Oww smurf :hug: , ik had het graag alvast anders gezien, als je het niet erg vindt, blijf ik voor je hopen en duimen
En ja die zindelijkheid, mijn neefjes en nichtjes waren ook niet zo enorm vroeg als tegenwoordig haadt moet, maar wel allemaal rond de 3,5 a 4. Nouja dat is mooi op tijd want op de basisschool moeten ze toch droog zijn.
Ik dacht we wagen gwn een poging voordat zusje komt haha, maar meneertje had er nog niet zoveel zin in, dus we proberen het later nog wel eens en misschien zegt ie dan wel dat ie op de wc wil plassen, dat zei die zaterdag ook alleen toen alles uit ging inclusief de luier rende ie huilend naar papa, haha
Sanne, het kan soms even duren, maar het komt vanzelf die zindelijkheid, natuurlijk zou het makkelijk zijn, als hij het is voordat zusje straks wordt geboren. Bij Inge ging het poepen inderdaad maar niet, maar ben der op een gegeven moment, lacto van roosvicee gaan geven, vooral omdat ik het idee had dat ze het ophield en vanaf dat moment gaat het goed. Mooie buik trouwens…
Eef, je bent echt zwanger meid. Die testen liegen er niet om hoor. Gezond is het belangrijkst inderdaad, maar kan me heel goed voorstellen dat je het leuk zou vinden als het een meisje blijkt te zijn.
Babyboom, ik ben het wel een beetje met Spoon eens… Het zou wel eens leuk zijn als je ook op onze berichtjes reageerde, we hebben hier gister zo mooi nieuws gehad.
Smurf :hug: Hopelijk hadden krampjes iets anders te betekenen, zoals je zelf al zei, ze kunnen 2 kanten op.
Spoon, he jakkes, mankeer jezelf verder niks? Balen van je fiets, maar je bent zelf het belangrijkst hoor. Al zou ik ook onthand zijn zonder dat ding.
Weet even niet meer wie het vroeg, maar me bedje staat in elkaar, ze moeten alleen nog een stukje afzagen van de schroeven/bouten zodat deze niet verder uitsteken. Verder besloten de babykamer te houden zoals ie was, met de winnie the poohthema… Gaat anders allemaal veelste lang duren. Gisteren hebben we de lamellen in onze achterkamer opgehangen, wat een verschil met de vitrage die er in het verleden hingen. Vandaag hebben we weer een groeiecho, mogen we nog even gluren.
Krampjes zijn helemaal weg weer…mmm late innesteling misschien? blijven hopen natuurlijk haha
We blijven inderdaad hopen, je hebt het ook verdiend!!!
en laten die ook maar wegblijven, al had ik ook wel krampjes hoor, ik had van alles, dus gwn optimaal duimen.
Mascha, al 30 weken! :dance: :inlove:
Sanne ik weet het :shock: Het is zo hard gegaan!!!
Even kleine inbraak:
@Smurf78 wrote:
Krampjes zijn helemaal weg weer…mmm late innesteling misschien? blijven hopen natuurlijk haha
Ik duim voor je! :-*
Kleine update… Echo was goed, mannetje is gedraaid. Ik geloof zelf pas sinds gister, hij was was zo bezig namelijk. De metingen lopen nog echter nog iets verder uit. Hij kwam nu op gemiddeld +3 weken uit. De echoscopiste ging contact opnemen met me vk en 1 van deze zal contact met ons opnemen, wat nu verder. Het kan zijn dat me vk besluit om me door te sturen naar het ziekenhuis, zodat ze daar ook nog eens kunnen kijken. Of de echoscopiste neemt contact op voor nog een extra echo. :lol:
Jaaaaa Amy!!! Gefeliciteerd meid!! :-* :-* Het is jullie zo gegund. :inlove:
Oktoberkindjes zijn zoo leuk (M is van okt).
Smurf: voor jou :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Sennapen: mooie buik hoor. Ben benieuwd waar die eindigt…
Hier gaat alles wel goed, 22 weken echo zag er goed uit. Nu voorzichtig begonnen met het kamertje. Verder veel werken en niet zoveel energie, net de griep gehad…
Ook even de mijne showen…
Mooi mascha :inlove: en jeetje drie weken voor, ben benieuw wat ze besluiten.
Maar hij ligt nu dus wel goed??
Moon wat fijn om weer waf van jou te lezen en wat fijn dat je goede echo,s hebt gehad. Kun je er al een beetje van genieten of blijft dat moeilijk? :hug:
Sanne, ik ben inderdaad ook erg benieuwd, heb nog niks gehoord, dus we wachten nog even af. Hij ligt inderdaad wel goed nu, netjes met zijn hoofdje naar beneden. Hij was gister nogal aan het rommelen, dus ik vermoed dat het gister gebeurd is.
Moon, wat fijn om weer eens wat van je te horen. Gelukkig dat de echo’s goed zijn. Die stomme griep he… Die schijnt nogal de ronde te gaan, tot nu toe heeft hij ons huis gelukkig overgeslagen. Probeer er een beetje van te genieten hoor.
Mascha, ziet er goed uit! En 30 weken alweer. Goed dat hij zich heeft omgekeerd.
Moon, vervelend ook nog de griep erbij. En top van de 20 weken echo!
Smurf, je houdt het wel spannend hoor!
Morgen mag ik weer naar de verloskundige, hopelijk is alles nog goed. Ik lijk echt nergens last van gehad te hebben na die val. Mijn fiets wel, maar dat wordt allemaal vergoed door de verzekering gelukkig. En mijn buik groeit ook gestaag. Ik moet maar eens een buikfoto maken, nog steeds niet gedaan :o
Ja spoon maak maar een een bf
Succes morgen, altijd wel weer even fijn toch om te gaan en het hartje te luisteren. Vind ik dan alhoewel ik nu wel bevestiging heb van beweging natuurlijk maar in die eerste maanden is de vk een uitkomst.
:shifty:
Whaaa ik ben gewoon ZWANGER :dance: :inlove:
Ineens kreeg ik de ingeving dat ik ook niet reageerde op de testen v sensitest. Vanmorgen mijn temp weer zo hoog en had nog 1 kv test liggen. Ik dacht op 12 dpo moet die positief zijn en anders weet ik meteen echt waar ik aan toe ben.
Was dus niet zomaar misselijk moe en prikkelbaar
:mrgreen:
Ik wilde net zeggen, dat is toch echt een streep die ik daar zie!!! GEWELDIG!!! Gefeliciteerd!!!
Thanks!
Heb het met mijn telefoon gepost en de foto verkleind. Zal vandaag even een betere maken want er staat gewoon echt een streep! Net zo “duidelijk” als toen ik van R* zwanger was en met 12 dpo testte.
Ben zo blij he, lang leve de ovutesten anders had ik mijn ei gemist dit keer :
Yes!!! Gefeliciteerd!! Oh wat fijn lieve Smurf! :inlove:
Ohhh ik ben zo blij voor je!
Deze was van mij vanmorgen
Jij gaat gewoon 2 keer in een jaar tijd bevallen :mrgreen: