juli-stoppers 2012 * deel 3

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes.

Mijn huisarts zei ook ( En hier zit natuurlijk wel wat in)

Als het de 1e of 2e keer raak is zeggen mensen dat…Maar als het wat langer duurd wordt er niet over gepraat.

Ze wil daarmee zeggen dat ik heus niet de enigste ben en dat idd tussen de 4 - 8 maanden zeker normaal is!

Dus komt allemaal goed!

Bb heb je al ovutesten geprobeerd??? Werkte bij mij heel goed!

ja afgelopen ronde… deze ronde ga ik ze weer gebruiken…

Bij roan duurde het ook 7 a 8 maanden hoor, maar toen vond ik de ovu,s uit en toen was het meteen raak.

Een half jaar is helemaal zo gek nog niet toch? En vanaf juli is ook nog helemaal niet zo lang. (wel als je graag wilt natuurlijk, dan is elke maand er 1 teveel)

@Spoon Obasan wrote:

Een half jaar is helemaal zo gek nog niet toch? En vanaf juli is ook nog helemaal niet zo lang. (wel als je graag wilt natuurlijk, dan is elke maand er 1 teveel)

Wat Spoon zegt :wink: elke maand is er een te lang, Pfff…

Dat ze nu al sperma gaan nakijken joh, juli is toch pas 4 maanden geleden… Nou ja, ik moet niets zeggen, gyn heeft bij mij ook al nagekeken. Hoop dat alles ik is.

Ik heb nog 6 ovutesten geloof ik, ga deze keer op cd 13 beginnen denk ik ipv cd 10, en als ze op zijn dan laat ik het zo, ga denk ik geen nieuwe meer kopen…

Ik vind het ook vlot dat het nu al nagekeken wordt. Is er een vermoeden dat het niet in orde is?

Amy, vanwaar niet meer aan de ovu-testen? Omdat je nu toch ongeveer weet wanneer deze is?

Ik hoop hier heel erg niet ziek te worden. De kinderen zijn het al en ik voel me ook niet al te fit. Gisteren om half 9 gaan slapen.

spoon, ja weet dat hij rond dag 20 zit, en wil er gewoon proberen wat minder mee bezig te zijn…

Snap je wel hoor Amy, vind het wel dapper als het lukt. Ik ga vandaag nog een nieuwe thermometer halen zodat ik weer mijn temp in de gaten kan gaan houden. :oops:

Meid, echt ik hoop zo dat het geluk snel aan jullie kant staat :-*

Hier ook ziekenboeg bij de oudste.Zondagavond kreeg hij koorts en sindsdien is hij wit, heeft hoofdpijn keelpijn en hangt op de bank.

Vanmorgen had hij alleen lichte verhoging maar nu toch weer koorts. Toch nog maar een dag thuis morgen want hij eet ook nauwelijks en speelt weinig tot niet.

Ik heb sinds vandaag hoofdpijn dus maar een para ingenomen. Ben ook niet super fit. Hoop maar dat hij mij niet aansteekt :pray:

Dadelijk even de hamlappen ontdooien en op het vuur laten sudderen. Ga denk maar hachee maken voor vanavond met rode kool :drool:

beterschap voor jullie allemaal! :-*

Is je vloeien al over Smurf?

Zo goed als. Heb geen maandverband of inlegkruisjes meer in. Bij het afvegen nog wel bloed. Wanneer was het bij jou 100% over Amy?

Hoe gaat het hier met iedereen?

Smurf, zie pb :wink:

Spoon, weinig te melden hier, zit op het wachtbankje naar de vruchtbare dagen… Toch stiekem al op cd 7, gaat snel als je het niet elke keer bijhoudt :wink:

Hier ook goed begin me af en toe wel wat beroerder te voelen, heel moe, duizelig, misselijk, vol gevoel dus hopelijk zijn dat allemaal goede tekens! Want k knijp hem nu al voor mijn echo maandag! Hoe is t met de rest?

