Ik ben nog steeds niet ongesteld…Ik zou het theoretisch vandaag of morgen moeten worden…
Spannend!
Zeker spannend bb! Mijn duimen draaien voor je! En wanneer zou je gaan willen testen?
Spannend Babyboom!
Engel alweer 10 weken joh
Ja gaat hard he! Maandag hebben we termijnecho dus weer erg spannend! En als de termijn echo goed is gaan we het met kerst tegen de families vertellen! Eindelijk haha het voelt gelukkig nog goed en de misselijkheid en vermoeidheid zijn ook nog volop aanwezig dus hopelijk zien we maandag weer zo’n geweldig mooi kloppend hartje!
Engel wat fijn dat het zo goed gaat!
BB, spannend zeg!
bb je houdt het wel spannend hoor Al enig idee of je ongi er aan komt?
Engel, met die klachten zou alles wel goed moeten zitten hoor.
Hier mogen we verder niet klagen. Me vriendin is afgelopen maandag bevallen van een dochter. Helaas nog niet op kraamvisite geweest, omdat ml ziek is.
Ik test na morgen…Dus vrijdag als de wereld vergaat haha…
Ik wil eerst weten of ik niet ongesteld word morgen.
Spannend babyboom!
Spannend BB! Het klinkt wel positief
Amy, succes vandaag bij de huisarts. :-*
Hier ook wat geks vanmorgen. Sta ik met mijn jas aan,voel ik ineens iets lopen…snel naar het toilet…weer bloed :evil:
Ongesteldheid was al 2 dagen helemaal over en nu ineens dit. Voor de zekerheid maandverband ingedaan en nu lijkt het niets meer.
Word gek van mijn lijf
Smurf wat irritant. Gewoon duidelijkheid zou fijn zijn.
En babyboom?
Nog niks aan het handje…Heb ook niet het gevoel dat het eraan komt…
Misschien dan morgen toch maar een test kopen…
Zit nu alweer op 32 dagen… Maar mijn ei was op dag 22…
Dus heb nog maar lf van 10 dus misschien nog even wachten?
Nog niks…
Ik durf eerlijk gezegd niet te testen…Omdat ik bang ben om weer een tegenvaller te krijgen…Pffff
Ga er vandaag wel een kopen. Ben ik morgenvroeg nog niet ongesteld dan ga ik morgenvroeg testen!
Wow het is nu echt spannend BB!
Dat je het zo lang volhoudt :shifty: Ik had allang getest. Dan weet je waar je aan toe bent
Wij zijn net terug uit het ziekenhuis.
Zoals het er naar uit ziet was Ravi* gezond en is hij overleden door een actieve ontsteking in de placenta.
Welke infectie kunnen ze niet achterhalen. Wel heb ik dus iets onder de leden gehad dat door een zwakke plek in de vliezen de baarmoeder heeft kunnen binnen treden.
Hoewel ik er natuurlijk niets aan kan doen, doet het mij wel veel pijn. Zo’n rotte speling van het lot.
Zelf vermoeden wij dat het GBS is geweest, hier ben ik draagster van en ik ben nota bene nog bij de ha geweest om mijn urine te laten checken omdat ik me niet goed voelde en mijn onderbuik zei dat ik een infectie had. Urine was schoon, was het maar op kweek gezet. Maar goed met wat als krijg ik hem nooit meer terug.
Verder heb ik relatief weinig antistoffen tegen rode hond. We moeten overwegen om mij opnieuw te laten enten. alleen mag ik dan 3 mnd niet zwanger worden. Volgende week even met de ha bespreken. Ik wil geen risico lopen, maar wil zo graag zwanger raken. Lastig allemaal.
moeilijk he Smurf, om dat allemaal te horen… :hug:
wat betreft die inenting over de rode hond en dan 3 maanden niet zwanger mogen worden, je kan het ook zien dat je lichaam dan tijd krijgt om te herstellen, en je cyclus zich weer op kan pakken… weet dat je dat niet wilt horen, want dat wil ik ook nooit ahum… Maar je zit nu nog zo kort na de geboorte van Ravi…
dikke knuffel meid!!
Babyboom, spannend!!! Ik duim voor een positieve test hoor!
Spannend Babyboom!
Smurf, ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen dus :hug:
Ik heb ook onvoldoende antistoffen tegen rode hond. Ik ben er wel tegen ingeënt, maar het heeft dus niet gewerkt. Ik verwacht niet dat het bij een nieuwe enting wel gaat gebeuren, dus ik heb het maar zo gelaten. Nu werk ik al lange tijd met kinderen en ben er nog nooit eentje tegen gekomen met rode hond. Vijfde ziekte enzo is vaak genoeg voorbijgekomen om het wel opgepikt te moeten hebben.
Wat betreft de rode hond, net de vk nog even gebeld en volgens haar heb ik een waarde van 169…alles boven de 10 is positief en dus beschermd.
Ze raadt aan om met de huisarts te overleggen wat wijsheid is.
Morgenvroeg gaan we testen…
Ik heb de testen in huis!
@Smurf78 wrote:
Wat betreft de rode hond, net de vk nog even gebeld en volgens haar heb ik een waarde van 169…alles boven de 10 is positief en dus beschermd.
Ze raadt aan om met de huisarts te overleggen wat wijsheid is.
Dan ben ik benieuwd wat ik heb, aangezien ik ook wel wat heb.
Spannend bb
Ben ook nieuwsgierig Spoon!
BB duimen draaien hoor
Smurf wat moeilijk
Idd dat je nog niet hebt getest :shifty: , ik had me niet kunnen beheersen