juli-stoppers 2012 * deel 3

Gaat gisteren om kwart voor tien s avonds de telefoon. De gyn,

heeft ze een foutje gemaakt. In de labuitslag kon ze helemaal niet beoordelen dat ik onvoldoende beschermd zou zijn tegen rode hond. Alleen dat ik recent geen rode hond infectie heb doorgemaakt.

De kans is zeer groot dat ik dus niet opnieuw gevaccineerd hoef te worden.

:dance: Toch lief dat ze nog even belde.

Donderdag wel naar de huisarts. Wil toch even preventief doorspreken wat ik en zij eraan kunnen doen om te zorgen dat ik geen actieve Gbs heb de eerste fase van de zwangerschap.

Oh en bb, en en :mrgreen:

Smurf dat is inderdaad heel lief vqn de Gyn. Ga je toch wat lekkerder het weekend en de kerstdagen in. Nu hopen dat de ha inderdaad weet te voorkomen dat die ontsteking in het begin van een nieuwe zwangerschap de kop zal opsteken.

bb en en? Heb je al getest!!!

Ik ga straks met Inge en me moeder de laatste kerstcadeautjes kopen. Slim van mij om te wachten tot het laatste moment. :liar: Vanmiddag eindelijk op kraamvisite :dance:

Ik moet ook nog boodschappen doen! Ga mezelf nu maar even snel in de kleren hijsen en de hort op.

Moet hier eigenlijk ook gebeuren, maar heb het gister een beetje laat gemaakt. Dus heb moeite met op gang komen.

Helaas negatieve test…

Grrrrr, Ik heb nog geen 1 x zo’n lange cyclus gehad!

Het zou theoretisch nog kunnen.

ei op 22/ + 14 dagen = 36 dagen.

Ben vandaag 34 dagen.

Ik weet het ff niet meer…

Jammer BB, je zou toch wel een positieve test verwachten bij deze cyclus. Maar het kan nog!

Smurf, wat fijn dat de gyn je nog gebeld heeft.

Wij vieren vandaag de verjaardag van de jongste. Gisteren al aan mijn moeder verteld en vandaag de rest van het bezoek. Ik heb na het eten al zo’n buik, en zo vaak zien we iedereen niet dat we het net zo goed nu kunnen vertellen. Als het fout gaat zijn dit ook de mensen die dat te weten komen tenslotte. En helaas is 12 weken toch geen ultieme garantie…

:hug: duim dat je misschien toch een langere lf hebt en dat je over 2 dagen wel positief test. :pray:

Oh balen babyboom! Hopelijk over een paar dagen wel positief!

Spoon, leuk dat jullie het gaan vertellen!

Spoon gefeliciteerd met kleinste spruit, leuk hoor nu vertellen.

Bb, zo,n negatieve test hoeft niet perse te betekenen dat je niet zwanger bent, misschien ben je te vroeg he, frusty :hug:

Wat zijn jullie toch schatjes…!

:-*

Hoe gaat het Babyboom?

Ben ook benieuwd. BB :pray:

Hier nog steeds in afwachting van mijn eisprong. Zit nu op dag 12 dus het gaat nog wel even duren. Normaal heb ik hem rond dag 17. Eerder verwacht ik hem zeker niet. Heb ook nog geen vruchtbaar slijm.

Amy, hoe loopt jouw cyclus nu? :hug: Hoe was het bij de huisarts vrijdag? Ben je iets wijzer geworden. :hug:

Smurf, mijn cyclus? Zie onderschrift, meestal ei op dag 18 t/m 20, en gemiddeld 10 dagen erna mijn menstruatie… niet je van het dus…

vrijdag idd bij de ha geweest, schildklier is volledig aan het werk om alles in peil te houden. besloten om nu nog geen medicijnen te gaan slikken. over 3 maanden weer bloedprikken, mochten de waardes dan verslechterd zijn, dan wel. Als ik me in de tussentijd slechter ga voelen, moet ik ook laten prikken, net als bij een zwangerschap.

zit zelf nu geloof ik op cd8. Heb geen ovutesten meer, dus zou echt niet weten wanneer mijn ei gaat zijn. Nog 3 weken wachten :mrgreen: en dan voor een septemberbaby, gelukkig weet ik dat dat de liefste kindjes zijn, naast die van juni :inlove:

He juli en mei kindjes zijn oook cute :lol:

Ik weet nog steeds niks…Nog niet ongesteld morgen even testen pfffffffffff

Meikindjes zijn inderdaad ook erg leuk hoor :slight_smile: Aprilkindjes doe ik even afwachten, maar ik denk van wel, zeker als ik naar me buurmeisje kijk.

bb het blijft dus spannend… :pray:

Bb je blijft het spannend houden! En juli kindjes worden vast ook heel lief!!!

Ik heb morgenmiddag mijn termijnecho dus weer erg spannend!! Hopelijk een mooi kloppend hartje weer te zien en een mooi beebje!

Amy, dan lopen we gelijk op deze maand. We gaan gewoon voor een heel mooi september kindje! Die zijn geweldig! Was van Y en T in september uitgerekend dus een derde kan daar ook wel bij haha.

BB, spannend we blijven duimen hoor!

Engel, leuk en spannend tegelijk morgen. We gaan gewoon voor een prachtig knipperlichtje. :pray:

Kitten en Sanne hoe gaat het met de zwangerschap? Ach, alle kindjes zijn lief, mooi en schattig. Zeker als ze van je zelf zijn. :smiley:

Zou speciaal zijn Smurf, als we allebei bij september terecht komen!

Ja het gaat hier allemaal wel goed eigenlijk :smiley: voel me wel goed, ben ook redelijk bekomen van her verhuizen, nog 2 weken dan weten we wat het wordt en kan ik gaan shoppen of niet :inlove: