Engel, ook hier gefeliciteerd!
Sanne, dank je! Ik hoop het ook…
Ga trouwens donderdag pas beginnen met de ovutesten. Dan zit ik op cd 13… Kan ik mooi tot en met cd 19 testen…
Deze maand nog met ovu,s eef??
Kijkt de gyn nu deze maand ook nog mee?
Sanne, lekker dat je wat beter voelt. En 2e trimester klinkt ook al weer ver zeg.
Amy, is het meer ter controle dat je nu test?
@Sennapen wrote:
Deze maand nog met ovu,s eef??
yep, en dan zijn ze op, en dan bestel ik geen nieuwe meer heb ik besloten. Gyn kijkt deze maand niet mee, was vorige maand alleen voor mezelf om te kijken of ik wel goede eisprong heb, en dat was dus zo…
Spoon, ja, even om te kijken of mijn ei weer zo laat is zeg maar…
Ik ben benieuwd Amy.
Overigens ben ik allang blij dat we deze maand tenminste gewoon weer mee doen.
Moest even kwijt dat ik vanmorgen voor het eerst een lage temp had van 36.4. Meestal duidt dit erop dat mijn eisprong eraan komt. Op dag 23/24 dus.
Ben benieuwd of mijn temp de komende dagen weer omhoog gaat naar de 36.8 ofzo. Dan kan ik over max. 2 weken mijn menstruatie weer verwachten.
Dat zou goed nieuws zijn!
ben benieuwd Smurf! zou idd mooi zijn
Ow Smurf dat zou mooi zijn
Even het volgende gekopieerd…
Ik heb weer eens bewijs dat de aanhouder wint. Ik heb op 19 oktober via een uitzendbureau gesolliciteerd, op 14 november stuurt dit uitzendbureau me de vraag of ik mijn cv wil doormailen, aangezien deze bij mijn sollicitatie niet goed is meegekomen. Zo gezegd zo gedaan, 19 november ontvang ik een email waarin ze aangeven dat de vacature is vervuld. Zie ik een dag later op hun website weer de vacature staan, maar dan met startdatum 10 december. Ik gemaild of ik dan eventueel daarvoor in aanmerking kan komen, kon ik weer mijn cv doormailen. Toen belde ze mij terug stelde me wat vragen en op basis van mijn cv en mijn antwoorden vonden ze dat ik niet in aanmerking kwam. Ik heb lopen praten en doen. Dingen aangegeven die mij ten goede zouden komen. Uiteindelijk besloot ze me wat tests toe te sturen en op basis daarvan zouden ze verder beslissen. Ik heb die tests gemaakt en morgen dus een afspraak bij het uitzendbureau. De tests hadden als resultaat goed tot zeer goed.
Goed zo Kitten, zet em op :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Mijn temp was vanmorgen nog niet hoog genoeg om een eisprong gehad te hebben helaas…even afwachten wat hij morgen doet.
Hoop toch wel binnen nu en een week een eisprong te hebben dan zou ik een cyclus hebben van 6 weken…
Kitten, goed gedaan!
Smurf, dat zou best vlot zijn toch?
Volgens de gyn en vk kun je gem. genomen 6 weken na een bevalling je eerste menstruatie verwachten. Zullen zien…een gem. komt niet zomaar tot stand zijn dus ook mensen waarbij het langer duurt.
Smurf, is dat gemiddeld over alle bevallingen? Dus ongeacht zwangerschapsduur?
Volgens mij wel Spoon.
Ik kreeg 7 weken na mijn bevalling van Quincy een week licht bruinverlies, eigenlijk 11 weken na bevalling echt menstruatie. Dus bij mij duurde het wat langer dan gemiddeld als ik die 11 weken aanhoud
Ik vind het nog best wel rap eigenlijk.
Spoon, als je bv geeft is het doorgaans veel langer. Wellicht dat je het daarmee vergelijkt?
Ja dat zou kunnen. Ik heb geen andere referentie dan wanneer je bv geeft. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe lang het vloeien duurt. In ieder geval zou het in jouw geval fijn zijn als je cyclus weer snel op gang is.
@Spoon Obasan wrote:
Ja dat zou kunnen. Ik heb geen andere referentie dan wanneer je bv geeft. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe lang het vloeien duurt. In ieder geval zou het in jouw geval fijn zijn als je cyclus weer snel op gang is.
ik heb bij Jayden 8 maanden bv gegeven, werd toen 8 maanden na bevalling ongesteld, bij Quincy dus geen bv, en 7 of 11 weken na bevalling ongesteld. Dus bv geeft zeker wel een verschil, hier althans
Kitten, goed bezig hoor! ga voor je duimen!
Bij beide bv gegeven en bij de eerste na 3 maanden weer ongesteld en bij de tweede na anderhalf jaar. Dus ook daar zit behoorlijk wat marge tussen