoeveel cyclus dagen staat je banner nu Amy?

Op 28 Spoon. Had 30 januari vermoedelijk mijn ei, heb dat 14 dagen bij gedaan voor mijn nod.

Nu misselijk, voel mijn borsten wat, wat krampjes onderin… Maar durf niet te hopen…

Oja, en jeuk, last van pukkeltje en droge mond.

Maar goed, kan natuurlijk van vanalles komen.

Spannend :pray:

Spannend Eef… Ik hoop dat je lichaam je deze keer niet voor de gek houdt. :pray:

ik hoop het ook niet, maar het zal wel weer…

Blijven hopen!

Smurf en Eef, ik blijf voor jullie duimen…

babyboom… Alweer op dat verschrikkelijke wachtbankje?

Engel hoe gaat het jouw? Geen gekke kwaaltjes? Jij al een idee, wat het zou kunnen zijn? Ik heb het bij beide zwangerschappen correct gehad, maar dat kwam vooral door me dromen aan het begin van elke zwangerschap.

Spoon, nog veel last van de misselijkheid? Al een vermoeden van een broertje of zusje?

Hier verder weinig te melden. Een vriend heeft een idee aangedragen om toch de schroeven die we hebben toegestuurd gekregen voor het ledikantje te kunnen gebruiken. Dus hopelijk kan deze het weekend ook eindelijk in elkaar. Heb alle babywas weggedraaid, op een paar dingetjes na, die weer later binnenkwamen. Verder alleen nog even de lakentjes en hydrofiele strijken, maar ja zonder bedje om op te maken, kan ik het straks nog een keer doen, dus daar wachten we nog eventjes op. Heb zoveel kleertjes in 50/56 dat ik volgens mij de eerste periode niet eens zijn kleertjes hoef te wassen en dan nog kleertjes overheb, tegen de tijd dat ie naar 62 gaat. Donderdag gaan we voor de 2de groeiecho en zien we of hij zijn lijn volhoudt. Meneertje zit wat groei betreft tegen de bovenste lijn in de groeicurve.

Zo Kitten je bent aardig op dreef :thumbup:

Leuk binnenkort weer even naar je mannetje gluren :inlove:

Hier geduldig aan het wachten…nu 9 dpo.

Temp keurig hoog en verder weinig kwaaltjes die bij mijn ongesteldheid passen. Ook geen krampjes oid.

Vind deze dagen altijd zo spannend, je denkt constant voel ik iets of toch niet. Ben blij als het weekend is haha dan weet ik waar ik aan toe ben.

Die wachtdagen hadden nooit uitgevonden moeten worden… Dan die dingetjes die je wel/niet voelt, waardoor je gaat denken zou het… heb ze ook nooit leuk gevonden.

Spannend Smurf!

Ik had vanmiddag weer flinke steken onderin en krampjes. Geen idee wat ik ervan moet denken. Voel me echt nog hetzelfde. Nog 2 nachtjes slapen, ben echt benieuwd. zit nu op 11 dpo. Feit is dat mijn cyclus weer echt de oude is. Nou ja, deze maand althans.

Spannend he amy.

Dat denk ik ook steeds weer n dag erbij is het niet raak dan hoef ik mij over mijn lfgeen zorgen meer te maken.

Het ene moment denk ik goh voel ik mijn borsten, mmm beetje weeeiig, moeee en niet veel later denk ik dat ik het mezelf inbeeld. Net als afgelopen twee maanden dus haha

Een zwangerschapstest kan nog niet maar misschien doe ik morgen vroeg voor de gein n ovutest hihi. Kijken of de streep donkerder is dan na en voir mijn eisprong

:oops:

Spannend he amy.

Dat denk ik ook steeds weer n dag erbij is het niet raak dan hoef ik mij over mijn lfgeen zorgen meer te maken.

Het ene moment denk ik goh voel ik mijn borsten, mmm beetje weeeiig, moeee en niet veel later denk ik dat ik het mezelf inbeeld.

Een zwangerschapstest kan nog niet maar misschien doe ik morgen vroeg voor de gein n ovutest hihi. Kijken of de streep donkerder is dan na en voir mijn eisprong

:oops:

Spannend Smurf. Ik had eigenlijk helemaal geen opvallende klachten, en toch zwanger.

Amy, fijn dat je cyclus weer in ieder geval op orde lijkt te zijn. Je hoofd was er al even klaar voor maar je lijf nu mogelijk ook.

Kitten, jij bent lekker bezig al. Ik heb ook wel zin om de kleertjes uit te zoeken. We hebben nog zoveel. Van de week wel even in de doos gespiekt, jeetje wat klein weer. Maar nog even geduld hebben.

Verder heb ik geen idee wat het wordt. En aangezien ik wil dat het een verassing blijft moet ik nog behoorlijk tijd wachten dus denk er maar niet teveel over na :slight_smile:

Ja bedankt Mascha hier ook alles goed hoor :wink: :wink:

@K1TT3N wrote:

Die wachtdagen hadden nooit uitgevonden moeten worden… Dan die dingetjes die je wel/niet voelt, waardoor je gaat denken zou het… heb ze ook nooit leuk gevonden.

nou idd. ik heb afgelopen dagen ook genoeg gevoeld, maar als ik dan zoals vandaag best veel krampjes heb, en steekjes, en voel dat mijn bmm gewoon echt láág staat (terwijl hij bij jayden en quincy hoog stond) en ik ook nog niet meer afscheiding heb (bij j en q dus wel), dan ga ik ook gewoon denken dat het wéér niet raak is. Daar ga ik dus ook gewoon vanuit.