Helleu,
Nou, heb een afspraak staan voor inleiding voor morgen!!! :dance:
Heb nu 1 cm ontsluiting, dus schiet niet echt op, maar heb goeie hoop voor morgen! :mrgreen:
Moet om 06.00 bellen om te vragen of er plek is.
Neem wel de laptop mee, maar eens kijken of ik daar nog wat mee ga doen… dan kan jullie op de hoogte houden en anders horen jullie t via San (van de aug-mama’s).
Ow nu wordt het echt spannend Stiekem!
Heel veel succes meid!
Dank je! :-*
Lieve meiden daarrrrrrrrrrrrr ben ik en zie mijn banner :inlove:
5 weken te vroeg geboren, begon donderdagnacht met weeen, vrijdag (14 ugustus) zouden we gaan trouwen (gewoon klein intiem en daarna bij mijn zus in de tuin catering) dus Mark de vk gebeld omdat we bang waren dat ik voor de ambtenaar zou bevallen :mrgreen: nou die kwam en onderzocht maar geen ontsluiting! Bezoek kwam en ik elke keer weeen, jurk aan en buiten de hele dag weeen onwijs mooie dag gehad :inlove:
Iedereen nog grappen van nou tot vannacht in het zh :mrgreen:
Mark en ik tot uur of 1 snachts naar de filmopnamen van die dag gekeken en toen naar bed gegaan, voelde hele dag al druk beneden en voelde kleine daar ook bewegen :shock:
Ik ging liggen en bam daar begonnen de weeen, Mark wilde vk bellen en ik nog nee joh ga eerst onder warme douche staan, die komt nog niet :mrgreen:
Mark toch vk bellen, kwam binnen, ging kijken en toen doodleuk 3 cm ontsluiting, je gaat moeder worden dus jullie mogen naar het zh :shock:
Wij als kippen zonder koppen door het huis rennen hahaha, had niks klaarstaan nog natuurlijk. Gelukkig wel vrijdagochtend spullen voor de kleine klaargezet, zo verstandig was ik dan wel.
We waren om half vier in het zh, toen ging het nog wel, werd aan ctg gelegd en gyn zou na half uur ff komen kijken. Werd heel rustig gedaan van joh eerste keer bevallen we hebben nog wel 20 uur de tijd :lol: Op een gegeven moment weeenstormen en heb het hele zh bij elkaar geschreeuwd :shock: dat doe ik anders echt nooit, geef geen kik maar ik werd helemaal gek van de pijn. Heb Mark bont en blauw geknepen en heb liggen vloeken als een bootwerker :mrgreen: Op gegeven moment ik bleren ik voel hem, ik voel een druk daar en Mark nog nee schat ik zie echt niks en ik ga gdverdomme dat Kwijf halen whahahaha IK WIL EEN RUGGENPRIK NUUUUUUUU (let wel ik lag er net een half uur)Gyn kwam binnen dus zij we gaan je pijnstillers geven maar ik ga eerst ff kijken en toen droog, ik zie zijn haartjes al en je hebt 8 cm ontsluiting we gaan beginnen, je mag gaan persen. Nou menn dat persen zeg, ik vond het afgrijselijk allemaal, maar na ongeveer 15 minuten heeft ze knip gezet (prematuur beebje en die schijnen dan met het laatste stuk meer moeite te hebben) en toen na 1 keer persen was hij er :inlove: geboren om 05.20 uur.
Het nare was dat kinderarts hem gelijk kwam halen, hij heeft maar ff bij me gelegen en toen weg mijn kind Ons werd verteld dat hij 4 weken moest blijven, toen werd ik helemaal gek maar gelukkig, hij deed het zo goed en het was voor hun echt een uitzondering maar hij mocht afgelopen woensdag mee naar huis, ons mooie mannetje Dylan, hij weegt nu 2440 en is echt een ukkie hihi, maatje 44 past hem maar 50 hangt om hem heen :inlove:
Kraamtijd is niet wat ik verwacht had, niks lekker uitrusten en verwend worden helaas. Ben in het zk bijna elke minuut bij hem geweest op de kinderafdeling, gelukkig kreeg je daar alle ruimte en mocht ik bij hem zijn en hem verschonen en voeden wanneer ik dat wilde. Ook als ze hem niet stil kregen (hij huilt heel weinig, alleen als hij niet bij me is) werd ik gehaald of brachten ze hem bij me. Hij was wat geel maar gelukkig is het niet zo hoog dat hij weer terug naar het zh zou moeten. Ik vind het heerlijk om moeder te zijn en wist niet dat dat zo intens zou zijn. Ik ben als een tijgerin en het liefste neem ik hem mee om samen in een grotje te gaan zitten, ik wil niet dat andere hem vasthouden en hebben voorlopig ff geen bezoek nu. Ouders, schoonouders dan wel maar de rest ff niet, er is zoveel met ons gebeurd en ook met dat ventje dat we nu echt rust willen, ff gaan genieten met z’n drietjes.
