Jeetje spoon wat een schrik zeg :hug: , gelukkig alles wel goed met jou, ben je op controle geweest??? Balen van je fiets zeg, dan heb je ook een flinke smak gemaakt. Zat die ander te dagdromen ofzo :roll: :eh:
Nee, heb gisteren wel even het hartje gecheckt met de angelsound. Vrijdag ga ik weer naar de vk. En die vrouw had het inderdaad gewoon niet gezien dat het rood was. Zat totaal ergens anders met haar gedachten.
Waarschijnlijk wel 200 euro schade aan mijn fiets.
Sorry maar had even een enorme drukke carnaval achter de rug…
Ik zit nu op dag 23 en had een duidelijk ei op dag 18…
Dus is nog even afwachten.
Ik voel nog niks als een flinke kater van de carnaval…hahaha
Babyboom, misschien ben je nog aan het bijlezen maar het is soms wel leuk als je ook op anderen reageert.
Amy mooie banner :inlove:
Kitten is het gelukt nu met het ledikant?
Sanne hoe staat het bij jou met alle voorbereidingen? en met de hormonen?
Spoon pfff wat een schrik zeg!! Gelukkig zitten de kleintjes nog goed verstopt en heb je het hartje gehoord. 200 euro is niet niks :shock:
Bb nog ff wachten dus…wel n fijne carnaval achter de rug dus.
Net terug uit het zhuis. Manlief wordt volgende week vrijdag al geopereerd :shock:
Ben benieuwd.
pff geen idee wat ik er nu van moet denken maar ben toch ineens misselijk :shifty:
@Smurf78 wrote:
pff geen idee wat ik er nu van moet denken maar ben toch ineens misselijk :shifty:
Ik hoop van harte dat je er een zwangerschap van moet denken
Ja we zijn eigenlijk al aardig ver, moeten alleen nog een rolgordijntje en de keuze maken of we de oude gordijnen gebruiken of meteen een nieuw setje kopen, die zijn an sich niet zo duur, en dan is het mooi meteen klaar, die andere zijn namelijk woezel en pip en dan moeten we over zoveel jaar weer.
De commode en het ledikant enzo staan allemaal al klaar alleen missen we een plankje en de uitzet hebben we eigenlijk ook al redelijk compleet :shifty: :mrgreen: , hoef eigenlijk alleen nog maar te wassen, mijn tas klaar te zetten en bevallen haha. Ik ben ook alvast begonnen met het sparen van luiers, ik koop ze nu in de aanbieding, dan hebben we alvast wat haha.
Ow en wat kan je man al snel geopeerd worden, i vroeg in mijn vorige berichtje hoe het is gekomen of weten jullie dat niet??
Wat n mooie buik :inlove: en alles in kan en kruiken zo te lezen :thumbup:
Tja hoe het precies is gekomen weten we niet. Hij had wel vakerlast maat dan ging het vanzelf weg. Nu niet meer…is denk n combi van zijn werk dat heel belastend is voor zijn knie en de voetbal.
Wat n mooie buik :inlove: en alles in kan en kruiken zo te lezen :thumbup:
Tja hoe het precies is gekomen weten we niet. Hij had wel vakerlast maat dan ging het vanzelf weg. Nu niet meer…is denk n combi van zijn werk dat heel belastend is voor zijn knie en de voetbal.
Smurf, ik hoop ook dat je gewoon zwanger bent.
Sanne, dat is al een mooie buik zeg! En al helemaal op orde. Ik moest nog even kijken hoe ver je nu was, maar je bent mooi op tijd!
Ja ik ben prima op tijd, alleen de tekst nog van het kaartje (kaartje hebben we ook al), naam zijn we ook al uit.
Ik heb helemaal geen stress wat betreft de baby… Meeste hadden we natuurlijk nog wel, mja moesten wat meisje meisje dingen gekocht worden.
Vervelend hoor voor je man Smurf… Wat voor werk doet je man eigenlijk>
En Spoon hopelijk die schade uit de verzekering hoor, 200 euro is een hoop centjes… :thumbdown:
Zijn jullie al wat uit de namen spoon???
Nee, we hebben nog geen flauw idee. Nou ja, wel een beetje maar nog niet dit is de naam gevoel. Dus we zoeken nog rustig even verder. Daarbij moeten we zowel een jongens als meisjesnaam verzinnen want ik wil graag dat het dit keer een verassing is.
Wij zijn overigens altijd rijkelijk laat met dat soort voorbereidingen. Bij de jongste zaten we midden in een verbouwing. 4 maanden voor de uitgerekende datum hadden we niet eens een slaapkamer. Nu hoeven we eigenlijk helemaal niets, behalve een kaartje, een naam en een eerste pakje. (oh ja, luiers,…heel veel luiers)
Ow das dan ook vreemd, vorige keer trouwens wel op tijd afgekomen dan? Ja dat is lastig he, je moet echt het gevoel hebben van jaaa :inlove: …
Jullie hebben natuurlijk ook nog een kleintje in de luiers, hier is R ook (nog) niet zindelijk hoor, hij moet huilen als ik hem op de wc zet, dus dat gaat nog niet zo bijzonder goed :shifty:
Slaapkamer was ruim op tijd af. Badkamer waren we toen ook mee bezig. Ik heb de baby net zo lang binnen gehouden tot de wc boven klaar was. Dat was het weekend voor dat ik op dinsdag ben bevallen Dus hangt er vanaf wat je op tijd vindt
Ja, de jongste draagt nog luiers. Al plast hij wel al heel goed op de wc. Helaas poepen totaal nog niet dus nog een luier aan want ik heb geen zin in dat uitwas gedoe de hele tijd. Voor hem ook niet leuk.
Jeetje knap al hoor :dance: , kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Ik baal eigenlijk wel dat het nog niet echt lenteachtig is, vind het nu nog niet zo,n strak idee om hem in zijn blote billen te laten lopen.
Nou dat was dan kielekiele op tijd haha, daar zou ik wel wat stress van hebben dan geloof ik hihi :mrgreen:
Komt vanzelf Sanne, dat Roan zindelijk wordt… En wat een mooie buik heb jij! :inlove:
Smurf, ik hoop zó dat die misselijkheid een goed voorteken is!
Babyboom, lekker carnaval gevierd? leuk!
Spoon; wat schrikken zeg, van dat ongeluk :hug: gelukkig niets met de baby…
Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden hier :mrgreen: Meisje zou wel heel makkelijk zijn natuurlijk, alles is dan al klaar… We wachten maar af. Vooralsnog voel ik me hetzelfde als bij Quincy
Ik zou het je ook wel heel erg gunnen hoor een meisje Amy, of klinkt dat dan weer sneu als het ene jongetje wordt, ik gun je namelijk het beste van de wereld, maar al die mooie dingetjes kan je dan mooi gebruiken :inlove:
En ja, geen stress voor Roan hoor, ik was met 3.5 zindelijk :mrgreen: Leuk he als je dan die groene boekkies terug kan kijken.
Ja, die zindelijkheid komt inderdaad vanzelf. De oudste plaste op een zaterdag voor het eerst op de wc. Maandag was ze zindelijk.
Amy, heb je ook al een meisjesnaam? Als jij te vroeg bevalt en ik te laat dan schelen we niet eens zo heel veel.