juli-stoppers 2012 * deel 3

Idd, na mijn mk en 2 keer ma was ik idd wel super vruchtbaar. Had dat nu ook graag geweest :angel:

Nou ik hoop dat dat waar is!!! Want ik zou willen dat ik heel snel weer zwanger ben! En dat het beebje dan blijft plakken en het goed doet natuurlijk!!! en het klussen is hier ook weer begonnen! :wink:

Hier nog steeds geen bloeding…Pffff

Ga denk morgen maar even naar d ehuisarts om bloed te laten prikken anders weet ik het ook niet.

Wanneer was je nod bb??? En heb je vanmorgen nog een test gedaan? Want ik teste ook pas paar dagen na mijn nod positief!

Misschien is je cyclus wel langer deze keer bb :hug: , vervelend het dat gewacht.

En jullie mogen alweer klussen engel?

Geen idee wanneer nu mijn ei komt?!? Maar we mochten weer klussen als je min. 2 dagen geen bloed meer had verloren en verlies al sinds donderdag geen bloed meer dus ja we mogen weer klussen maar nu is t hopen dat vrijdag mijn hcg flink gedaald is want als dat nog in mijn bloed zit zal er geen ei komen! Dus ben erg benieuwd naar vrijdag

Ow das goed nieuws geen bloed meer, nu maar hopen dat je hcg is gedaald zou toch haast moeten en anders moet je alsnog nog curretage omdat er dan nog iets zit??

Ja de gyn verwachte wel dat mijn hcg vrijdag flink gedaald zou moeten zijn. Want hij was al laag dus ze dacht dat de kans maar heeeel klein was dat een curettage nog nodig zou zijn dus hoop echt dat hij vrijdag flink gedaald is!!! Want dan krijg je ook pas weer een eisprong maar inderdaad als hij niet of nauwelijks gedaald is zou een curettage evt nog nodig zijn maar dat hoop ik echt niet want dan begint de hele ellende weer opnieuw

Daar gaan we niet van uit hoor :pray: , kan je er wat goed met je man over praten?

@ Engel.

Mijn Nod was afgelopen zaterdag.

En had gister getest en morgen vroeg nog maar een keer…

Balen bb k blijf voor je duimen hoor!!!

Sanne k kan er heel goed met ml over praten gelukkig! Hij vind het ook echt verschrikkelijk!

Morgen vroeg even naar de huisarts…

Gewoon even mijn onzekerheid weg laten halen…

En wat ga je aan de huisarts vragen dan? Die je niet eerst zelf nog een testje? Ik hoop dat de huisarts je van de onzekerheid kan af helpen bb! En hopelijk met goed nieuws natuurlijk! Mijn duimen draaien!

Weet iemand van jullie trouwens een leuk kadootje voor een meisje die 2 wordt??? Mijn nichtje wordt van de week 2, maar heb geen idee wat ik voor haar moet kopen, dus alle tips zijn welkom!?!

Babyboom, welke ronde zat je nu ook alweer? En had jij nu ook ovutesten gebruikt m

Engel, fijn dat jullie weer kunnen klussen! Hoop dat je net als mij 5 jaar geleden aanvechtbaasuper vruchtbaar bent!

Ik hoop het ook Amy ( ten minste ik denk dat je super vruchtbaar bedoeld haha) hoe is t bij jou? Nog geen ongi te bekennen? Mijn duimen draaien overuren voor jullie hoor!!!

Nee, nog geen ongi te bekennen! Dag 30 vandaag. 2 maanden geleden had ik en cyclus van 29 dagen, dus daar ben ik nu al over heen.

Wordt wel spannend komende dagen.vorige keten werd ik best snel na positieve test ongesteld. Vorige keer week erna. Dus als ik zondag nog niet ongesteld ben, ga ik misschien wat hoop krijgen… Al hoop ik nu natuurlijk ook al :mrgreen:

Dit is ronde 3. En had geen ovulatie testen gebruikt. ( ben daar een beetje op tegen omdat al zo snel te doen)

Ik ga aan de huisarts even vertellen hoe het zit. Zo kan hij morgenvroeg even een testje doen. Dat scheelt mij weer een test. En misschien kan hij bloed prikken…

Ik blijf voor je hopen Amy!

En BB ik hoop dat de huisarts je zekerheid kan geven! En ik hoop natuurlijk dat de test bij de huisarts morgenvroeg gewoon positief is!! Hou je ons op de hoogte morgen!

En wanneer was je nou met de pil gestopt of spiraal eruit? En hoelang waren je vorige rondes?

Is die vraag voor BB Amy?