Het gaat op zich goed. Tja een plekje geven…hoe doe je dat? Ik wil hem ook niet ergens weg stoppen. Hij zal er altijd zijn ook al denk je niet elke minuut aan hem en is hij fysiek niet hier bij ons in het hier en nu. Op de meest onverwachte momenten is hij daar…als je een liedje hoort, naar zijn foto kijkt of gewoon van de kids geniet die aan het spelen zijn.
Laat ik het zo zeggen dat ik mijn emoties kan beheersen nu, graag over hem praat, en het met mij zelf weer beter gaat. Ben minder snel moe.
De vraag is voor hoe lang haha.
Gisteren ging ik boodschappen doen en kwam een moeder van school tegen. Die zag ik al een paar keer naar mijn buik kijken. Dus ze vraagt heel enthousiast en hoe gaat het met je buik? :wall: Ze had allang kunnen zien dat het niet goed ging. Zonder enige blik van emotie: oh dat is wel vervelend. Tja, maar een plek geven. Echt, dan sta ik mezelf op te vreten…
Helemaal geen oprechte interesse of medeleven…ze wil alleen weten wat er is gebeurd. :twisted:
Tja hoe je het een plekje moet geven, geen idee, kan dat inderdaad echt? Betwijfel het. Helaas die mensen heb je ook :hug: dat zijn die mensen die liever niet met dat verlies worden geconfronteerd, maar dan had ze eigenlijk best wat tactvoller mogen zijn. Tegen dat soort mensen kan ik heel slecht.
Oh Smurf, jij maakt het de eerste keer dus gewoon alweer spannend! Samen voor augustus?
Ik kan me vaak ook zo ergeren aan dingen die mensen zeggen… Hallo, het verdriet en verlies van Quincy is geen vaas die ik ergens neer kan zetten, denk ik dan… Ik zeg altijd dat je ermee moet leren leven, maar dat het verdriet en gemis altijd zal blijven…
Sanne, lief van je van de ovutesten. Maar ik wil gaan proberen het zonder te doen, er minder mee bezig zijn… En hopelijk heb ik ze niet eens meer nodig…
Precies Amy! Het is geen object of ding dat je in een la stopt. :roll: Het is een kindje, van vlees en bloed. Met de tijd gaan de scherpe randjes van het verdriet af, maar het gemis en verdriet draag je de rest van je leven met je mee. Ook al ben je je er niet 24 uur per dag mee bezig.
Ja…we zijn toen het vloeien over was weer gezellig gaan doen en dat was dus blijkt nu vanaf een (halve) week voor de eisprong :inlove:
Ik ga nergens van uit, maar het zou wel een wondertje zijn!
Mocht het zo zijn (ik reken er niet op) dan krijg ik als het goed is weer een kindje in aug/sept…en daar heb ik er al 2 van rondlopen :lol: De oudste is van 13-9 en de jongste van 12-8.
Hallo dames…
Ik meld me ook weer even aan.
Even een beetje bij gelezen. Wat een frustraties toch allemaal he… Pfff
Ik ben momenteel op dag 20.
Heb deze keer ovulatietesten gedaan… en nu tot mijn grote verbazing
Heb ik morgen grote kans mijn ei…???
Ben vanaf vorige week zaterdag aan het testen. Het strrepje bleef steeds minimaal. Nu was vandaag mijn streepje bijna net zo rood als het teststreepje…
Nu denk ik dat ik er steeds langs gezeten heb.
nu heb ik al 2 ronde’s een cyclus van 32 dagen. 32-14 =Dag 18 eisprong.
Nu blijkt dus met deze testen dat mijn LF veel korter is…
Wat een gepuzzel allemaal. Dus jullie weten wat morgenvroeg de planning is… haha.
Ook hebben we het zaad laten testen en is dit iets waar we totaal geen zorgen over hoeve te maken. Het zag er prima uit…
Nou dit was even een update van Babyboom
Ik lees de aankomende dagen weer even mee…
Smurf wat een rare reactie zeg van die moeder. Er zullen altijd momenten zijn wanneer je stil staat bij hoe het ook had kunnen zijn.
