Ik mag niet klagen. Gaat allemaal wel. Veel last van me banden en me rug. Ow en vergeet de peuter niet die rondloopt Het ene moment is ze zo lief het volgende moment… s’Morgens als ze net uit bed komt is ze geweldig. "mama ik hou van je en van papa en de baby en Mickey en Woofer (de katten) :inlove: Het mannetje in me buik is heel actief, volgens me schoonouders was Bart (manlief) dat ook toen me schoonmoeder van hem zwanger was. Ben ondertussen 7 kilo aangekomen. Bij Inge was dat alles. Zit nu pas op de helft, maar ja waar ik bij haar s’morgens regelmatig de wc knuffelde, hoef ik dat nu helemaal niet.
Spannend Sanne! Hopelijk is het ook helemaal gezond
Mascha, toch groot verschil dus he, zwanger zijn van jongetje of meisje merkte ik ook…
Babyboom, jij nog getest?
Balen!!! Gister om 11 uur ongesteld geworden!
O wat baal ik wanneer ben ik nu aan de beurt?
pfffff
1 positief ding… Ik zat precies goed met mijn ei sprong…na 14 dagen word ik ongesteld…
Maarom gebeurd er dan niks? we hebben er zo hard voor gewerkt!?!?!?!?!
Grrrr. wat een kerst!
Dat is flink balen BB Hele dikke knuf :hug: :hug: :hug:
Wisten we het maar babyboom, dan was het allemaal een stuk makkelijker… Op het juiste tijdstip vrijen hoeft niet te zeggen dat het meteen raak is, als het zaadje en het eitje elkaar niet vinden, tja…
Dikke knuffel!
Wat jammer Babyboom. Fijn dat je cyclus in elk geval klopt. Dan zit dat in ieder geval goed. En helaas duurt het soms langer dan je wilt.
Hier voornamelijk moe
Ja dat vind ik ook erg spannend Eef , vind ik eigenlijk nog spannender dan de vorige keer
Dat is ook wel logisch denk ik Sanne, je weet nu zo goed wat er allemaal mis kan gaan en wat je er voor terug krijgt als het wel goed gaat.
Ja klopt en je weet dat het niet altijd goed zit
Yeah! Mijn echo was goed! Heel mooi kloppend hartje en super beweeglijk kindje gezien :inlove: ben ook nog een keer 4dgn vooruit gezet dus ben nu officieel 13 juli 2013 uitgerekend!
Mijn duimen draaien natuurlijk nog steeds volop dat de niet zwangere heel snel ook een mooie positieve test in handen hebben!
Fijne kerst allemaal
Wat een goed nieuws engel.
Dat is mooi nieuws om de kerst mee in te gaan Engel!
Amy, dat is inderdaad een groot verschil. Een jongen of een meisje. Al ben ik wel blij dat ik de wc niet hoef te omarmen deze zwangerschap.
Engel dat is goed nieuws meid :dance:
bb :hug: verdorie… Wisten we het maar he, wisten we maar precies hoe of wat. Kan zo gemakkelijk zeggen heb geduld, het komt vanzelf, wees er niet te veel mee bezig, maar dat is heel makkelijk gezegd, heb ik zelf ook ervaren. Heb voor Inge een ma (missed abortion, is de medische term) gehad daarna duurde het 10 maanden voor ik opnieuw zwanger was, geloof me ik had ook geen geduld en al die goed bedoelde adviezen en tips kwamen me neus uit. Al hadden ze natuurlijk uiteindelijk wel gelijk, maar op dat moment wil je dat juist niet horen.
Hier een leuke kerst gehad, 1ste kerstdag lekker naar me zusje geweest, beide meiden zijn flink verwend en we hebben heerlijk gebruncht. 2de kerstdag heerlijk thuis gehangen met leuke films voor de televisie. s’Avonds hebben we gegourmet en vanavond kunnen we nogmaals, heb nog zoveel vlees over.
De kleine man is al sinds gister flink actief. Volgens mij is ie aan het verbouwen
Fijn die inpandige verbouwing
Engel gefeliciteerd :dance: :inlove:
BB :hug:
Vanmorgen even langs de huisarts geweest. Wilde toch weten of er bij een nieuwe zwangerschap mogelijkheden zijn om te voorkomen dat ons kindje overlijdt door een infectie. Bijv. urine tussentijds op kweek zetten oid.
Echt voorkomen kun je het natuurlijk niet maar jullie begrijpen het wel denk.
Ze vond het een super goede vraag! Leuke huisarts :thumbup:
Verder heb ik uitslag in mijn gezicht is begonnen in de zwangerschap maar het gaat niet weg…fijn acne.
Nu een zalf tegen jeugdpuistjes gekregen. Hebben er nog om gelachen. Ben nog jong :mrgreen:
Waarschijnlijk hormonale reactie. Door de zalf en lichamelijk herstel moet het snel minder worden. Ik hoop het
Verder vandaag een lage temp. Ben benieuwd of ik dan ook vandaag of morgen mijn eisprong krijg. Zit op dag 15/16 dus het zou zomaar kunnen
Smurf en Amy, zijn jullie de kerstdagen een beetje doorgekomen?
Smurf, hopelijk zegt die temperatuur iets!
Spoon, ja hoor, ging wel…
Engel, fijn van je goede echo! :dance:
Smurf, hopelijk idd je ei!!
we zitten op blz 50, zal eens nieuw deeltje aanmaken…