juli-stoppers 2012 * deel 3

Vervolg op vorige deel!



Zal andere keer op laptop linkjes van vorige topics even kopiëren.

Gevonden!

Ik heb ook gevonden.

Ik ben er ooook :dance:

Ik meld me ook! Hoe is het hier? Wat een spannend weekend voor de gene op het wachtbankje! Mijn duimen draaien voor jullie!!!



Ik ben vanmorgen bij de gynaecoloog geweest! Daar maakte eerst een VK een echo en die dacht dat ze nog iets zag zitten dus toen werd er een gyn bijgehaald zij zag echter niks meer… Dus toen moest ik mijn heg laten prikken en gaat de gyn me morgen bellen hoe en wat, zeeziek dat ze verwachte dat op basis van de echo mijn hcg wel onder de 100 zou zijn en misschien zelfs alweer genormaliseerd tot onder de 10( dit is het als je niet zwanger bent)!



Maar aangezien ik via mijn werk natuurlijk lab uitslagen kan zien heb ik stiekem vast gekeken en mijn hcg is 173! Dus ben benieuwd wat de gyn morgen voor plan heeft! Ik denk dat ze zal zeggen prik dat hcg maandag nog maar een keer om te kijken of t verder daalt, maar dat is dus ff afwachten!



Verder is het bloedverlies nog maar minimaal dus hoop dat mijn lijf het toch zelf opgeruimd heeft!

Babyboom, en??



Engel, hoop dat volgende week je hcg verder gezakt is… En dat je lichaam het zelf helemaal los heeft gelaten.

Engel, het zou wel erg fijn zijn als alles al weg is. 173 is ook niet meer zo heel hoog.



Hier vandaag de dag. Ik wacht af (al iets minder rustig hoor :slight_smile: )

Engel ik hoop dat je hcg snel verder daalt. Het is inderdaad al niet zo hoog meer.



Spoon ik ga voor je duimen!!!



Vandaag naar me nichtje toe!!! Inge vind het helemaal leuk. Zegt de naam gelukkig ook al helemaal goed.

Spoon, spannend, duim ook voor je! Wanneer zou je eventueel gaan testen?

@Amy82 wrote:

Spoon, spannend, duim ook voor je! Wanneer zou je eventueel gaan testen?




Dat is nog wat voorbarig, maar dan denk ik zondag. Tot nu toe heb ik een cyclus van 27 en eentje van 29 (maar die was heel raar met allerlei bloedverlies) gehad.

Spannend.



Ik dus maandag.en als hij negatief is, zet ik mijn banner 2 weken verder.



En testen doe ik denk ik alleen maar als ovutest donker blijft… Want als hij echt hcg meet, zou dat wel moeten.

Maacha heel veel plezier meid bij je nichtje, lekker new born baby snuiven, heerlijk :dance: :inlove:

Sanne kan ik er alvast weer aan wennen :wink:

Meld :mrgreen:

Helaas negatief… :cry: op CD 26

Zondag maar een keer opnieuw testen… Misschien is mijn cyclus deze keer weer langer.

1e ronde 27

2e ronde 26



Ik wacht nu de roode monsters af en anders gaan we zondag weer testen… :roll:

Babyboom :hug: misschien te vroeg getest ja…



Ik ben benieuwd hoelang mijn ovutest donker gaat blijven…jammer dat ik nu niet weet hoe lang hij al positief is…

Babyboom jammer, maar inderdaad grote kans dat je te vroeg getest hebt toch?



Mascha, leuk lekker baby snuffelen.



Amy, het is wat met die ovutesten :slight_smile:

Ik blijf voor jullie duimen hoor dames! En ik hoop dat jullie binnenkort ook weer voor mij willen duimen!



Want hub en ik zijn er over uit dat we geen anticonceptie gaan gebruiken om te wachten, als het bloeden helemaal weg is (wat al bijna zo is) dan gaan we gewoon weer gezellig klussen en zien we wel wat er gebeurt!



Mar goed eerst vanmiddag telefoontje van de gyn maar is afwachten!!

Engel, kans is dat je weer vlot zwanger bent. Hoop het voor je!

Ik hoop het ook voor je engel!



Mijn ovutest net…