Dat zal toch niet amy ik hoop echt dat je ongelijk hebt
Van bbm standen heb ik echt geen verstand trouwens…
Irritant dat mijn berichten via de telefoon dubbel gepost worden.
ik hoop ook dat ik ongelijk heb hoor haha
Ow Sanne, sorry :oops: Ik schaam me diep, heb ik gewoon jouw overgeslagen :oops: Fijn om te lezen dat met jouw ook nog alles goed gaat.
Eef, ik had bij Inge ook geen aanwijsbare klachten, tenminste in het begin, het was alleen me ongi die uitbleef, waardoor ik ben gaan testen. Deze keer had ik ze wel, maar twijfelde toch… Ik blijf gewoon duimen voor je, het zal toch eens moeten gebeuren zou je zeggen.
Smurf, als ik inderdaad via de telefoon plaats en ik druk daarna op back (om maar zo te zeggen) wordt ie bij mij ook dubbel geplaatst. Vind het ook heel vervelend. Gelukkig bedenk ik het me op tijd en kan ik hem nog verwijderen.
Haha dat geeft toch niet :-*
Hoe is het met de wwchtende dames
Hier vanmiddag bezoek gehad van 2 mede juli mama,s echt zoo leuk. Leuk ook als he dan zo goed klikt. Was alweer een hele tijd geleden dat ik ze had gezien, maar als je dan weer ziet is het net alsof je ze echt al jaren kent he, zo bijzonder.
Hier goed, af en toe een steekje of een krampje of een trekkend gevoel in mijn buik, idd werden plopje…, maar ga er lekker vanuit dat ik morgen een omowitte test heb.
Hier ook nog geen duidelijke tekenen. Ben wel wat prikkelbaarder en vermoeider maar verder geen tekenen van een eventuele zwangerschap. Ik ga voor nu maar nergens vanuit dan kan het alleen maar meevallen.
Voor testen moet ik nog even geduld hebben. Vrijdag zit ik op 12dpo en dat is de dag dat ik meestal positief test als ik zwanger ben.
Spannend Amy ik hoop uiteraard op een tweede streep
Smurf, wanneer kan jij eventueel testen.
En Amy… [/quote]
Amy wat spannend joh ik heb goede hoop hoor want een licht streepje staat er echt :dance:
Pff ik hoop zo graag dat ik je mag volgen :oops:
Spoon, ik zit nu op 10 dagen na mijn ei. Op vrijdag kan ik een KV test doen. Bij mijn vorige zwangerschappen was die dan (licht) positief.
Ik heb wel een vroege test liggen nog van zwanger en kids misschien doe ik die morgen ochtend.
Weet alleen niet wat ik nu moet verwachten.
Heb geen overduidelijke zwangerschapsverschijnselen (op vermoeidheid en prikkelbaarheid na dan) maar bijv geen hoofdpijn oid dat duidt op mijn menstruatie.
Vanmorgen wel wat krampjes in mijn onderrug en onderbuik maar ja dat kan ook twee kanten op. :roll:
Smurf, het zou wel heel fijn als jullie gewoon beide deze week positief testen, het is jullie gegund!
Ik hoop het ook echt…
BB, hoe is het met jou? Jij zit denk nu ook rondom je NOD toch?
Smurf
Thanks meiden!
Smurf, ik hoop ook dat je mij mag volgen!
Eef ook hier wil ik je feliciteren met je mooie test!!! Ik ben echt zo blij voor je.
Smurf ik blijf voor je duimen deze week. 2x goed nieuws in 1 week zou geweldig zijn. Of misschien 3x want bb zou inderdaad ook weer rond der NOD moeten zitten inderdaad.
Amy hoe speciaal dat je juist nu zwanger bent geworden. Dat kan niet anders dan een cadeau zijn van je vader en Quincy* samen :inlove: zo gaaf!
Ik hoop jullie morgen of overmorgen goed nieuws te kunnen brengen. Kan dat wel gebruiken. Voel me niet super. Van buiten ziet niemand iets hoor, maar van binnen ben ik op het moment weer wat verdrietig.
Spelen wat dingen bij de oudste op school, manlief heeft een scheur in zijn meniscus en moet dadelijk naar de orthopeed dus het is van alles bij elkaar.
Zou over 2 weken met zwangerschapsverlof gaan en dat stond nog in mijn werkagenda.
Smurf, nou zeker heel bijzonder…
ik hoop voor jou dat je ook een positieve test hebt deze week!
Smurf :hug:
Amy, je banner :dance:
Smurf :hug: , confronterend dan weer he. Wat vervelend dat je je zo voelt, goou het er maar uit, misschien lycht het ietsje op. wat vervelend met je man, hoe geeft ie dat gegad? En ik hoop dat de dingen van je zoon snel op te lissen zijn :hug:
Eef :inlove: , idd je banner… Hopelijk volg jijdeze week smurf
ja, denk pas hem maar meteen aan :inlove:
:mrgreen: groot gelijk missss met vast een hele grote smile op dr hoofd :inlove:
Hopelijk zet de positieve flow zich door naar Smurf :thumbup:
Iets heel anders.
Gisteren ben ik aangereden met de fiets door een andere fietser. Ik stopte iets te laat voor rood licht, maar zag een auto aankomen dus remde alsnog. De persoon achter mij had het hele licht+auto niet gezien en knalde met volle vaart achter op me. Toen ze op de grond lag vroeg ze nog waarom rem je nou. Ik zei, het is rood. En ook de automobilist die afsloeg bevestigde dat ze mocht afslaan. Maar ja, daar lag ik wel zwanger op de grond met mijn fiets. Gelukkig hadden we allebei fysiek geen schade. Maar mijn fiets is wel totaal stuk. Hopelijk wordt het snel afgehandeld met de verzekering want ik ben er wel van afhankelijk qua vervoer. Belangrijkste natuurlijk is dat alles in orde is met de baby, want ik schrok me wel rot. Het ene moment sta je bijna stil, het volgende moment lig je met een klap onderuit.