Hier nog steeds BIB. Kyan is vandaag jarig, dus hoopte al dat ik vandaag niet zou bevallen, haha.
Volgende week wil ik wel
Wow hey ja bijna 40 weken jij :dance:
Nou de meiden in mijn maand (septemberbevallingen) gaan aan de lopende band, nummer 6 is zo goed als onderweg en allemaal 35/36/37 weken dus begin een beetje onrustig te worden hahahaha
Kamertje is helemaal klaar en onwijs mooi geworden, alles is gewassen en gestreken, alleen nog ff tassen klaarzetten en ik zeg kom maar :inlove:
Gefeliciteerd trouwens!!!
Lady28: Ja, bijna 40 weken!! :dance: dat heb ik bij Kyan niet gehaald, haha (was toen 39+4). Bedankt vor de felicitaties :-* .
Wij zijn bij de augustusmama’s al in juni begonnen en er volgde er heel wat in juli. Snap dat het begint te kriebelen dan, maar je moet nog even op je beurt wachten hoor, ik ben eerst!!! :naughty:
Fijn dat het kamertje klaar is, di evan ons is weer een puinhoop, maar volgende week ws klaar.
Kan me er niet druk om maken, gek genoeg… :think: :mrgreen:
Lady en Stiekem hoe gaat het???
Ben niet nieuwsgierig of zo
Ja, goed hoor!!
Er is hier nog niets aan de hand, maar ik zou het wel erg fijn vinden als uk zich deze week gaat aandienen :mrgreen:
Ben het nog niet spuugzat, maar wel dat ik inmiddels niet zo heel veel meer kan met die buik.
Kan alleen nog maar verhaaltjes voorlezen aan Kyan en hij wil juist zo graag samen spelen met zijn treinbaan, de schat :inlove:
Maar ja, dan moet ik op de grond zitten en dat gaat echt maar 5 min… :roll:
Hoe is met jou Debbert?? Schiet ook alweer lekker op voor jou he? :dance:
Hey dames,
Wij zijn ook weer terug van vakantie! het was heerlijk!
En wat zie ik nu, Stiekem al over tijd? Hoe gaat het met je meis?
Ben je het al helemaal zat of gaat het nog?
En hoe is het met de rest?
Tammie: zie mijn bericht van gister
Wil wel heel graag deze week bevallen hoor!!! :mrgreen:
Jullie hebben een lekkere vakantie gehad? Op onze vakantie was ik ook 20 weken
haha zat er met mijn neus bovenop en zag je bericht niet eens :lol:
Hoezo zwanger?
Was idd heel fijn op vakantie met 20 weken. Weer wat meer energie, voel me gewoon super op het moment!
Nou, ben weer terug van controle.
Alles oke, frummel doet t prima, maar moeders is niet gestript…
Een van de verloskundigen kwam naar me toe en had overleg gehad met een van onze gynaecologen en ze hadden allebei zoiets van: als je hier langdurig op gaat rommelen willen we je toch al die tijd ook controleren met de uitkomst dat er misschien niets gaat gebeuren.
Sowieso moet ik bellen als ik een uur lang om de 5 min weeen heb of wat langer al aan het rommelen ben. Dus ze wachten het liever af dan dat ze me laten rommelen nu. Helaas, maar ik moet zeggen dat ik datzelfde ook head bedacht vanmorgen, maar ik dacht: ik zeg gewoon niets :liar: .
Mijn bloeddruk is ook weer iets gestegen en ik mag vrijdag weer terug voor controle. Mocht hij dan nog steeds wat hoog zijn of nog hoger, dan gaan we ws een inleiding afspreken…
Wat spannend allemaal Stiekem!
Ik hoop voor je dat het nu snel doorzet en dat je snel mag genieten van een supermooie beeb!
Hier net wat slijm verloren en ook flink even diaree gehad…
Zou het een begin zijn??? :shifty:
Wel al 4 harde buiken nu gehad sinds 22.00 uur… :shifty:
Hier een onrustige nacht gehad met pijnlijke harde buiken die omgeveer om het half uur kwamen. Kon tussendoor wel slapen (of een soort van slapen :think: ).
Net om 6.15 de rest van mijn slijmprop verloren en gelijk weer een harde buik. Nu is alweer even rustig.
Hopelijk zet het vandaag een beetje door en beval ik morgen…
Oh, nu weer een harde buik…
Kan niet meer lekker slapen nu, dus zit op zolder achter de pc. :mrgreen:
Oww Stiekem wat spannend…Hoop voor je dat het flink doorzet!
Heel véél succes meid!
Hallo allemaal!
Even snel een update, vandaag de 20 weken echo gehad, en alles ziet er goed uit!
En Merel krijgt een zusje :inlove:
Tammie; wat heerlijk en ook nog een meisje!! Leuk hoor, gefeliciteerd!!!
Stiekem wat spannend!!! hoe gaat het nu met je???
Lady???
Tammie wat fijn dat het goed was en leuk zeg nog een meid erbij :inlove:
Hier vandaag weer op controle geweest en alles was goed. Ze is erg beweeglijk en dat voel ik ook goed. Ze trapte flink tegen het echo apparaat waar ze mee op mijn buik bezig was.
Ben net aan de poets geweest en heb geen harde buik meer gehad :think:
Wel verlies ik nog steeds (sorry) erg veel bloederig slijm, dus er is wel echt iets gaande
Geduld is een schone zaak…
hoe staan de zaken nu stiekem, want t is alweer bijna een dag geleden
LADY??? Hoe is het met jou???
@debbert wrote:
hoe staan de zaken nu stiekem, want t is alweer bijna een dag geleden
LADY??? Hoe is het met jou???
Ik ben ook niet nieuwsgierig :liar: :liar:
Ja, nog steeds errruuug rustig hier… :?
Ga morgen weer voor controle en dan wil ik een inleiding afspreken voor zaterdag (if possible), want dan ben ik ook 41 weken inmiddels.
Ben benieuwd, maar ik zal proberen jullie morgen een update te geven!