juli-stoppers 2012 * deel 3

@Spoon Obasan wrote:

Tja, dan blijven er nog altijd twee kinderen onder de 4 in een niet kindproof huis achter. Ik vrees dat het hem niet gaat worden hoor :lol:

Ja dan gaat het moeilijk worden ja :wall:

Sanne, ik had ook wel een beetje hoop. Al blijkt de koffietest eens te meer een betrouwbare test :slight_smile:

En als ik zo doorreken, stel dat het volgende mogelijke ronde wel lukt zitten we alweer in aug/sep. Bleh.

Hoezo bleh meid???

Hier gaat koffie ook niet goor smaakt me idd niet, maar pas nu, bij 4 weken ging het nog wel.

Omdat ik het graag eerder had gezien :slight_smile:

Ja dat is logisch, ik dacht misschien wil je geen aug sept kindje :lol:

Oh heel graag hoor :slight_smile: Maar een mei/juni kindje had me ook erg leuk geleken.

Dat gevoel snap ik ook, vond juli al wen mooie maand, maar nu mei helemaal. Dan moef je een jaar wachten

Das een grapje :angel:

Grapjas :wink:

Maar Babyboom, jij meer geluk?

Niet leuk grapje sorry :wink:

Bb ben ook benieuwd :pray:

@Spoon Obasan wrote:

Sanne, ik had ook wel een beetje hoop. Al blijkt de koffietest eens te meer een betrouwbare test :slight_smile:

En als ik zo doorreken, stel dat het volgende mogelijke ronde wel lukt zitten we alweer in aug/sep. Bleh.

September kindjes zijn anders ook geweldig hoor :inlove: en van juni natuurlijk ook :inlove:

Als ik deze maand zwanger raak, zou ik uitgerekend zijn op de geboortedag van mijn vader. Maar zal dan natuurlijk toch in juni komen :inlove:

Babyboom meld zich…hahaha

Pffff Hier nog steeds niet ongesteld word er een beetje niet goed van!

@ Spoon balen zeg!!! Kan er niet veel meer van zeggen. ZUUR!!!

Oja en vanochtens een test gedaan negatief!

Herkenbaar Babyboom, hopelijk heb jij nog wel snel een positieve test in handen.

Bb en Amy mijn duimen blijven draaien voor jullie hoor!!!

En spoon ik ga met je mee naar de volgende ronde hoor!

babyboom, ik duim voor je!! :pray:

bb ook hier draaien de duimpjes voor je… Geen bloed blijft goed nieuws lijkt mij.

Spoon jammer joh… Zeker als je bedenkt dat de eerste 2 zo makkelijk en vlot gingen.

Amy me duimpjes draaien overuurtjes voor je.

Engel hoe gaat het met jouw? Kunnen jullie al aan de klus, is het vloeien al afgelopen.

Hier verder niks te melden. Met me nichtje gaat alles goed, kreeg vandaag der hielprikje en heeft geen kick gegeven. Met het ukkie in me buik gaat volgens mij ook goed, voel regelmatig wat activiteit en het lijkt er soms best druk.

Mascha ook alweer de 12 weken voorbij!

Ja, en eerder geboekt resultaat is dus blijkbaar geen garantie voor succes. Ik heb eigenlijk ook pas net weer een cyclus, 4 keer met tussendoor nog een ma.

Engel, we gaan er gewoon samen weer voor!

Dat heb ik idd ook. 5 keer zo snel zwanger geraakt, steeds in maximaal 2 maanden, en dan nu… Al zit ik nu natuurlijk wel in en hele andere situatie.

Ja maar je hoort toch vaak dat je na een ma of zoals bij jouw Amy dat je super vruchtbaar zou zijn.