Julistoppers 2008 #3~9 baby's, 2 op komst~ Welkom Esther!

He, verdorie Romi… :wall:

Hou je het nog een beetje uit in de hitte?

Hope, jij dan?

zo ben ik weer, zit in de ziektewet, ging echt niet meer, 9 juli begint mijn vakantie gelukkig :dance:

had geen internet thuis maar gisteren laptop van mijn mannetje gekregen :inlove: ben zo blijjjjjjjjjjjjjjj

waahhhh Romi nog niet, was al zo nieuwsgierig en dacht die is vast al bevallen, red je het nog???

Valt nog mee vind ik hoor Lady, maar week eerder dan je vakantie… Heb je toch goed doorgezet! Maar je vakantie blijf je toch ook wel in de ziektewet???

Hier schiet het echt niet op nog… Helaas. Had er ook wel rekening mee gehouden dat het inmiddels geboren zou zijn, dus is wel een tegenvaller, maar ja.

@Stiekem, Hope is al bevallen hè :smiley: We zijn niet allemaal zo traag…

Nee in mijn vakantie laat ik me beter melden, anders krijg ik dalijk dat ik onder uwv kom te vallen en dat wil ik niet.

Voel je ook helemaal niks, geen last van je buik? God dacht dat ik het zwaar had met dit weer maar moet voor jou geen pretje zijn nu :thumbdown:

Wat een spanning zeg!!

Romi: dat is waar ook!! Maar haar banner stond nog steeds op zwanger en ik begon te twijfelen… maar dat krijg je als je in 4 topics meeschrijft… :oops: :oops: :oops:

Nou ja, ik ben gister (deel van) slijmprop wel verloren, maar daar houdt t ook mee op.

Heb veel harde buiken, maar das ook al een week zo…

@Stiekem wrote:

Romi: dat is waar ook!! Maar haar banner stond nog steeds op zwanger en ik begon te twijfelen… maar dat krijg je als je in 4 topics meeschrijft… :oops: :oops: :oops:

Haha, dat dacht ik al :smiley:

Ik had t boven de beginpost geplaatst, maar das niet duidelijk genoeg dus… Hopelijk komt vandaag mijn laptop terug staat op de site van UPS, dus dan kan ik lijstje gaan aanpassen…

Oh echt die slijmprop, dat lijkt me raar, doet dat zeer? Of gewoon ranzig hahahaha

Jeetje vind het echt heel spannend, hoop dat ze airco in ziekenhuis hebben als je bevalling begint, mijn god die hitte :shock:

Nee dat doet geen zeer, is wel vies, maar ja na al die afscheiding en zooi maakt dat ook niet meer uit :smiley:

En ik wil nog eens thuis bevallen ook, dus de ventilator moet maar naast het bed :wink:

Pff ja die afscheiding inderdaad, heerlijkheid :thumbdown:

Arggh thuis bevallen, nou heel veel succes dan, is het heet bij jullie binnen, hier bij mij is het nu 26 graden en moet niet aan bevallen denken :lol:

Lijkt me zo raar dat je elk moment kunt gaan bevallen, maar meer dan met je voetjes in koud water en je rustig houden kun je niet!

Heb vanavond weer zwangerschapsyoga, is heerlijk op een zolder :thumbdown: vraag me af of er veel zullen komen…

Slaapkamer is helaas op t Zuiden en beneden in huis is t al 27 graden…

Moet van vk elke avond alles tegen elkaar openzetten om zo enigszins normaal te kunnen bevallen thuis.

Romi, ik hoop voor je dat het snel gaat gebeuren en dan 's nachts of 's ochtends vroeg :slight_smile: Dan is het tenminste wat minder warm.

Hier gaat het allemaal goed, nog 1 dagje werken en dan lekker vakantie :smiley: 8)

Ow Romi wat duurt dat wachten lang hé!

En wij hier maar kijken of er al nieuws is :wink:

Ik doe mijn best :smiley:

Wel even nieuw lijstje gemaakt… Heb de bevallen dames om een foto van hun kindje gevraagd.

Hoi ,

Hier een foto van Noah.

Ben zo trots op mijn ventje!

Ow romi, ik ben 22 en geen 23 hihi.

Liefs Suzanne

Romi mooie lijst weer :thumbup:

Suzanne wat een lekker mannetje is Noah :inlove: Gaat het goed met jullie? kan me voorstellen dat er nog veel moeilijke momenten zijn…

Hallo dames,

Ik ga beginnen met mijn excuses aanbieden aan jullie. Jeetje zeg, ik was dit topic helemaal vergeten :oops: :oops: :oops:

Door het pb-tje van Romi werd ik er weer aan herinnert. Ik zit me op deze bloedhete avond vreselijk te schamen. Dat ik het druk heb, dat snappen jullie natuurlijk wel, maar dat ik dit topic helemaal vergeten was, dat is toch wel schrikken voor mij. Dus bij deze nogmaals: SORRY

Ik ga proberen hier weer in te springen, als jullie dat goed vinden.

En een leuke foto van Kim kan ik ook wel voor zorgen.

Eventjes geduld aub.

zoals belooft.

Een foto van de dag van geboorte en eentje die ik gemaakt heb voor vaderdag

Suus: wat een lekker kereltje!

Gaat het goed met jullie?

Gerdy: geeft toch niet meid, ik heb dat bij Kyan ook gehad, maar op een gegeven moment heb je ook geen tijd meer. Vind het wel logisch :-*