juli-stoppers 2012 * deel 3

Da’s een hele lange ovulatie :think: Ik zeg zwanger :wink:

Ik hoop het ook want verlang er nu meer naar dan ooit! En hun en ik zijn alleen nog maar meer naar elkaar toe gegroeid hebben heel veel aan elkaar gehad in deze k*t periode! Dus hoop heel snel weer zo’n mooie positieve test te hebben!! En dat hoop ik voor jullie ook!!!



Amy dat wordt nog ff door klussen denk ik!!! Of hij wordt positiefvan hcg!!

De Gynaecoloog heeft vanmiddag nog gebeld… HCG was 173 (wat ik dus al wist) dit was wel al laag, maar ze had het lager verwacht, maar ze gaat ervan uit dat mijn lijf er gewoon wat langer over doet voordat alle hcg uit mijn lijf is (dat gebeurt blijkbaar ook heel vaak) dus nu moet ik vrijdag opnieuw het hcg laten bepalen en voor volgende week dinsdag (de 23ste… had ik eigenlijk mijn termijn echo :cry: ) belt ze me dan op om de uitslag weer door te bellen en als hij dan niet heel erg gedaald is dan gaan we plan van aanpak maken.



Dus weer wachten… (pff wordt echt gestoord van al dat wachten!) en het ergste is dat ik weet dat ik straks ook weer op dat maandelijkse wachtbankje kom te zitten (hopelijk hoef ik dat niet al te vaak mee te maken :wink: )

Nog even onzekerheid dus Engel. Maar gelukkig is het al behoorlijk laag, dat is een goed teken toch?



Hier dus ook aan het wachten. Nog geen menstruatie vandaag, dus mag nog fijn een dagje extra wachten. Hopelijk met een goede reden!

Jammer bb, misschien odd te vroeg, laten we dat hopen :pray:



Spoon, je had het wel verwacht he je ongesteldheid, omdat je Z chaggie was :wink: , ook voor jou de duimpjes :pray:



En eef, wat vreemd zo laat, aan de andere kant het kan… Jullie hebben er vast gebruik van gemaakt :wink:

Tja ik weet het niet. Voel me niet zwanger ofzo. Wel af en toe misselijk maar ik denk dan ook dat ik me dat kan inbeelden. Dus ik ga nog nergens vanuit.

Datnkan je je inbeelden, maar als het elke dag zo voelt?? Tsja, het is toch afwachten helaas…

Ja inderdaad nog ff afwachten, maar ik heb er nu wel vertrouwen in dat mijn lijf het verder zelf oplost! Heb wel al 1,5dag geen bloedverlies meer, nu dus hopen dat het hcg vrijdag flink gedaald is!



Mijn duimen draaien ook voor jullie! Wanneer ga je testen spoon? Amy maandag toch?

Owww engel, ik hoopmook zo dat je lojf het aelf oplost :hug: :hug: En dat je het snel achter je kan laten :x :frowning:

Dat is een interessante zin Sanne :wink:



Mocht het nog nodig zijn, dan ga ik zondag testen. Morgen zo goed als hele dag weg.

Sorry ipad :frowning:

Idd spoon een interessante zin haha maar ik kan hem geloof ik wel ontcijferen! Ik heb er nu wel vertrouwen in dat mijn hcg volgende week flink gedaald is en blijkbaar kan k goed op mijn lijf vertrouwen want voelde vorige week ook meteen dat het fout zat heb daar geen seconde aan getwijfeld dus ga er nu ook maar vanuit dat mijn gevoel goed is!

Gelukkig anders moest ik nogmaals :lol:

Vandaag CD 27 nog geen :twisted: te bekennnen!

Vanochtend weer misselijk wakker geworden.

Heb nog helemaal geen buikkrampen…Pffff

Morgen of maandag test ik weer!

Hoe is het met de andere dames???

Hallo Allemaal,

Kom ook even aanwaaien.

Engel: :hug: :hug: Hoop dat je op je lichaam kan vertrouwen.

Amy: hoest bij jou?

Spoon en BB spannend hoor!

Hier is sinds een paar dagen de misselijkheid toegeslagen en iedere avond komt de man met de hamer wel 3 keer langs, zo moe. M is 5 geworden, was leuk, morgen nog een feestje voor de familie, dus vandaag nog wat boodschappen doen. Verder zit ik nog veel met mijn hoofd in het zand, eerst donderdag maar eens overleven.

Vanmorgen toch getest. Zoals verwacht toch negatief, hoop dus echt dat ik een eisprong heb gehad… Had woensdag en donderdag flink last van steekjes, donderdag avond werd het soort ongikramp, was vrijdag helemaal weg. En gisteren en donderdag geklust :mrgreen: dus hopelijk op tijd… Nu mijn banner aanpassen en hopen, duimen en nogmaals duimen. En als het nu raak zou zijn, wordt de uitgerekende datum 4 juli. De geboortedag van mijn vader.

Amy :hug: dan inderdaad hopen dat je gewoon een late eisprong hebt gehad! Heb je vandaag nov een ovutest gedaan? En is deze al weer lichter? Hoe is het bij de rest al iemand meer getest???

Nee vandaag nog niet, ga ik vanmiddag doen. denk en hoop dat hij wel weer lichter is. weet natuurlijk niet hoelang hij al donker is, maar hoop niet weer 4 dagen donkere test te krijgen.

Snap ik! Hoeveel dagen had je niet getest?

cd20 voor het laatst, en toen cd 25 weer, die dus positief was.



ovu van net was weer stuk lichter gelukkig.