Julistoppers 2008 #3~9 baby's, 2 op komst~ Welkom Esther!

wordt aan gewerkt, misschien vanavond… :-*

@Lady, mag ik de bovenste foto gebruiken voor de 1e pagina of heb je nog een andere mooie foto??

Kom ik met mijn ukkepuk van net 2600 hahaha :inlove:

Romi, dank je wel maar nee wie had nou verwacht dat ik met 35 weken mama zou zijn, ik in ieder geval niet hoor :smiley:

Hoe is het bij jou?

Ik erg veel problemen met bv hoor, word er gek van, ben de hele dag en nacht bezig met aanleggen en daarna kolven enz. Ene keer doet hij het erg goed maar andere keer heeft hij er de energie niet voor. Bv komt ook niet echt op gang verder, begint nu wat maar kolf nog elke keer maar 30 en soms uitschieter naar 60 :thumbdown:

Ik vind deze foto zelf erg leuk :inlove:

@Lady, die zal ik gebruiken , die is ook lief!

Moet je je voorstellen dat je net als ik 11 dgn overtijd had gelopen. Dan was Dylan nog een behoorlijk kind geweest :slight_smile:

Het is wel een scheetje hoor :inlove: :inlove: :inlove:

Hier erg last van stuwing, lijk momenteel weer op Pamela Anderson :shock: Het steekt… auwie.

Ukkie slaapt nog lekker, doet t prima, komt om de 4 uur voor zijn eten, heerlijk!

Romi, ohja jou prinses is al ruim een maand natuurlijk :inlove: en dan dat gewicht! :inlove:

Ja in het ziekenhuis zeiden ze dat hij dan rond de zeven pond was geweest en iets van 50 cm maar vond dit al afgrijselijk genoeg om eruit te krijgen :mrgreen:

Zijn laagste gewicht was 2400 maar daar zit hij nu weer boven gelukkig!

Stiekem, fijn dat alles zo goed gaat!!! Stuwing heb ik totaal niet, maar heb ook nog steeds niet veel melk, kijk het nog ff aan en dan is het echt jammer maar dan gewoon flesvoeding volledig. Hij is te klein, ik heb te weinig melk en dus is het best wel hard werken voor ons beide. Wat een gedoe :thumbdown:

Lady: wat jammer zeg van je bv, maar idd als t niet lukt, dan zij t zo.

Je mag wel een beetje stuwing van mij hoor :roll:

@Lady, heb je hem wel binnen een uur na de bevalling kunnen aanleggen?

@Stiekem, ik vond de stuwing best vervelend. Was blij dat ik toen geen visite had :slight_smile: Dacht dat ze nooit meer zacht zouden worden…

Fenna gaat echt supergoed.

BV loopt perfect, ze groeit er lekker op al blijft ze aan de onderrand van de groeicurve. Ze lacht veel, slaapt al weken door en laat zich overal mee naartoe slepen. Ideaal kind dus :slight_smile:

Lieffff :inlove:

Nou ineens heeft die kleine het door en ik sproei melk ineens :dance:

Nee ze hebben hem gelijk na de bevalling meegenomen naar de kinderafdeling en daar ook lekker de fles gegeven :thumbdown:

Begon pas 2e dag met kolven, nu weet ik beter maar toen dacht ik dat dat allemaal zo hoorde, jammer maar blijf doorgaan!

@Lady, dat begrijp ik niet van ziekenhuizen hè… Na de bevalling, die gewoon thuis was, riep ik meteen dat ik BV wilde geven en dat ik haar binnen t uur wilde voeden. Daar hebben ze ook goed op gelet, net binnen t uur was ze aangelegd.

En een pasgeboren kindje kan een dag zonder voeding, dus waarom meteen een fles?! :evil:

Ja absurd he, nu weten wij ook beter, baal er echt van, had me een hoop gedoe bespaard :thumbdown:

Wat een mooie gezinsfoto!

En dat bord, ben gek op Winnie the Pooh :slight_smile:

leuke borden meiden!

Wij hadden vandaag de 3d en 4d echo, maar ze lag verkeerd… :frowning: Dus we zagen niks, nu mochten we vanmiddag terugkomen om te kijken of het nu wel goed lag. Dit omdat mijn ouders morgen op vakantie gaan en hun vakantie er voor hadden verzet.

Lag ze nog verkeerd :cry: :roll:

Baal als een stekker want nu hebben we niets, nu mogen we nog een keertje terugkomen voor 10 minuten :? Betaal je dan ruim voor en als het de volgende keer weer verkeerd ligt hebben we pech. Zou toch stom zijn als dat zo zou zijn, want we betalen toch immers voor zo’n 3d en 4d echo. Anders hadden we die andere wel gekozen.

Ik loop ook weer voor op de feiten ik weet het wel maar toch denk daar dan wel weer aan.

Iedereen een fijn weekend!

@Debbert, balen zeg…

Bij ons zelfde verhaal. Een keer 5 kwartier en een keer 3 kwartier, maar deze dame bleef lekker met haar hoofd in de placenta liggen. Ze heeft wel wat foto’s zo geknipt dat je nog iets ziet, maar het was wel balen hoor. Hoesten, springen, het deed allemaal niks. En toen bij 39 weken besloot ze ineens rondjes in mijn buik te gaan draaien, terwijl ze van 26 tot 39 weken in zelfde positie had gelegen…

Hoop dat ze morgen gedraaid is.

oooow ik heb hier veel gemist!!!

lady!!! gefeliciteerd met dat kleine dwergje van je!! (lijkt mijn verhaal wel, Tyg was ook te vroeg)

Lekker genieten hoor!!!

stiekem ook bevallen! gefeliciteerd!!!

en wie nog meer?

Hope, Romi, Lady en Stiekem,

Super gefeliciteerd met de geboorte van jullie super schattige kindjes!!! Geniet lekker!

Hier laatste loodjes, officieel nog 4,5 week…

Liefs!

Roma succes nog even!!

Heb je al verlof?

@Lady28, je hebt mail :mrgreen:

Waar waar waar heb ik mail???

Roma, spannend meid, aftellen geblazen :inlove:

@Lady, op je mailadres waar Hyves aan gekoppeld is :smiley: