Smurf :hug: :-*
Smurf :hug:
Oh Spoon! Wow!
Proficiat! Dit willen wij ook!!!
Vandaag cd 25…Nog even doorbijten!
Nou ja zeg ik snap er niets van…ik dacht gisteren toch echt ongesteld te zijn geworden maar na het rode bloed bij het afvegen heeft het niet doorgezet. Heb niets meer :think: heel vreemd dit. Ook geen rugpijn of buikpijn meer. mijn temp is wel gezakt. Vaag dit
Ow ok… Dat is wel heel vaag inderdaad…
Dankjullie wel
En Smurf :hug:
smurf, hoe is het er nu mee? :hug:
Babyboom, jij cd25, ik dag 27… maar ik moet nog naar 34 door… nou ja moet… nu pas dag 7 na ovulatie, dus is nog allemaal te kort…
wat ik in mijn eigen topic schreef, heb echt het idee dat ik ongi ga worden… rommelend gevoel in mijn onderbuik, steekjes, beginnende plopjes, ben snel geirriteerd naar Jayden toe… niet leuk
Amy, ik hoop zo dat je je ook bij de augustusmama’s mag aansluiten.
ik ook spoon, ik ook…
waarom had jij nu toch iets van ik ga testen? hoe voelde je je?
Amy :hug:
Hier gaat het goed. De ongesteldheid is nog steeds niet doorgebroken. Verlies is echt minimaal. Heel raar allemaal.
Volgende week vrijdag moet ik sowieso naar het zhuis voor het nagesprek.
Gelukkig kan ik dan altijd nog navraag doen.
misschien een innesteling, Smurf?
zie onder
Ik weet bijna zeker van niet. Mijn temp is gezakt van 37.0 naar inmiddels 36.6 vanmorgen. Bij een zwangerschap blijft hij hoog. Bedacht mij nog dat ik best lang gevloeid heb na de bevalling dus wellicht was mijn baarmoederslijmvlies 7 dagen na de eisprong nog niet echt goed aangemaakt ofzo :think: Of het zet een dezer dagen alsnog goed door. Zullen zien, maar het is nu echt zo weinig dat ik zelf met een inlegkruisje de hele dag doe. En mijn normale menstruaties zijn echt veel heftiger incl buik en rugkrampen. Dus weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden nog haha.
Mocht het niet gaan doorzetten dan doe ik van het weekend wel een zw test dan weet ik in elk geval zeker hoe of wat. Bij R* testte ik nl. 12 dagen na mijn eisprong positief. Dat is dit weekend als dit dus niet mijn menstruatie was.
@Amy82 wrote:
waarom had jij nu toch iets van ik ga testen? hoe voelde je je?
Ik was twee dagen overtijd, daarom eigenlijk. Verder niets concreets wat ook niet anders verklaarbaar was. Ik ben nu wel erg moe… Dus het is vast een meisje. Verder beetje last van gevoel echt iets te moeten eten maar echt misselijk word ik niet.
Smurf wat vervelend dat halve gedoe.
Ben benieuwd of je gelijk krijgt Spoon!
Smurf, groot gelijk om voor de zekerheid even te gaan testen!
Hier nog geen menstruatie, maar verwacht het wel dit weekend.gewoon hoe ik me voel…
Ik heb allemaal last van lichte krampjes…
Ik zit nu op CD 26, 20 Dec. is mjn NOD
Wanneer zouden jullie testen? Amy wanneer test jij als je niet ongesteld word?
Ik heb twee dagen nod getest, geen gedoe met halve streepjes.