Nou dat was dan kielekiele op tijd haha, daar zou ik wel wat stress van hebben dan geloof ik hihi :mrgreen:
Nou, ik stond ook niet echt te juichen hoor. Maar gelukkig voelde ik me heel erg goed die zwangerschap. Zelfs op het eind met 9 dagen over tijd. Voor mijn gevoel kon ik nog weken door.
(ik kan me er niks bij voorstellen weet nog hoe ellendig ik me op het eind bij Roan voelde, maar deze is wel heel anders, voel me nu wel heel goed, dus wie weet houd dit aan?)
Ach, als het gezond en levend is, vind ik het belangrijkste. Hoewel ik toch wel heel graag nog een dochter zou willen :oops:
Spoon, ik word sowieso bij 37 weken ingeleid, dus ik loop dan al 3 weken op je in, dan schelen we nog 6 weken. als jij 2 weken overtijd gaat (wat ik natuurlijk niet hoop), is het nog maar 4 weken :lol:
ohh die had ik ook voor Quincy nog willen bestellen… ik ben zo weg van Z8! Net als Noppies, vind ik ook geweldig… :inlove:
Nee Jayden nog niet verteld. Gaan we voorlopig ook nog niet doen. bij Quincy werd hij al zo ongeduldig, toen duurde het al te lang voor hem. En hij denkt dat babytjes dood gaan. Dus tja… Proberen het maar zo lang mogelijk voor hem stil te houden…
Ik ben ook wel erg benieuwd hoe zusje eruit ziet, ik ben echt benieuwd of ze op rootsie lijkt :inlove: en of ze ook zo weinig haar heeft, is het al mei??
Ik ben ook wel erg benieuwd hoe zusje eruit ziet, ik ben echt benieuwd of ze op rootsie lijkt :inlove: en of ze ook zo weinig haar heeft, is het al mei??
hahaha!
is het al oktober??? :wall: :inlove: :evil:
jeetje, ik ben gewoon weer zwanger :inlove:
Spoon, groeit jouw buik bij jullie derde nu ook sneller? Ik ben echt zó benieuwd hoe snel ik ga groeien… heb mijn buikje nog van zwangerschap van Quincy :shifty:
Nee, mijn buik groeide bij de 2e eigenlijk sneller. Komt denk ik ook omdat ik toen nog maar 9 maanden daarvoor bevallen was. Nu valt het nog wel mee eigenlijk. Ok, ik pas mijn kleren niet meer, maar dat ging bij de eerste ongeveer vergelijkbaar.
Goedemorgen meiden, bij mijn laatste zwangerschap kon ik mrt 6 wkn mijn broeken niet meer aan.
Over de zindelijkheid dat is zo verschillend per kind. De oudste was pas met zes echt zindelijk zonder natte broeken. De tweede was in een keer overdag zindelijk met 3 jr en 4 mnd. Jongetjes zijn doorgaans gem. Een half jr later dan meiden.
Vanmorgen n vroege zw test gedaan van zwanger en kids. Helaas negatief. Heb ook ongikrampen dus zal eerdaags ongesteld worden vrees ik…zit nu op 11 dpo dus alles kan nog maar uitgaande van mijn eerdere ervaringen is dit geen gunstig teken.