Hoe is het meiden?
Leuk mascha :inlove: :inlove:
Lief Mascha!
Sanne, hier gaat het goed hoor. Nog een weekje afwachten. En met jou?
ovutesten zijn op, cd18 vandaag, geen positieve ovutest gehad. Dus tja, nu maar om de dag feestje bouwen En maar afwachten…
Spannend eef, nu heb ipje nergens meer om op vast te houden he , jij bent wel iemand van de late eisprongen he,
Hier ook alles goed, nog steeds ontzettend moe, kan er wel rond 9 uur in, word ook echt chaggie als ik merk dat ik op ben :lol: … Verder nog niet veel te klagen behalve de rugpijn die opspeelt. En nog een leuk nieuwtje volgende week vrijdag gaan we verhuizen :dance: , zal blij zijn als bet achter de rug is. :shifty:
Ow Sanne die vermoeidheid klinkt bekend. Dacht even dat ie weg was, maar sinds me 20 weken echo… Is ie in alle hevigheid weer aanwezig.
Me hormonen zijn over de top gewoon, loop om elk wissewasje te huilen en ik val uit bij het minste geringste. Soms hoop ik dat het snel april is en ik de kleine jongen in me armen kan houden.
Eef :hug: :hug:
De zwangere dames sterkte met de vermoeidheid :hug:
Gisteren voor het eerst gewerkt, ik was doodmoe. Nu lekker bijkomen de rest van de week. Volgende week de maandag en donderdag werken.
Gewoon wat ik trek, dus hoef niet de volledige 8 uur te maken.
Snap weinig van mijn cyclus haha. Nu twee keer een tempdip gehad maar hij lijkt niet echt goed te stijgen. Inmiddels alweer dag 30 :o
Ben benieuwd of ik komende week ongesteld wordt net als na mijn miskraam toendertijd. Vrees echter dag het allemaal flink in de war is geschopt
:?
Zie nu net mijn banner…1 maand :vlinder:
Smurf :hug: en eef :hug:
Ik weet gewoon niet wat te zeggen, een maand en een half jaar er valt stilte, onvoorstelbaar, dit zou nooit mogen gebeuren… Ik hoop op mooie positieve dingen in 2013 voor jullie beiden :-*
Mascha, ik herken het wel, de hormonen vliegen hier ook heen en weer. Moeilijk, kan ook zo snel boos worden… Het is nog erger als de vorige keer
thanks sanne :-*
Smurf :hug: vergeet niet dat je er een zwangerschap en bevalling op hebt zitten he, en dat je cyclus in de war kan zijn… Die van mij is dat na een half jaar nog steeds… :wall:
Ik weet het hoor Amy, het is alleen zo frustrerend :wall: . En dan heb ik nog niets te klagen na een maand… :oops: Je wilt alleen niets liever dan snel weer zwanger zijn en een kindje in je buik voelen trappelen. En zonder cyclus kan er überhaupt niet aan gewerkt worden :lol:
nee, dat laatste maakt het wel lastig
maar als je nou wel regelmatig klus, wellicht toch onverwachts ineens ergens een eisprong, en ben je ineens spontaan zwanger! Ik hoop het maar!
Smurf 1 maand :hug:
En ook voor jou Amy :hug:
Ik snap dat het jullie niet snel genoeg kan gaan. Ik hoop ook zo dat het jullie snel gegund is.
Sanne, wat leuk dat jullie al bijna gaan verhuizen. Moeten jullie nog veel doen?
Mascha, april klinkt nog ver weg maar het is zover voor je het weet. Hopelijk wordt de vermoeidheid nog wel wat minder.
Smurf en Amy :hug:
Amy, nog het idee dat je een eisprong hebt gehad?
Hier totaal geen kwaaltjes of iets, dus vermoed dat het deze maand wederom niet gelukt is.
Spoon, ja ik denk toch gisteren… Had steeds lage rugpijn en zeurderig gevoel in mijn onderbuik… Slijm is anders en bmm voelt anders aan… We zullen het zien over ongeveer 2 weken… Ben al blij als ik dan zondag gewoon haal, dan is lf bijna Betty zo lang als voorgaande maand.
Ik heb nog steeds die ovus liggen, dus degene die mij als eerste pb,t met adres krijgt ze voor nop
Voor spoon als ze ze nog nodig is :thumbup:
Spannend Amy
Ik weet het niet zeker, maar vermoed dat ik mogelijk afgelopen maandag toch mijn eisprong heb gehad…
Ik had nl. het weekend meer slijm en een paar dagen een trekkend drukkend pijnlijk gevoel in mijn onderbuik. Dat is sinds dinsdag/woensdag helemaal weg.
Mocht het zo zijn en ik ga uit van een lf van 12 dagen dan heb ik een cyclus van 41 dagen deze 1ste keer. Ben heel erg benieuwd of het klopt.
Ik hou dus gewoon 6 weken aan na de bevalling als nod. Zet mezelf nu dus ook maar op het wachtbankje.
Smurf ik hoop het
Amy ik hoop op meer geluk voor jullie deze ronde…
Spannend hoor al die dames op het wachtbankje… Ik blijf voor jullie duimen.
Sanne, ik sla over. Met tempen kan ik redelijk goed volgen wanneer ik mijn eisprong heb. Maar thanks!!
Kitten, alweer 20 weken :dance: Gaaf hoor. Pff, ik lees nog wel hoor bij de maandmama’s maar soms is het ook moeilijk. Ik mis ons mannetje best erg nu met de feestdagen op komt. Al die romantische kerstliedjes werken daar niet aan mee
Ik denk toch echt dat ik mij eisprong heb gehad want mijn temp is gestegen. Spannend! We hebben rond de eisprong wel geklust dus er bestaat een kans dat…
Smurf kan me indenken dat het soms best moeilijk is voor je om met ons mee te lezen. Als je maar weet dat je welkom bent.
Ja de helft zit er voor mij op gelukkig. Om eerlijk te zijn kan ik niet wachten tot het einde daar is. :oops:
Heb altijd heel slecht tegen kerstliedjes gekund, wordt er altijd emo van.
Ik hoop dat je inderdaad je ei hebt gehad en op het juiste moment geklust hebt.
Hoe gaat het verder met je? Wil het allemaal al een plekje krijgen?