juli-stoppers 2012 * deel 3

Was van plan om donderdag te gaan testen. Maar verwacht toch wel ongesteld te worden een dezer dagen. Bmm staat laag en open, kan niet goed zijn :wink: heeft gerijmel in mijn buik…

Van bmm standen heb ik geen verstand :slight_smile:

Vanavond een bijeenkomst van mijn werk. En nu hoorde ik dat er carpaccio op het menu staat. Hoe ik dat nu weer tactisch moet ontwijken…

Van bm standen heb ik ook geen kaas gegeten hoor hihi. Ik hoop dat je voorgevoel het mis heeft Amy, :hug: :pray:

Hier is sinds gisterenmiddag toch echt duidelijk mijn menstruatie doorgebroken. De krampen zijn er gelukkig niet maar wel het bloedverlies. Ik hoef niet meer te twijfelen.

Ik houd toch maar woe als eerste dag aan. Aangezien ik temperatuur spot ik vanzelf mijn eisprong :wink:

Ik hoop op een vruchtbaar oud en nieuw :mrgreen: :angel:

Smurf, dat hoop ik ook :hug: je verdiend het.

Amy hoe gaat het?

BB, ik heb altijd na mijn NOD getest, al durfde ik bij mijn huidige zwangerschap niet te zeggen wanneer deze was, maar mijn lichaam/mijn gevoel gaven gewoon aan dat het zo was en heb ik maar getest. Bij mijn zwangerschappen hiervoor altijd na NOD getest 1 of 2 dagen.

Spoon, hoe heb je het nu opgelost met de carpaccio?

Mascha, totaal geen buikpijn meer en nog niet ongesteld…

Amy, fijn dat er nog niets te bekennen is. Hou hoop!

Naast carpaccio stond er ook nog tartaar en garnalen op het menu. Bij de laatste was ik vergeten door de bediening, niet erg dus. De tartaar hadden meer mensen geen zin in en de carpaccio heb ik ontweken door te zeggen dat ik al wat had gegeten op een feestje ervoor, wat ook klopte.

Verder ben ik moe :zzz:

Amy :hug:

Nou, gisteren eind van de middag begon het met roze, vanmorgen echt bloedverlies, dus weer die maar de volgende maand :frowning:

Had echt nooit gedacht dat het zolang zou gaan duren…

Babyboom, hoe is het bij jou?

Eef :hug:

Jeetje wat wen kut jaar officieel eef, had zo gehoopt dwt het deze maand wel zou lukken, dan hoop ik voor 2013 alleen maar goeds en z.s.m :wall: :wall: een positieve zst :hug:

Het enige positieve was dat ik een heerlijke zwangerschap heb gehad, en het nieuws dat we een dochtertje kregen… En dat we voor de tweede keer ouders zijn geworden van een prachtig meisje… Verder zie ik weinig positiefs in afgelopen jaar… :frowning:

:cry: :hug:

Amy, ik had het je ook echt zo gegund meid. :hug: Laten we hopen dat 2013 ons jaar gaat worden. :-*

Amy en Smurf :hug: 2013 wordt gewoon jullie jaar!

Ja, net als 2012, dat zou ook mijn jaar worden… :frowning:

Smurf, wij gaan volgens jaar gewoon allebei een prachtig kindje krijgen…

Lieve Amy en Smurf voor jullie een dikke :hug: :hug: :hug:

Ik raakte ook pas 7 maanden na de bevalling weer zwanger…

Verder gaat het hier wel redelijk. Ben nog moe en met vlagen misselijk. Ben nu in de (voor mijn gevoel) cruciale weken aangekomen. Bij L :vlinder: ging het mis met de ontwikkeling na de 15 weken. Begin januari weten we meer, dan met 18 weken de 20 weken echo…

Probeer me er niet te druk om te maken…

:-* :-* :-* aan iedereen.

Liefs Moon.

Moon, fijn je hier weer eens te zien. Spannende tijd nog steeds voor jullie. Succes met je er niet druk om maken :hug:

Nee!!! Amy!!! Balen!!! :hug:

Ja wat moet ik er van zeggen…Hier nog niks…

Donderdag mijn NOD. Ik weet het niet durf er niks over te zeggen.

Moon, wat ontzettend fijn dat tot dusver zo goed gaat! Ik hoop dat je snel deze spannende fase door bent. :-

Amy, ook hier een dikke dikke knuf :-

Hier is mijn menstruatie weer zo goed als over. Afwachten dus wat mijn cyclus deze maand gaat doen. Hou het wel bij met tempen dat vind ik prettig.

Ondanks wat spannende ontwikkelingen op werk, grote reorganisatie op komst, laten we ons niet weerhouden onze grote droom te volgen.

We zien wel hoe alles gaat lopen.

Smurf, ik denk het goed is dat je niet laat weerhouden door die reorganisatie. Anders is er altijd wel een reden om het niet te doen.

Babyboom, weet je al meer?

Hier vandaag lekker een rustig dagje. De kinderen zijn wennen op het kdv aan een nieuwe groep, en ik hoef niet te werken. Een uniek moment :slight_smile: