juli-stoppers 2012 * deel 3

hey meiden, hier wachtbankje af. Ik kom net thuis van het ophalen van de as van Rav.i* en zie dat ik prompt ongesteld ben geworden. Hoe bizar :o

Een cyclus dus van 37 dagen en een lf van 7.

Hopelijk volgende maand een langere lf en een kortere cyclus :pray:

Smurf, wat een bizar toeval. Ik hoop ook op een langere lf voor je. Wat gaan jullie doen met zijn as?

Hier nog steeds niets te bekennen.

Spoon, duimpjes draaien, we kunnen wel weer eens een zwangere erbij gebruiken :wink:

Smurf zoals al eerder gezegd het is wel heel mooi zo op deze manier. Rav.i* lekker thuis waar hij hoort en jij je eerste ongi. :hug:

Aah smurf wat fijn dat ravi thuis is :hug: , wel vervelend van je ongi, maar nu weer je ook waar je aan toe bent. :hug:

Spoon, dat snap ik, weeeig gevoel kan ook van alles zijn natuurlijk mja ik hoop op het beste :pray:

Spoon, spannend, ik duim voor je!

Smurf, wat toevallig, ongesteld geworden… Hoop dat je lf snel langer wordt, en je cyclus zich herstelt!

Ik heb mijn banner toch maar aangepast.

Amy, van hoeveel cyclusdagen dagen ga je nu uit?

Nu 34, had ei waarschijnlijk pas op dag 20, dus tel er voor het gemak 2 weken bij op…

Is ook meteen mijn langste cyclus. Dag 26 vandaag.

Oh, ik hoop het zo voor je Amy :pray:

Amy, als jij mijn goede voorbeeld deze maand volgt… :wink:

Spoon iets te vertellen? :think:

Spoon iets te vertellen? :think:

@Spoon Obasan wrote:

Amy, als jij mijn goede voorbeeld deze maand volgt… :wink:

Heb je getest?? zwanger??? :pray: :pray: :pray:

ohhh laat mij idd ook jouw voorbeeld volgen… maat ik moet nog zo’n k*tweek wachten…

:inlove:

gefeliciteerd!!! :inlove:

blijf steeds meer alleen over, wehhhhh…

nu babyboom, Smurf en ik nog…

Waaaaaaaaaaaaaa :dance: gefeliciteerd :inlove:

Ow Spoon gefeliciteerd!!!

Nu de rest van de dames kom op meiden, ik blijf voor jullie duimen, laten we hopen dat we allemaal van de champagne moeten afblijven met oud en nieuw. :hug:

Ik duim mee!

En we zijn echt zo blij :slight_smile: Volgens de berekeningen ben ik dan 19 augustus uitgerekend.

:dance: super!

En ik heb goede hoop voor de andere dames :pray: :thumbup:

Spoon gefeliciteeerd!! :inlove: :dance:

Idd, nu BB, Amy en ik nog :pray:

Dit jaar ga ik niet meer redden…mogelijk heb ik mijn eisprong rond de jaarwisseling hihi. Dus zal zeker tot half januari moeten wachten voordat er een kans bestaat dat…

Vrees dat ik straks de hekkensluiter ben hier en dat terwijl ik juist een van de eerste was :cry:

Smurf :hug: