Heb hem net nog even aangesproken over DE naam en eigenlijk komt het er op neer dat hij de naam die ik heb uitgekozen wel prima vindt. Hij vindt het hartstikke moeilijk om een naam te kiezen voor iemand die hij nog niet kent, de schat (maar op deze manier duurt het natuurlijk wel lang :roll: ).
We gaan er vanavond nog wel aan zitten maar dat zal meer voor de sier zijn dan dat er ineens een andere naam uit gaat komen :mrgreen: .
Maar goed, dan kunnen we eindelijk de geboortekaartjes definitief maken, krijg ik de enveloppen die ik dan kan schrijven en dat is dat ook weer gebeurd.
Fijn dat het met Fenna zo goed gaat! Ja, leuk is dat he, dat g ehad in je shirt waar de visite bij is, hahaha. Dat weet ik ook nog wel van Kyan… :lol:
hey meiden!!! Ben er ook weer, de vakantie zit er op en mag morgen weer beginnen… Ach valt wel mee want dan heb ik nog 50 werkdagen en dan ga ik met verlof
We hebben vanne week de 20 wkn echo gehad, dit wat later ivm de vakantie. We weten nu ook wat het is… we krijgen een dochter :inlove: :inlove: :inlove:
Stiekem voor jou schiet het inderdaad ook al erg, jeetje zeg 37 wkn alweer.
Tammie zei het ook al na die 12 wkn gaat het zo snel en dat vind ik nu ook hoor, zei het net nog tegen hub dat de tijd nu zo snel gaat. Ook omdat je het nu ook al voelt en zo :inlove:
Fijn dat Fenna zo’n modelbaby is! Lijkt me ook wel raar om nu weer dingen alleen met de kleine te moeten gaan doen, maar wel fijn dat het geleidelijk gaat en niet in 1 keer.
Debbert fijn dat je echo goed was. En een dochter is geweldig :inlove:
Ik ben ook heel nieuwsgierig wat wij krijgen…dus dat vragen we echt wel bij de echo.
Stiekem ik heb nu al nachtmerries (echt waar :shock: ) over het feit dat we nog geen jongensnaam hebben. Hubbie wil er pas over praten als we de echo hebben gehad en het geslacht weten. En dat duurt me al véél te lang!
Romi wat heerlijk dat Fenna het zo goed doet! Komt vast helemaal goed met z’n tweeën.
Tammie: meid toch!! :hug: Rustig aan hoor met die namen. Je hebt nog wel even de tijd.
Weet je wat ik deed? Ik ging alvast kijken op i-net enzo. Dan kon ik vast mijn behoefte voor een naam bevredigen en resultaat was dat ik met 26 weken al een naam had! Maar ik moet zeggen dat ik ook pas ging kijken hoor na de 20-weken echo, haha :mrgreen: .
We gaan het er zo over hebben, dus komt wel goed. Ik heb al een 1e en 2e naam voor hem en die vind hub ook wel wat, maar hij vindt het voor zichzelf een beetje raar om er helemaal niet mee bezig te zijn geweest en gewoon maar ja en amen te zeggen op mijn voorstel (kan ik me ook wel wat bij voorstellen ). Dus we kijken zo even, maar dat is dus meer om zijn gevoel van ik-heb-er-ook-wat-aan-gedaan dan dat er iets uit gaat komen. Vind het allemaal prima, als we eind van de avond maar een beslissing hebben genomen :mrgreen: .
Debbert: gefeliciteerd! Wat leuk een dochter!! :inlove: Geniet er maar lekker van hoor!
@Debbert, leuk een meid!! Kan ik nu uit ervaring zeggen
@Stiekem en Tammie, ik had al een tijd een lijstje met namen en pas later is Robbie mee gaan kijken en gaan afstrepen. En met het namenboekje erbij zijn er namen van hem bijgekomen…
dames hoe is het hier???
Ja, goed hoor!
Morgen alweer 38 weken, het gaat zo harddddd :shock: !!!
Wij zijn inmiddels uit de namen en het geboortekaartje is definitief besteld, heerlijk hoor.
Tammie: hoe is het bij jou met de namen?
