Bb die onzekerheid is echt killing he! Ik hoop echt dat je snel zekerheid krijgt! En natuurlijk hoop ik dat die zekerheid bestaat uit een positieve test! Dus mijn duimen draaien nog steeds voor jullie
Babyboom, en??
Ha;aas… Word er echt niet meer vrolijk van…
Mijn lichaam laat me in de steek!
Even wijzigen, aangezien we tegelijkertijd posten.
Babyboom :hug: heel vervelend als je maar geen duidelijkheid kan krijgen. Of het 1 of het ander, maar niet deze onzekerheid.
@Babyboom wrote:
Ha;aas… Word er echt niet meer vrolijk van…
Mijn lichaam laat me in de steek!
:hug: ben bang dat het echt door het ontpillen komt, of een erg late eisprong…
Ik hoop dat je gelijk hebt Amy… Ik ken namelijk ook een ander verhaal, maar wil niemand bang maken.
Nu maak je me nieuwsgierig… Pb mag altijd
Hier ondanks alle steekjes en krampjes die ik afgelopen dagen voel, nog geen ongi…
Nou ja niet echt eng, maar leuk is anders. Had ooit een collega die stopte met de pil, omdat ze graag een kindje wilde. Eerst werd ze nog gewoon ongesteld. Tot op een gegeven moment, de testen bleven negatief. Ik was zwanger, kreeg een curetage en was al opnieuw weer ongi geworden. Zjj naar de huisarts, bleek ze geen eisprong te hebben en moest ze aan de hormonen, gelukkig heeft ze nu een prachtige dochter.
Ik snap BB wel want die onzekerheid is gewoon om echt gek van te worden!!! Je wilt gewoon weten waar je aan toe bent, en als je dan niet zwanger mag zijn, laat die ongi dan maar snel komen toch? Natuurlijk duim ik nog steeds voor jullie dat al dat onzekere gedoe niet voor niks is en je toch als nog een positieve test in handen mag hebben!
En Amy en Spoon hoe is het bij jullie??
Hier gewoon weer aan de klus, maar ben wel beetje zenuwachtig voor morgenvroeg… ik hoop zo dat de HCG waarde flink gedaald is, zodat ik echt zeker weet dat het klaar is en we dus verder kunnen!
Ik haat dat onzekere gedoe!!! Dus dat iedereen maar snel veel zekerheid mag krijgen!!!
Daar gaan we voor Engel!
Jammer BB… :hug:
Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien, ben ik gisteren ongesteld geworden. Sinds de geboorte van mijn zoontje is dat veel heftiger geworden dan daarvoor. Hebben jullie (diegenen die al een eerste kindje hebben) dat ook?
Marloes, ik heb na Jayden eerst bv gegeven en daarna spiraaltje genomen. Daarvoor 6 jaar pil. Na Quincy niks gebruikt, weet niet of ik nu met bloed verlies dan eerst. Uiteraard wel met dan met pil of mirena.
Mascha, dat valt nog wel mee idd.
Enkel, zoals je hierboven kan lezen, nog geen ongi, wel slinks last van steekjes en krampjes… Vorige maand werd ik zeg maar morgen ongesteld. 8 dagen na positieve ovutest. Ben ook erg benieuwd hoe het de komende dagen gaat lopen…
Lieve Allemaal,
Marloes welkom!
vandaag de eerste afspraak met de gyn gehad en ook een echo. had er niet veel van verwacht (van die echo dan) maar een klein kloppend hartje :inlove: te zien. Over 3 weken terugkomen en dan de termijn bepaling, het lijkt erop dat ik nu zo’n 7 weken zwanger ben.
Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je Amy en Spoon en BB.
Moon, gefeliciteerd met het kloppend hartje!!!
Moon, gefeliciteerd!!!
Enne Amy, spannend hoor. Lijkt me best lastig als je niet precies weet hoe lang je cyclus is (klopt toch?). Ik kan zelf de klok erop gelijk zetten.
Marloes, ja dat is het ook. En ben natuurlijk pas bevallen… Vorige rondes waren 29 en27 dagen, maar nu had ik op dag 25 pas een positieve ovutest…
Moon, wat een geweldig nieuws!! :dance: :inlove:
Moon, fantastisch, ben heel blij voor jullie :inlove: :-*
Moon wat goed!!
Hier ook spanningen voor morgen… Eindelijk mijn hcg weer laten prikken!!! Hoop zo dat hij morgenvroeg flink gedaald is!!! Zodat we eindelijk weer verder kunnen en hopelijk heel snel weer zwanger zijn
Moon wat fijn!
Engel hopelijk is het flink gedaald vandaag.
Amy, ik ben benieuwd wat komende dagen je zullen brengen.
Verder hier weinig nieuws te melden eigenlijk.
Engel, hoop dat hij flink is gezakt! Dan kan je tenminste weer verder…
Engel ook ik hoop dat ie flink gedaald is meid.