Thanks Amy :-*

Engel: Moest nog aan je denken vanmorgen hoe het met je zou gaan.

Klinkt wel goed al die kwaaltjes. Maandag al een echo, hoe ver ben je dan?

Spannend! :pray:

Hier gaat het zijn gangetje. Het is alweer 3 weken geleden, de tijd vliegt.

Nog niet aan het werk. Over 2 weken ga ik kijken of ik rustig kan gaan opbouwen. Zit hier vooral in de wachtstand…wanneer ben ik echt af van het vloeien en wanneer is mijn eisprong en eerste menstruatie.

Daarna willen we er gewoon weer voor gaan.

Engel logisch… Dat is zo eng… Wij liepen na de eerste echo huilend het ziekenhuis uit, want ons kindje had een kloppend hartje en nu is dat meiske alweer 3,5 en krijgt een broertje. De tekens zijn in ieder geval een goed teken. Hoe laat moet je maandag voor je echo?

Ml is deze week begonnen bij zijn nieuwe baan. Bevalt hem tot nu toe goed, heeft op zijn 1ste dag al 2 issues opgelost die al sinds augustus liepen. Verder leert hij gewoon erg veel. Komt ook nog steeds s’morgens vrolijk zijn bed uit en is niet zo sjaggo als ie thuiskomt. Waar hij dat bij zijn vorige werkgever wel had, vooral omdat ie met tegenzin ging. Ik denk dat dit gedwongen vertrek voor hem het beste is geweest wat er had kunnen gebeuren.

Verder ben ik nog steeds redelijk snel moe, al wordt het eindelijk wel wat minder naar mijn idee… Na het gefladder heb ik nu ook het idee regelmatig een plop te voelen tegen me buik. Inge vraagt bijna elke ochtend wanneer der broertje nou komt. Mama krijgt s’morgens een knuffel en een ik vind je lief, dit geld ook voor papa en verder zegt ze dan ook dat der broertje lief is.

Smurf ik weet dus niet precies hoever ik ben dus dat wordt maandag ook een verrassing! Waarschijnlijk ergens tussen de 6-7 weken dan! Vindt het wel dood eng maar het voelt allemaal wel heel anders dan de vorige keer, toen had ik echt vrijwel nergens last van! Nu kan ik doms echt duizelig zijn en veel eten staat me tegen, wordt dan al misselijk van het idee! En na t eten met name s avonds vaak het gevoel als of het eten niet wil zakken en daar wordt ik dan weer misselijk van! En ben wel echt heel moe! Dus laten we hopen dat we maandagmiddag om kwart voor 3 een heel mooi kloppend hartje te zien krijgen!!!

Smurf ik hoop voor je dat je snel je gewone menstruatie krijgt en dus ook een eisprong!!!

Smurf, hoop ook dat jouw lichaam sneller herstelt dan de mijne, en dat je cyclus ook sneller op orde is!

Engel, spannend hoor maandag!

Kitten, fijn dat je man het zo naar zijn zijn heeft!

Nog 3 dagen en dan staat mijn banner onder de 20. Kan ik eindelijk echt toeleven naar vruchtbare periode :wink:

Engel, spannend zo’n echo. Maar vertrouw ook op je gevoel!

Smurf, hopelijk hersteld je lichaam zich vlot.

Amy, blijkbaar heeft jouw lichaam meer tijd nodig gehad. Ik denk dat het vast wel ergens goed voor zal zijn, al snap ik dat de geest anders wil :hug:

Kitten, fijn dat je man zijn nieuwe baan bevalt.

Hier gaan we langzaam weer richting vruchtbare periode. Ik ben er wel aan toe om zwanger te worden :smiley:

Spoon, blijkbaar ja. maar inmiddels is het ook alweer bijna een half jaar geleden, en is het niet meer ‘pas’ bevallen. Ben nu ook wel weer toe aan een positieve test…