Hij vind het niet fijn om niet bij ons te liggen dus als we hem in zijn wiegje leggen (staat naast mijn bed) dan gaat hij klagen en beetje huilen, zodra we hem pakken en tussen ons in leggen is hij stil en tevreden. Hij slaapt dus lekker bij ons. Zo schattig, dan leg ik hem op zijn zij naar me toe en liggen we elkaar telkens aan te kijken :inlove:
Alles gaat ook vanzelfsprekend, heb alleen vandaag en morgen 3 uurtjes kraamzorg en dat is het dan en niks op je bed liggen en brood en fruit krijgen, doe alles eigenlijk zelf. Moet mezelf niet voorbij lopen en merk echt dat ik ff de rust moet gaan pakken.
Ohja knip en hechtingen zijn erg zeg, gaat nu weer iets beter maar je loopt dagen krom en je kunt niks van de pijn :thumbdown:
Heel verhaal hahaha maar echt ik ben stapelverliefd op hem en kan me niet voorstellen dat ik ooit zonder hem heb geleefd.
Ik kom morgen ff foto’s neerzetten, hij is zo mooiiiii en hij heeft mijn kuiltjes in zijn wangen :inlove:
Stiekem nog niksss???
En hartstikke lief dat jullie zo nieuwsgierig waren :-
Oh whieee Stiekem ik lees het nu, heel veel sterkte morgen en daarna lekker genieten!!! :-*
Lady!! Van harte gefeliciteerd met jullie kereltje Dylan!
Meid, wat heerlijk dat ie er al is en fijn dat hij het ook zo goed.
Geniet nog even lekker van je kraamtijd :-*
Lady :shock: Van harte gefeliciteerd met Dylan!!!
En wat een verhaal zeg! Neem nu idd lekker de tijd voor jullie zelf.
Wij hebben de kraamperiode bij Merel ook voor onszelf gehouden alleen ouders waren welkom en verder niet.
Ik kijk er nog op terug als een heerlijke tijd met z’n drietjes, had ik niet anders willen doen.
Geniet lekker van je mannetje!
Stiekem, ik hoop dat je nu al een eind op weg bent om je beeb in je armen te mogen houden!
We :thumbup: :thumbdown: voor je!
Lady GEFELICITEERD met jullie mannetje Dylan!!!
Inderdaad een heel verhaal, maar fijn dat de bruiloft een mooie dag is geweest en neem de tijd voor jullie drietjes!!! Geniet er maar lekker van!
Stiekem ik hoop dat het voor jou al achter de rug is en dat je jullie mannetje in je armen ligt.
bericht van Stiekem:
Jari Dave is geboren om 19.32. Hij weegt 4420 gram en is prachtig! Ik ben moe maar voldaan.
Stiekem van harte gefeliciteerd met Jari Dave!
Geniet van je mannetje!
Stiekem GEFELICITEERD met je kleine mannetje! Geniet er maar lekker van!
Stiekem, gefeliciteerd meis!! :dance: :dance: :dance: :-*
:inlove:
Ow Dylan is zo cute :inlove:
ahhh wat een schatje! :inlove:
Je mag er trots op wezen Lady!
Stom, ik krijg weer geen mailtjes van dit topic…
Lady, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Dylan!!
Stiekem, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jari!!
Zo even snel bijgelezen. Balen, heb zoveel gemist…
Keek wel steeds in topic van augustusmama’s om Stiekem in de gaten te houden, maar net 2 dagen dus niet…
En Lady had ik natuurlijk nog geen rekening mee gehouden dus die hield ik maar met een schuin oog in de gaten
Ben druk bezig met updaten van het lijstje. Topictitel iig al aangepast.
@Stiekem, jeetje 4420 gram! Wat een klein poppetje is Fenna dan met haar 3120.
@Lady, wat een schatje is Dylan :inlove:
Dank je Romy!! :mrgreen:
heb je al foto’s Stiekem :inlove: