juli-stoppers 2012 * deel 3

Marloes gezellig, dat je komt meekletsen. We zijn inderdaad een heel vruchtbaar groepje. Hopelijk werpt het ook voor jouw zijn vruchten af.

Ja, en er moet toch iemand overblijven die niet zwanger is.

Spoon het is toch eigenlijk de bedoeling dat we uiteindelijk allemaal zwanger zijn. Tenminste volgens mij :wink:

Dat lijkt mij ook.

Wij gaan trouwens voor een tweede. Onze zoon is net 2 geworden.

We zijn idd vrij vruchtbaar, :thumbup: Welkom

@K1TT3N wrote:

Spoon het is toch eigenlijk de bedoeling dat we uiteindelijk allemaal zwanger zijn. Tenminste volgens mij :wink:

Ja, maar dan wel tegelijk he. Laatste zijn is nooit leuk.

@Spoon Obasan wrote:

@K1TT3N wrote:

Nee is het ook niet :eh: , dat is hetzelfde als de laatste van je maand bevallen, iedereen bevalt maar en die van jou komt niet :eh:

Nou, die zal vast ook vanzelf wel komen hoor! Er is nog nooit een blijven zitten, toch?

@Sennapen wrote:

@Spoon Obasan wrote:
@K1TT3N wrote:

Nee is het ook niet :eh: , dat is hetzelfde als de laatste van je maand bevallen, iedereen bevalt maar en die van jou komt niet :eh:

Of als eerste mogen en als een van de laatste aan de beurt zijn, ook zo iets.

En meestal blijven ze niet zitten nee, gelukkig maar :slight_smile:

Dat komt ook regelmatig voor, nee gelukkig blijven ze niet zitten :lol:

:lol:

Welkom Marloes!

En nog getest BB?

Dank je wel BB (en de rest natuurlijk ook bedankt voor het warme welkom)!

Ik ben ook wel benieuwd BB…

Ha, welkom marloes! Hopelijk is het snel raak!

Dat hoop ik ook :wink:

Nee, Ik wil eigenlijk morgen vroeg testen…Maar man lief zegt dat we eens af moeten wachten…

Pfff van de ene kant denk ik word maar snel ongesteld zodat we verder kunnen, en van de andere kant denk ik geen bloed geeft moed!

Tja, afwachten zal je altijd wel moeten. Op welke dag zit je morgenochtend?

@Babyboom wrote:

Nee, Ik wil eigenlijk morgen vroeg testen…Maar man lief zegt dat we eens af moeten wachten…

Pfff van de ene kant denk ik word maar snel ongesteld zodat we verder kunnen, en van de andere kant denk ik geen bloed geeft moed!

Spannend! Aan ene kant wil je duidelijkheid, maar aan de andere kant wil je ook niet steeds negatief testen!

morgen 33