Amy, ik hoop dat je die testen ook niet nodig hebt. De enige test die je nog nodig moet hebben is uiteraard de zwangerschapstest.
Babyboom, ook een late eisprong dus. En fijn dat het zaad in orde was.
Vandaag dag 22 een knal ovulatietest…
Is dit vreemd?
dat betekend dat ik maar een lf van 9 dagen heb…
Wat is jullie ervaring?
Nee want het kan best zijn dat je een langere cyclus hebt en dus een cyclus hebt van 34 of 35 dagen, geen enkele maand is hetzelfde he. Het zijn hier allemaal late eisprongen
Babyboom, spannend dus weer, ben blij dat er in ieder geval niks mis blijkt te zijn met het zaad.
Vandaag zijn we weer bij de vk geweest en goedgekeurd. Netjes op schema en ze vond dat ik een mooie buik had. Me vriendin was mee (taxichauffeuse) zelf hoger zwanger en tot ze overging naar de gyn liep ze bij dezelfde verloskundige praktijk. Kreeg het idee dat de vk het wel leuk vond om der nog even met dikke buik te zien.
@Sennapen wrote:
Nee want het kan best zijn dat je een langere cyclus hebt en dus een cyclus hebt van 34 of 35 dagen, geen enkele maand is hetzelfde he. Het zijn hier allemaal late eisprongen
Sluit ik me bij aan! Late positieve ovutest kan best… Doe van mij was 2 maanden geleden pas op dag 25 positief…
Mascha, fijn dat alles goed was bij de vk! Hebben jullie al en naam voor broertje?
Eef, we hebben inderdaad al een naam voor broertje. Inge weet deze niet, al vraagt ze het wel regelmatig. Zij ziet het liefst dat der broertje pudding komt te heten. Heeft ze uit een tekenfilm gehaald.
Eef, we hebben inderdaad al een naam voor broertje. Inge weet deze niet, al vraagt ze het wel regelmatig. Zij ziet het liefst dat der broertje pudding komt te heten. Heeft ze uit een tekenfilm gehaald.
Haha! ik zou het haar idd ook niet vertellen, straks weet iedereen het
Jayden zei steeds dat zijn zusje alicia moest gaan heten, van diego
In Inge der fantasie ben ik Alicia en is zij Diego… of anders Dora. :inlove: Ze heeft zoveel fantasie, beleefd elke dag een nieuw avontuur. Dan loopt ze hier rond te hopsen met der rugzak op der rug en “zeg dan rugzak, rugzak.”
Toch wel grappig hoe die kinderen sommige dingen oppikken. Blijkbaar vond Jayden het een hele mooie naam voor zijn zusje. Wel lief dat ze zo meedenken.
We zien het over iets meer dan 20 weken dan wel he, wat broertje voor naam krijgt.
Ja kinderen en fantasie is iets fantastisch :inlove:
Nou Sanne, als ik het voor het kiezen heb eigenlijk wel over iets minder als 20 weken maar ja dat hangt helemaal van broertje af natuurlijk.
Haha ik begrijp :thumbup:
Wat een leuke namen zie ik voorbij komen Ik ben benieuwd wat het echt gaat worden.
Sanne, willen jullie weten wat het wordt?
Ik had maandag mijn nod, denk ik althans. Mijn cyclus is nog niet zo bijster regelmatig.
Ja spoon wij willen wel weren wat het wordt en we vertellen het ook . Ml wil hrt dit keer niet geheim houden.
Spannend zeg, ga je er ook een testje tegen aan gooien??
Hier met een ziek kind op de bank, dat treft want ik zou vandaag mee naar de peuter om te helpen en om eens te kijken hoe het gaat als ik er bij ben. Nou dat moet dan maar een andere keer, helaas. Kind heeft hoge koorts en zit nu onder een dekentje op de bank, tis gister al begonnen uit het niets oorpijn, even een zetpil, maar gisteravond en vannacht had ik het al door, zo huilen en dan memmieeee zo zielig. Nouja hetis niet anders.
Sanne, beterschap!
En over testen, ik denk er nog even over na. Heb ook niet echt kwaaltjes muv een wat weeïg/misselijk gevoel soms.