Debbert: Hoe gaat t met jouw zwangerschap? Pfff… die mk lijkt al wel heel lang geleden he? En nu heerlijk zwanger, vind het nog steeds toppie voor je!!! :-*
Hey meiden,
Hier gaat het zo zo, geniet van mannetje in mijn buik hoor maar vind het wel zwaar worden, vreselijke nachten, ga niet naar de wc, bloedarmoede dus lekker aan de staalpillen en ernstige bekkenpijn :thumbdown: Nog ff
Maandag komen eindelijk de spullen dus kunnen we kamertje in gaan richten en alles gaan wassen :inlove:
Romi fijn dat alles goed gaat bij jullie, raar he, zo waggel je rond met dikke buik en zo ligt klein meisje thuis in haar bedje!!
Wow Stiekem ja jij gaat opschieten zeg, erg spannend, ben je nerveus? Ik zie wel tegen de bevalling op, ene kant niet want dan komt mijn beebje eraan maar de pijn he :think:
Debbert een dochter, wat onwijs leuk zeg, heerlijk vooruitzicht en fijn dat het goed gaat!!
Tammie, spannend de 20 weken echo!!! En joh je hebt echt nog alle tijd hoor
Ja vind je het snel gaan, dat vond ik helemaal niet in die periode, nu vind ik het wel mega hard gaan!
ow vervelend zeg lady!
probeer zo rustig mogelijk aan te doen,
en toch proberen te genieten, ondanks al die kwalen
tis zo voorbij
Lady: Ben niet nerveus hoor, kijk er enorm naar uit!!! En die pijn, ach die kan me niet zoveel schelen. Het lijkt me gaaf om het deze keer zelf te mogen doen (vorige keer kzs).
Probeer te relaxen meid, het is idd zo voorbij!!! :hug:
jeetje tammie alweer 38 weken :shock: het gaat echt hard! Moet zeggen dat ik het ook steeds sneller vind gaan.
Fijn dat de naam er is en de geboortekaartjes zijn besteld. Weer een zorg minder
Lady nog ff volhouden!! Kan er nog niet over meepraten een bevalling maar denk dat je t over je heen moet laten komen. Als het kamertje er is lekker aanrommelen, daar heb ik ok echt zin in
Bij ons komt het kamertje over 6 weken, maar we moeten nog wel verven enzo.
Debbert: je bedoelt mij denk ik ipv Tammie…
Ziet, 2 dagen overtijd??? Kan ik al heel voorzichtig gaan juichen??
Stiekem, jouw zin heb ik in mijn hoofd geprent staan, de pijn kan me niet zoveel schelen :thumbup: Je hebt helemaal gelijk, die pijn gaat ervoor zorgen dat ik mijn mannetje eindelijk kan knuffelen dus kom maar op :mrgreen:
Debbert, oe leuk jullie ook lekker aan de slag dalijk, heb er ook heel veel zin in. Ga morgen wassen en dinsdag aan de strijk, heb zoveel zin om lekker te gaan rommelen, dan heb je ook meer zicht op wat je nou nog moet halen. Heb afgelopen maanden dingen gekocht en in een kast neergezet, totaal overzicht kwijt hahaha
Ziet: 2 dagen overtijd??? Oh, wat spannend!!! :shifty:
Lady: heel goed meid!! Gewoon eraan toegeven en niet bang zijn. Angst verergert de pijn alleen maar. En je kunt het ECHT!!! :-*
Ziet???
Lady, van mijn bevalling van Merel kan ik zeggen dat het zwaar werk was, maar echt pijn heb ik niet ervaren. Was veel te druk om echt alles te voelen zeg maar…
Ik hoop voor je dat je net zo terug kunt kijken op je bevalling als ik!
ik durf niet te testen :shifty:
Ziet, kan ik me levendig voorstellen maar 4 dagen overtijd :thumbup: voel je verder niks nog?
Tammie, ja dat hoop ik ook, elke keer als ik mega buikpijn heb dan denk ik aarghhh ga ik dat wel trekken dalijk, het lijkt me echt een hel maar daarnaast ook weer zo mooi. Moet de bevalling maar als 1 ding zien en dat is dat het het laatste doel is voordat ik mijn kleintje bij me heb!