juli-stoppers 2012 * deel 3

Spannend Spoon!

Mijn afscheiding is veranderd, hem vruchtbaar slijm meer, maar dik en wit. Baarmoedermond voelt ook hard en gesloten, dus lijkt me vooralsnog gunstig. Nog 11 dagen haha

Vorige ronde werd ik op deze dag, cd 28, ongesteld. Heb nu echt iets van elke dag die ik niet ongesteld word is mooi meegenomen en brengt me dichterbij een positieve test :slight_smile:

Oh, en koffie is ook nog steeds lekker dus zal wel lange cyclus zijn ofzo :think:

Vandaag op dag 28 nog steeds niet ongesteld…

1 ronde was 26 dagen

2 ronde was 27 dagen

Nu word het wel erg spannend.

Heb nog een testje liggen en deze gaan we morgen vroeg gebruiken als de rode duivels niet geweest zijn.

Willen namelijk dadelijk nog even naar het cafe… En dan is het misschien beter dat ik morgen een test doe. Hahaha.

@ Spoon wat jammer zeg…Maar nog geen menstruatie in zicht?

@ amy spannend!

Babyboom jij ook nog aan het wachten dus.

Amy, jij doet gewoon 1 1/2 cyclus :wink:

En nee nog niet ongesteld dus. Zou eigenlijk vrijdag moeten. Is het dan nu dag 30?

Als je van 28 dagen uit gaat, is vandaag dag 30 ja.

Idd, ik doe nu anderhalve cyclus, al weet ik niet of ik er zo bij mee moet zijn :wink:

Babyboom, als je naar het café gaat om alcohol te nuttigen, kan je dan niet beter daarvoor testen ipv morgen? :wink:

Spoon wat balen! Maar geen bloed geeft moed he!

Bb en Amy jullie maken het wel erg spannend zo!!! Mijn duimen blijven draaien voor jullie!!!

Engel, sterkte! Ik hoop dat je hcg snel daalt :pray:

Spoon, balen van je negatieve test. Maar echt het kan zo omslaan, geen bloed is een goed teken.

Moon, heb je komende week je eerste echo? Duimen draaien!

Amy, weer een late eisprong dus. Wel fijn dat je hem alsnog gesignaleerd hebt. Nu duimen draaien voor over 10 dagen :pray:

Hier alles zijn gangetje. De oudste heeft komende week herfstvakantie. Dat geldt helaas niet voor ons. Moet gewoon werken. De opvang is wel weer rond dat geeft altijd rust.

Verder vliegt de zwangerschap ongemerkt voorbij. Zo’n raar idee dat ik over 3 weken waarschijnlijk al het geslacht weet :o

Jeetje Smurf, ook alweer 13 weken! Wat gaat dat toch hard!

Ja joh, ben ook blij dat ik die lh piek toch gevonden heb, had vruchtbaar slijm en zó de drang om toch weer ovutest te doen! Nu maar hopen dat eitje ook echt springt…

Smurf is je avatar van je echo? Mooi!

Amy, ik hoop het ook dat deze ook echt een ovulatie was.

Spoon en babyboom, hoe is het we nu mee?

Hier raar hoe, cd 29 en niet ongesteld. Zó blij dat ik vorige week die positieve ovutest had, anders zou ik nog anders gaan denken…

Hier ongesteld. Baal er wel behoorlijk van, zeker omdat we volgende ronde niet kunnen benutten. Ik weet het, ik ben verwend met eerdere keren dat het zo snel ging. Deze cyclus heeft dus 31 dagen geduurd. Snap er nix van, 27-29-31. What’s next, 33?

Spoon, balen zeg dat je ongesteld bent geworden :frowning: :hug:

Spoon wat balen!!! Maar hoezo kun je volgende ronde niet benutten? ( sorry heb k gemist denk ik)

Wij zijn op vakantie en logeren dan bij vrienden. (1 slaapkamer, 6 personen, zoiets :wink: )

Ja dan wordt t inderdaad lastig of je moet stiekem tussendoor ertussen uit knijpen met zijn 2e :wink:

Of samen douchen? :stuck_out_tongue:

Tja, dan blijven er nog altijd twee kinderen onder de 4 in een niet kindproof huis achter. Ik vrees dat het hem niet gaat worden hoor :lol:

Das inderdaad lastig! Maar wie weet op een momentje dat de kinderen in bed liggen… Maar ik vrees inderdaad ook dat het erg lastig word

Ik vind het erg jammer dat het deze ronde niet gelukt is, maar het geef me wel nog de kans om serieus aan mijn rugklachten te kunnen werken. Morgen ga ik beginnen met poweryoga, dus als ik even niet meer op het forum kom weten jullie hoe dat komt :wink:

Wat jammer spoon, ik had roch wel goede hoop. Op maar de volgende ronde of die erna dus aangezien jezelf zegt dat deze maand niks word :frowning: