juli-stoppers 2012 * deel 3

Die positieve test gun ik je absoluut!

Smurf, hoe gaat het met je?

Sanne, nog steeds erg moe?

Kitten, jij bent ook al weer ver zeg!

Volgens de berekening bij een cyclus van 28 dagen morgen mijn ovulatie (ongeveer dan) Ik ben benieuwd of het dit keer raak is. Dan zou de uitgerekende datum in augustus zijn.

Spoon, zal me duimpjes weer hard voor je draaien, net als voor de resterende dames. Zou wel fijn zijn als jullie straks ook met mooi nieuws komen.

De tijd vliegt inderdaad voorbij, gewoon alweer bijna op de helft. Vrijdag hebben we de 20 weken echo alweer.

Spoon, zal me duimpjes weer hard voor je draaien, net als voor de resterende dames. Zou wel fijn zijn als jullie straks ook met mooi nieuws komen.

De tijd vliegt inderdaad voorbij, gewoon alweer bijna op de helft. Vrijdag hebben we de 20 weken echo alweer.

Ja jij gaat hard kitten!

Spoon, ik heb ook al zitten rekenen, ik zou op 30 augustus uit komen :mrgreen:

De tijd vliegt inderdaad…ik ben ook al weer 3 weken onderweg na de bevalling. Volgens mij heb ik nog geen eisprong gehad uitgaande van mijn temp die zeer stabiel 36.7 is elke ochtend.

Er zit niets anders op dan af te wachten.

De oudste is al vanaf vorige week zondag in de lappenmand met koorts. Hij blijft nu al een paar dagen hangen met elke middag en avond weer verhoging zo rond de 37.9.

Ook is hij vermoeid, witjes, eet slecht. Maandag als het zo blijft toch maar even langs de huisarts. Dit is zo vaag.

Beterschap voor je oudste Smurf!

Ravi alweer 3 weken een engeltje… Quincy al bijna een half jaar… Onvoorstelbaar…

alweer een half jaar :frowning: :hug:

Bizar hoe snel de tijd gaat.

Ga lekker mijn mandje op zoeken. :-* [/i]

Jeetje Amy, alweer een half jaar. Hoe anders het had kunnen zijn nu.

Ik heb ook uitgerekend wanneer het zo zou zijn, 18 augustus. Niet heel handig aangezien de oudste dan precies voor het eerst naar school gaat. Maar je weet het nooit met bevallen, kan zo wat weken schelen toch?

Smurf, ook alweer 3 weken :hug:

Ja gek he. Had bijna het eerste fruit hapje kunnen gaan geven…

Spoon, ach wie weet beval je wel eerder of later, dat weet je toch nooit.

Ik kon wel op 30 augustus uit, maar zal toch 9 augustus worden, of liever nog wat eerder eigenlijk.

Morgen banner onder de 20 dagen. Yay. Dan lijkt het ook weer sneller te gaan.

Zouden ze voor de 37 weken halen Amy?

Had de hele week al menstruatie achtige pijntjes en nog steeds bloedverlies…toch aangekeken. Net op het toilet toch weer rommel verloren. Voor de zekerheid dus maar ff de verloskundige gebeld. Als de buik/rug pijn aanhoud dan ma of di even de gyn bellen voor een controle echo…of mijn baarmoeder wel echt goed schoon is.

Laten we hopen dat dit het laatste restje was dat er nog uit moest :pray:

Ik hoop het Smurf.

@Spoon Obasan wrote:

Zouden ze voor de 37 weken halen Amy?

In principe niet… Maar weet niet hoe ik met stress enzo kom te zitten dan… Omdat Quincy bij 36 weken is overleden… En tja, stress is natuurlijk ook niet goed…

Nee inderdaad. Maar eerder halen brengt natuurlijk ook weer risico’s met zich mee. Lastige dilemma.

Ja dat is het zeker.

Maar goed, eerst maar eens zover laten komen…

Ik heb vandaag men echo gehad! En het zag er gelukkig goed uit!!! Heb een mooi hartje zien kloppen!!! En ben waarschijnlijk ergens rond de 6,5 week!!

Fijn nieuws engel :dance: , heel fijn nieuws, blijft natuurlijk spannend, fijn dat je zo snel weer voor een echo mag,

Eef :hug: gewoon even een dikke knuffel en ik hoop enorm dat deze maand jou maand mag zijn en dat je samen met spoon zwanger mag raken.

Dus voor beide :pray:

Smurf heb je nog gebeld en of ben je al geweest?

Engel wat een superfijn nieuws. En een mooie termijn ook al!

Sennapen, hoe gaat het bij jou? Kwaaltjes al een beetje voorbij?

Ja dat gaat wel aardig, de meeste kwaaltjes zijn zo goed als verdwenen, behalve de moeheid vooral savonds, maar ook als ik teveel doe moe, last van de rug en mijn benen doen pijn. Mja we hebben bet ook erg druk en stress met het huis, dus dat zal ook allemaal daar wel wat bijhoren, verder gaat het wel goed :slight_smile:

Merk wel dat ik nu in het tweede teimster zit, af en toe zo,n I feel good gevoel :wink: