Julistoppers 2008 #3~9 baby's, 2 op komst~ Welkom Esther!

Ik heb al in april gehad!

Met beebje gaat het goed, geniet van mijn kleine mannetje! :inlove:

@Ziet, héél veel succes!!

Wij gaan met de herfstvakantie nog een weekje weg. Helemaal tropisch naar de Kempervennen. :smiley:

Met Fenna gaat het helemaal geweldig. Ze is sinds vandaag op haar geboortegewicht. :shock: Volgens mij is dat errug snel…

Ook hebben we onze 1e wandeling gehad vandaag. Lekker lopen pronken in de buurt :wink:

Ziet, heel erg veel succes en plezier natuurlijk :smiley:

Romi, vertel hoe is de bevalling verlopen, ben erg nieuwsgierig!!

Mijn beebje maakt het goed hoor, voor zover ik weet natuurlijk, begin het nu wel zwaarder te vinden, erg moe, huilbuien als ik moe ben hahaha en erge bekkenpijn, maarja!

Romi: wat heerlijk dat Fenna al zo snel weer op haar geboortegewicht zit, goed hoor!!! :clap:

Lady: nog minder dan 10 weken en dan heb je je ook je kleintje!!!Dat was het dan allemaal waard geweest! :hug:

heel goed dat ze op haar geboortegewicht zit idd!!

lekker genieten!

lady: bekkenpijn en emo buien aaaaaw nog ff’tjes volhouden!

Ja gek idee he, zeggen ook al tegen elkaar over 11 weken is hij er zeker, zo raar :smiley: :inlove:

Hoop dat ik me niet zo blijf voelen, lamlendig :thumbdown:

De fotootjes staan nu ook in de beginpost.

Wat een mooie kindjes allemaal :inlove: :inlove:

En Romi , wat ben je al weer snel op de been. Ik las dat Fenna op haar geboortegewicht zit, wat knap. Noah pas na een week of 3.

Lady28: Ik hoop dat je je snel beter voelt! Zo lamlendig is niet leuk ,ik ken het. Dikke :hug:

Ziet: Jammer dat Tygo al snel naar huis wilde, heeft hij dat vaker? Jullie gaan er weer voor, veel klusplezier!

Liefs Suzanne

Suzanne, zie ik het nou goed dat je voor een 3e kindje gaat??? :smiley:

Mag ik je dan ook weer bij de NOD’s zetten??

Met welke man :shifty: hihi.

Nee ik houd het een beetje bij voor mezelf en de gyn. Ik vergeet nu alles en zo blijf ik het in de gaten houden.

Liefs Suzanne

zo ik heb nu weer voor het eerst geklust, en ben nu ineens een beetje aan het vloeien na een paar dagen

misschien nog een rest van die pil periode :think: maar ik hoop wat anders natuurlijk

Ziet: spannend meid!! Op welke cd zit je nu dan?

ff balkje gemaakt

AH, handig! :wink:

Tja, dan zou ik het blv ook wel kunnen verklaren, maar lijkt me stug dat het van de pil komt hoor!

geen idee,

heb wel een maandje doorgeslikt, dus het kan wat ontregeld zijn zeg maar

Wat is het rustig hier?!

Ziet het wordt weer spannend!!

Romi wat een mooie beginpost heb je weer gemaakt :thumbup:

Ja, het is hier erg rustig. Zal wel door de vakantie komen?

Jij schiet ook al weer lekker op Tammie! Al bijna 17 weken :shock:

Ja als je dan eindelijk de 12 weken gehad hebt, gaat het ineens héél snel…

19 augustus hebben we de 20 weken echo, spannend !

En jij mag al bevallen nu, wow dat is ook snel gegaan zeg. Ben je er al klaar voor?

OH, spannend 19 aug!!

Gaan jullie kijken wat het is? :angel:

Ja hoor , ik ben er klaar voor. Ga van de week mijn tas inpakken voor het ZH en ook die van Kyan, want die wordt opgehaald door mijn schoonouders dan.

Alleen mijn vent schiet niet op met het kiezen van een naam en daardoor heb ik ook nog niet de geboortekaartjes definitief :wall:

@Stiekem, nou dan mag hij wel snel beslissen welke naam het wordt. Om nou straks geen naam te hebben is ook niet zo handig :slight_smile:

Ik was wel blij toen die definitief waren.

Met Fenna gaat t echt super. Natuurlijk huilt ze wel eens, maar dat is omdat ze honger heeft, een vieze luier of niet alleen wil liggen in de box. Borstvoeding gaat goed, fijn als je visite hebt dat ze in mijn shirt hapt… :mrgreen: Voor de rest echt modelbaby.

Komende week ben ik overdag alleen thuis na 3 weken met zijn 3en geweest te zijn. Zal wel wennen worden. En over 3 weken zelfs helemaal alleen, want vriend heeft 4 dagen cursus en overnacht in hotel.