Maar dan vind ik gemiddeld 6 weken wel vlot. Er zijn dus ook vrouwen die nog veel sneller ongesteld worden dan.
Hier volgens mij bij roan ook na 6 weken weer ongesteld, daarna meteen weer rond de 4 weken.
En mascha goed van je hoor, een cv zegt niet aktijdwat over je, maar als je niet de goedeervaring of diplomas hebt is het vaak al een nee :thumbdown:
Nog geen eisprong hoor dames…temp is weer gewoon en niet enorm gestegen.
Na mijn vorige bevallingen weet ik niet hoe het ging want na pcies 2 weken ging ik aan de pil.
Wel was ik 35 dgn na mijn vroege miskraam (ong. 6 weken) gewoon weer ongesteld. Dat ga ik nu sowieso niet meer halen.
He Smurf wat jammer. Hopelijk komt ie als nog snel en weet je weer waar je aan toe bent.
Ik ben toch wel een beetje zenuwachtig voor vanmiddag, ze weten niet dat ik zwanger ben en ik vermoed dat ze me daarop zullen afwijzen, al zullen ze dat nooit letterlijk zeggen natuurlijk.
spannend Kitten!
Smurf, of je hebt de eerste keer geen eisprong he, kan ook! :-*
Pff, dat wachten…
Herkenbaar…
Heel irritant dat wachten…
Haha, we hebben ook niet veel te melden he.
nee… vanmorgen had ik wel vruchtbaar slijm, en gisteravond een miniscuul streepje op ovutest. Ben echt benieuwd wanneer ik een positieve ovutest heb…
Wanneer ben je begonnen met testen Amy? Het wordt wel wat vervelend he
Maar wat gaat het bij veel stoppers mis zeg. In ons topic, maar ook die van een maand erna lees ik allemaal minder positieve verhalen.
gisteravond, cd13 dus…
Spoon, was me bij de maandmama’s ook al opgevallen…
Ik lees af en toe wat mee bij de decembermama’s, maar als je leest hoeveel mama’s er met 35 weken al rondlopen met weeën en vroeggeboortes. Geloof dat ze zelfs voorlopen op de novembermama’s die zo goed van start gingen.
Het lijkt wel of het momenteel allemaal niet van een leien dakje wil gaan.
Over zo’n anderhalf uur hebben we de 20 weken echo… en vind het enger als toendertijd met Inge… Ben ook blij dat ml meegaat, bij Inge was hij ziek en ben ik alleen geweest.
spannend Mascha, duim voor je!
Hier draaien de duimen ook!
Spannend mascha succes
Mascha hoe was de 20wkn echo???
De 20 weken echo was helemaal prima. Mannetje lekker actief. Heeft goed meegewerkt. Had er enig twijfel over het geslacht geweest dan was deze nu weggenomen. Dat was namelijk het eerste wat ie liet zien. De metingen kwamen iets groter dan gemideld uit.