Hey Romi,
Moet wel aan je denken hoor, inderdaad wat een hitte. Maar hopen dat je vanavond bevalt…het is nu een beetje aan het afkoelen hihihihi. Maar warm krijg je het vanzelf wel!
Ga echt voor je duimen dat het niet meer land duurt…het is omdat deze zwangerschap nu is ingeleid…bij mijn eerste was ik ook de 2 volle weken overtijd…Ik hoop wel voor je dat het vanzelf komt, want anders moet je misschien wel in het ziekenhuis bevallen als je hulp nodig heb (inleiden).
Bij mij kwam de eerste net op het laatste moment, het was de laatste dag dat ik thuis mocht bevallen, de volgende dag zouden ze gaan inleiden!
Gelukkig was deze bevalling gepland, ik weet hoe vervelend het is om zo lang te moeten wachten, en dan ook nog is deze warmte!
Romi succes, en laat ons niet lang in spanning…ga voor je duimen! Ben zo benieuwd of ik gelijk heb (jongen).
Romi hoe is het???
Dames ik ben er even niet, ga nog even lekker weg voor de laatste keer met zijn 2 tjes. Tot over een week of 2 8)
@Hope, nog steeds rustig hier.
Ik vrees voor inleiden inmiddels…
@Debbert, veel plezier!!! Geniet ervan!
Hey romi,
wanneer moet je voor controle?!?! Het kan nu echt niet meer lang gaan duren.
Ben zelf van onze 2e ingeleid en nu bij de 3e weer. Het is wel raar als je straks naar het ziekenhuis gaat, en dan een datum te horen gaat krijgen…wanneer je kleine geboren zal gaan worden!
Ga voor je duimen dat het toch spontaan komt, omdat je toch graag thuis wil gaan bevallen…maar vooral de eerste keer komen de kleintjes vaak te laat…en dan toch vaak jongetjes hihihi.
Sterkte met de laatste loodjes!
Romi en en en en?
Lees ik het nou goeddd, ben je bevallen??? :dance:
Romi: gefeliciteerd met Fenna!!! Wat een mooie naam, is alles goed gegaan?
Even gekopieerd van de juli-mama’s:
BUB
Vanmorgen om 10.49uur zijn we de trotse ouders geworden van Fenna Sofie, roepnaam: Fenna!
Ik ben later terug voor de details!
Oh wow wat geweldig zeg!!! Onwijs gefeliciteerd en ben heel erg nieuwsgierig hoe het gegaan is maar je hebt wel wat anders te doen nu :lol:
Mooie naam :thumbup:
Blijft wel heel onwerkelijk hoor, 5 juli nog in afwachting en dan ineens daar is ze :inlove: nouja ineens, hoop voor haar dat het snel is gegaan!
Romi Van harte gefeliciteerd met Fenna!!!
Super mooie naam voor een vast heel mooi meisje :thumbup:
Dank jullie wel!
Gister heeft vriend de berichtjes geplaatst op Hyves en hier en durfde niet te vragen of hij nog een topic wilde openen
Het is zo’n mooi meisje!
En ik heb echt een hele snelle bevalling gehad en het gaat ook heel erg goed allemaal!!
Wat geweldig zeg, vind het heerlijk voor jullie!!!
Vertel vertel…als je de tijd hebt natuurlijk, wil het hele verhaal horen
Geniet maar lekker van jullie meisje!
GEFELICITEERD met Fenna!!! Wat een mooie naam!
Liefs
Romi GEFELICITEERD! Wat fijn dat het allemaal zo snel is gegaan…maar toch een meisje, had ik het toch verkeerd. Wat een mooie meid en een prachtige naam.
Geniet ervan
meld :oops: :oops: :oops:
romi gefeliciteerd met Fenna!!! Wat een mooie naam
meld :oops: LoL
Ik ben weer terug van vakantie
eindelijk weer die kl*tepil de deur uit
wat een rotzooi is dat toch
En wat een mooize baby’s zie ik hier!!!
mooie namen ook!!
allemaal gefeliciteerd!
Ik kom weer mee schrijven!
Hé Ziet! Welkom terug!
leuke vakantie gehad?
ja was heerlijk!
maar Tyg wilde al op de 2e dag naar huis hahaha dat was ff slikken, want dan heb je meteen zelf ook minder zin
maar het kwam nog goed gelukkig, alleen de laatste paar dagen was ie het echt zat.
hij is wel helemaal zindelijk nu, heerlijk!
en hij wil graag een baby… hij zag dat bij een dochter van iemand daar, dus dat wil hij nu ook echt graag.
dus we gaan er toch maar weer voor
Ziet: welkom terug! En succes weer met de 1e ronde, spannend!! :dance:
ja wel weer spannend
maar ik probeer er maar niet teveel over na te denken
hebben jullie nog vakantie gehad, of krijgen jullie dat nog?
en hoe is het met alle beebjes hier?