Oh wat vreselijk fijn Mascha!
super Mascha! :dance:
:dance: :dance:
Ik moet ook zeggen dat ik, ondanks dat er geen afwijkingen binnen onze familie zijn, me echt zorgen maakte toen het eenmaal duidelijk was dat ie niks mankeerde viel er echt een last van me schouders en was ik zo moe.
:dance: goed nieuws Kitten heerlijk!!!
Hier ook goed en gek nieuws, daarnet een zwangerschapstest gedaan van KV en hij is negatief :dance: :dance: :dance:
Dus dat betekent dat mijn hcg zo goed als uit mijn lijf is…oja en de cd’s bevielen totaal niet dus die zijn ook weg. :oops: We zien het wel. Des te fijner om te weten dat mijn hcg nu nul is mocht ik over een aantal weken nog niet ongesteld zijn en een positieve test hebben weet ik in elk geval zeker dat het een nieuwe zwangerschap is
Verwacht het niet maar je weet maar nooit, kijk maar bij Engel.
HCG hoeft nog geen 0 te zijn he Smurf, pas bij 25 test bijv. kruidvat positief. Maar het is in ieder geval wel goed nieuws!
Precies smurf! K had t ook nooit verwacht! Ik heb toen mijn hcg moeten laten prikken was in een week van bijna 200 naar 8 gedaald en moet ergens in die dagen vlak daarna mijn eisprong hebben gehad!!! Dus ik vind een negatieve zwangerschapstest heel positief nieuws!!!
En mascha wat fijn dat de 20ekn echo goed was!
Zo, wij hebben een geslaagde Sintviering achter de rug. De kinderen zijn goed verwend!
Nog ruim een week te gaan met wachten. Wie is hier nu het eerst weer aan de beurt?
Leuk spoon :inlove: , kids helemaal blij denk, wij vieren het morgen.
Leuk Spoon :thumbup: Altijd zo gaaf om die gezichtjes te zien :inlove:
En klopt idd, hij hoeft nog geen 0 te zijn. Maar een negatieve test geeft wel aan dat hij <25 is en dan mijn lijf zich aan het herstellen is. Ik heb nog geen eisprong gespot maar dat kan een dezer weken wel komen denk ik of in elk geval binnen nu en 2-3 weken een menstruatie hoop ik hetzij zonder eisprong.
Vandaag een maand geleden kregen wij het bericht dat R.avi* was overleden. Pff dat zijn van die momenten dat ik hem extra mis.
In principe vieren wij vanmiddag Sinterklaas bij mijn ouders. Hopelijk…want mij nichtje heeft sinds vrijdag een longonsteking en onze jongste heeft vannacht het bed ondergespuugd
Vanmorgen zouden we gaan vrijzwemmen en naar het Sintfeest op zwemles maar dat kan nu ook niet doorgaan, tenzij papa alleen met de oudste gaat, dat verwacht ik alleen niet. Ik mag nog niet zwemmen tot 6 weken na de bevalling.
Wel sneu.
Smurf het zit ook niet mee :hug: En 1 maand alweer.
Ja, de kinderen waren erg tevreden. Met elk cadeau werd meteen gespeeld. Alleen mijn oudste was wel hevig ontdaan toen er op de deur geklopt werd en er pepernoten gestrooid werden. Ze durfde niet te gaan kijken.
Pfff Smurf, bij jullie idd ook alweer bijna een maand… Wat je schreef, hier alweer bijna een half jaar…
Jammer dat je niet mee kan met zwemmen!
Wij hebben gisteren sinterklaas gevierd, Jayden is echt ontzettend verwend.
Amy wat fijn dat Jayden zo verwend is. Ook wel een lastig moment met het gemis van Quincy lijkt me.
Dat was het ook zeker. Vooral toen er ook nog 2 cadeautjes voor de ongeboren tweeling uitgepakt moesten worden…
Och eef :hug: dat is idd moeilijk. Aweer een half jaar bijna, niet normaal en ook voor jou smurf, een maand geleden, dat je het hoorde :hug:
Ik hoop voor jullie beide mooi nieuws nog voor het nieuwe jaar en anders in het begin van 2013 :thumbup:
Wat hebben jullie kids allemaal gekregen dan?
Roan krijgt van on een houten treinser, + extra brug en een extra dierentrein.
Van pake en beppe een ajax servies en 2 boeken
Van mijn zus krijgt ie nog 2 cadeautjes en hij heeft nog wat geld gekregen van overgrootpake en beppe. Als de treinset aanslaat haal ik daar nog een grote doos voor. En van zijn opa en oma krijgt ie duplo, maar vandaag niet want die wonen nietom de hoek, dus dat halen we met kerst wel weer dan.
Ik heb nog geen idee wat ze krijgen…opa en oma hebben ong. 9 cadeautjes per kleinkind. Kleine dingen verwacht ik zoals knutsel spul van de action tot iets van 20 euro van lego of playmobile.
In de schoen hebben ze van ons gehad:
Hemd en onderbroek van spiderman
Kleurdoosje van spiderman
een dinosaurus
choco letter
choco munten
Met kerst doen wij zelf kleine cadeautjes onder de boom met zijn viertjes. Da n heb ik een doosje van lego, klei en verder moet ik nog ff aan de slag.
Wil het bij vijf per kind houden. Puur voor de gezelligheid.
Bij ons hebben ze uitbreiding gekregen voor de treinbaan, apartere rails en een brug en een bel en een leuke trein.
Verder poppenhuis meubels, knutselspullen, hamertje tik, een politiehelm, strijkkralen, klei en een ostheimer pinguin.
Amy, moeilijk moment voor jullie :hug: Hopelijk mag er volgend jaar voor julie gewoon een lief klein cadeautje bij zitten voor een lief klein babytje.
Smurf, het gaat toch ook om de gezelligheid. Hoe groot cadeaus zijn maakt niets uit.
Sanne, is Roan zo’n Ajax fan? (of jullie )
Wij, maar hijnzal het wel overnemen, hij roept nu al ajax jeej jeej jeej haha. Maar die heeft ie dus van mijj vader en moedee, die vonden dat zo,n leuk setje
Die treinset is echt heel mooi, alleen een ander doosje is nu al het uitieinde van de rails afgebroken, dus ik ga maar gwn terug met het doosje? :think:
Het gaat ook niet pm de grootte van de cadeau,s we merkten hier ook hoe meer die krijgt hoe sneller die is afgeleid. Op zich heeft ie niet superdure cadeau,s gehad hoor. Was meer dan genoeg zo.
Eef, las het in je eigen topic, wat een moeilijke momenten zeg, maar misschien ook een beetje verhelderend. En wat moeilijk voor de ongenoren beebjes
:hug:
Hier afgelopen zondag een druk dagje gehad. s’morgens kwamen Inge der vriendinnetjes spelen en wie stond er opeens voor de deur? Ja sinterklaas met wel 3 pieten. Alle drie de meiden flink verwend.
s’Middags de verjaardag van me zwagertje, was dus een vermoeiende dag maar was het wel waard. Heb nog even lekker kunnen knuffelen met me nichtje en heb der zelfs een fles mogen geven :dance: