juli-stoppers 2012 * deel 3

@Babyboom wrote:

Dit is ronde 3. En had geen ovulatie testen gebruikt. ( ben daar een beetje op tegen omdat al zo snel te doen)

Ik ga aan de huisarts even vertellen hoe het zit. Zo kan hij morgenvroeg even een testje doen. Dat scheelt mij weer een test. En misschien kan hij bloed prikken…

Waarom ben je daar op tegen o snel? Dan weet je gwn zeker wanneer je eisprong is en kan je die benutten, ik zie het probleem niet?

@engel wrote:

Is die vraag voor BB Amy?

Ja :wink:

Hier helaas na de ma een curettage gehad en we mochten nog niet zwanger worden ivm een mogelijk mola-zwangerschap. Vandaar dat het allemaal ook wat lang duurt en dat balen daarvan zit er eigenlijk meer in dan dat we nu drie rondes bezig zijn.

Babyboom, ik hoop dat je duidelijkheid krijgt bij de huisarts. Maar zo gek lang is je cyclus nu toch niet?

Engel, fijn dat je weer mag!

@Ovutesten, voorlopig zal ik ze nog niet gebruiken. Maar kan alleen als reden geven dat ik er dan teveel mee bezig zou zijn ofzo.

Ben gestopt sinds begin juli.

1 ronde 26 dagen

2 ronde 27 dagen

3 ronde nu al 31 dagen

Ben er niet echt op tegen tegen de ovulatietesten maar ik wil er niet te veel mee bezig zijn. Als er een volgende ronde komt…dan misschien wel.

En het duurt nu niet te lang maar hij is wel langer als de andere 2…

En moet ik nog gewoon wachten tot…???

Ik zou denk ik nog een week wachten… Denk dat je nog aan het ontpillen bent, denkt dat de ha niet zo snel een test doet :oops:

Misschien heb je wel een latere eisprong gehad?

JA idd…Misschien moet ik ook gewoon even afwachten en de huisarts afbellen.

Als je al een afspraak hebt zou ik gewoon gaan hoor BB! Misschien kan de huisarts je van je onzekerheid af helpen! Maar het kan bedt dat je gewoon een langere cyclus hebt

Maar dat onzekere is gewoon verschrikkelijk!

@Babyboom wrote:

JA idd…Misschien moet ik ook gewoon even afwachten en de huisarts afbellen.

Meid, als je wil gaan, gewoon doen!! Sorry als ik wat negatief over kom, zit je ook niet op te wachten… Maar wil je alleen maar behoeden voor en tegenvaller… :hug:

Ik heb vanavond last van steekjes onderin en plopjes… Zo herkenbaar, net of er een babytje zit te trappelen :inlove:

Ik hoop het Amy!

En BB, je ziet bij mij dat de cyclus ook opeens langer kan zijn.

Amy ik hoop het voor je…

bb, doen waar je je goed bijvoelt.

Amy spannend weer. Ik duim heel hard voor je :pray: :-*

BB, doe wat je gevoel je ingeeft. Als jij graag even naar de ha wil dan moet je dat doen ongeacht wat anderen zeggen. Wel zou ik mezelf erop in stellen dat hij niet veel gaat doen. En, volgens mij moet je de zw test bij de ha ook zelf betalen hoor :think:

Sterkte hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Sanne, ik zag ergens een mooi buikje voorbij komen :inlove: Ik moet ook echt weer eens een foto maken. Dat schiet er deze zwangerschap echt bij in :oops: Vandaag 14 weken op de banner. Gaat echt snel ineens :o

Oja, ik weet niet meer wie het vroeg maar mijn avatar is inderdaad van onze laatste echo met 12 weken en 2 dgn. :inlove:

Dat vroeg ik!

Inderdaad, bloedtesten vallen onder je eigen risico.

HEb de afspraak toch maar afgebeld…

Wacht nog even af.

Heb je vandaag zelf getest BB?

Amy ik hoop het echt voor je!!

Bb heb je vanmorgen wel zelf alweer getest?

Smurf dat gaat inderdaad snel en ik vind die echo foto echt geweldig!!!

Hoe is t met de kwaaltjes? En k zie dat je 3nov al geslachtsbepaling hebt… Spannend hoor!

Hier de laatste weken behoorlijk gebroken nachten. Dat is dan het enige voordeel van het niet zwanger zijn, dat de kwaaltjes er niet ook nog eens bijkomen. Verder geeft het ook nog een stukje rust in en om het huis. Maakt de wens niet minder hoor!

Hallo allemaal,

Mag ik ook meeschrijven? Ik lees stiekem al een tijdje mee en aangezien wij ook sinds juli/augustus weer aan het proberen zijn…

Tot nu toe nog niet echt serieus, maar vandaag ben ik ongesteld geworden en na gisteravond ons pasgeboren neefje gezien te hebben, wil ik vanaf nu echt!

Succes allemaal!

Van mij wel hoor. Zoals je misschien gelezen hebt zijn er al veel zwanger hier:)

Laten we dan maar hopen dat dat helpt!

En voor diegenen die nog niet zwanger zijn, een beetje steun aan elkaar kan geen kwaad, toch?

Welkom Marloes! En een beetje steun aan elkaar kan zeker geen kwaad!!! En het is een vruchtbaar clubje dus hopelijk helpt dat (weer) bij ons!!! Is het " besmettelijk" zeg maar haha