Alweer een jaar verder en al 8 kindjes geboren en 3 onderweg!
MamaMarianne en Ziet we duimen dat dit een vruchtbaar topic is voor jullie!
Deel 1
Deel 2
Showforum
Alweer een jaar verder en al 8 kindjes geboren en 3 onderweg!
MamaMarianne en Ziet we duimen dat dit een vruchtbaar topic is voor jullie!
Ik zal lijstje zsm updaten, maar volgens mij wordt het weer een nieuwe, omdat oude op gecrashte laptop staat…
Ik ben benieuwd
Hierbij een foto van onze kleine kanjer…voor de mensen die meer foto’s willen zien kun je kijken op http://www.daimon.kindjeopkomst.nl
AHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat een schatje zeg, als je dat ziet, kan je zelf helemaal niet meer wachten :inlove:
Gefeliciteerd met jullie parel!
Echt een schatje idd zeg! :inlove:
Ben zo benieuwd naar dat kleintje in mijn buik!!
Nog heel ff jij :mrgreen:
Ja romi voor jouw is het zeker aftellen…dit zal niet meer lang gaan duren.
Succes met de laatste loodjes, maar voor je het weet is hij/zij er
Heb jezelf al een voorgevoel…jongetje of meisje??? Ben benieuwd, ik zal een gokje doen…denk een jochie (50%kans hihihi)
Ow Hope wat een snoepie :inlove:
wat een lieverd!!! En wat een leuke site heb je gemaakt!!
Ow Romi, al 1 dag over tijd! Wat spannend en wat is het snel gegaan zeg :shock:
Ik hoop voor je dat je niet zolang meer hoeft te wachten en dat je snel van je beeb kunt genieten :inlove:
Romi hoe is het met je???
Hier gaat het allemaal goed! We hebben afgelopen woensdag de eerste pretecho gehad, het was echt geweldig en het was echt beweegelijk :inlove:
Ik kan niet wachten…
Hoe is het met de rest van de meiden???
Leuk Debbert!
Wij hadden vandaag ook een uitgebreide echo, echt super om te zien.
Ze staan hier http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3795085#3795085
Er gebeurt helaas nog maar errug weinig…
Hopelijk besluit de kleine zich snel te laten zien, verveel me inmiddels wel behoorlijk… Gelukkig is t weekend en is vriend weer thuis.
Ik zit nu niet op eigen laptop en deze pc is erg traag, maar ga de foto’s van de echo later kijken…
Hope: wat een mooie foto’s van je stoere, kleine ventje! Wat een lievie… :inlove:
Romi: irri he, dat wachten… we tellen met je mee hoor!
Tammie: mooie foto’s hoor van ukkie!! Moeilijk voor te stellen dat dat in je buik zit, he?
Debbert: wat leuk dat je een goede echo hebt gehad! Rond deze termijn gaan ze een beetje vleesjes kweken en zien ze er al wat molliger uit dan de 12 weken echo :mrgreen:
Hier alles goed, vrijdag mijn laatste werkdag, heerlijk! Kijk er echt naar uit.
Nu moeten hubbie en ik nog een naam verzinnen (dwz, hubbie moet dat nog, ik ben er al uit!). En we moeten nog een kaartje bestellen, maar daar zijn we gelukkig al meer bezig, we moeten alleen nog even nadenken over WELK kaartje we willen.
Dank je wel… Wachten is echt niet leuk idd…
Met de namen heb ik ook de meeste inspraak gehad uiteindelijk
Mannen zijn ook zo traag met beslissen.
Ik heb wel mijn meisjesnaam op moeten geven, maar hij ook…
Geboortekaartjes vond ik heel lastig. Heb paar weken achtereen 3 boeken bij drukker meegenomen. We kozen wel wat kaartjes uit, maar vonden niks echt leuk.
Laatste keer is hij meegegaan naar de drukker en hebben we nog 3 boeken bekeken en toen wisten we het meteen toen we het kaartje zagen… Heel raar. Is ook verder helemaal niet speciaal of opvallend. Maar het wat het gewoon, past bij ons
Ik heb ook de naam van Kyan bedacht en daar was hij het ook mee eens, maar hij heeft zich er nu net als toen nog niet in verdiept en om dan gelijk te zeggen: doe maar schat, voelt voor hem ook niet goed.
Grappig hoe dat gaat met sommige dingen zoals namen en kaarjtes idd.
Romi is het al zover???
Ben zo benieuwd!!
Helaas niet…