juli-stoppers 2012 * deel 3

Ja er worden idd mensen zwanger waarvan je denkt zij wel en ik niet. Ik was dit keer ook snel zwanger maar helaas van te korte duur.

Na mijn miskramen kwam mijn cyclus doorgaans na 5 weken weer wat op gang. Uiteindelijk werd ik na 4 maanden zwanger van de jongste.

Nu hoop ik stiekem niet dat het 4 maanden gaat duren :wink:

Maar je hebt het niet voor het zeggen…het is en blijft een wonder waarbij alles op 1 moment moet kloppen.

Eef wat k…!!! En het is zeker is jou beurt!!!

Bb mijn duimen draaien voor je

Zou zo graag morgen testen… Di is mijn NOD.

Wat zouden jullie doen?

Oops las verkeerd, dinsdag nod…hmmm dan zou ik toch pas maandag op zijn vroegst een testje doen. Hoeveel dagen zit je na de eisprong? Ik teste 10 dagen erna licht positief met die van kruitvat.

Ik zou ook wachten tot maandag of dinsdag want anders is het misschien een teleurstelling!

Morgen 13 dagen na mijn eisprong…

Heb ook een kruidvat test liggen…

Ik wilde net toch gaan testen…

Moest nogal moeite doen om te plassen…

Toen ik zo,n druk aan het zetten was kwam er ipv urine een bruin druppeltje oud bloed in mijn bekertje?!?!?!

Heb de test maar bespaard en wacht nog even af wat dit nu weer is…

Pfff hoop zo geen menstruatie!!!

:pray:

Ik hoop uiteraard ook voor je dat het geen menstruatie is :pray:

@Smurf78 wrote:

Ik hoop uiteraard ook voor je dat het geen menstruatie is :pray:

Ik ook…

Amy wat vreselijk balen zeg

BB, Ik zou ook pas dinsdag testen. Je hebt altijd de kans dat het heel vroeg is misgegaan, je een positieve test hebt dus, en toch gewoon ongesteld wordt.

Spannend babyboom! Zou ook nog even wachten met testen…

En bb??? Was t begin van een menstruatie of niet? Ik hoop natuurlijk van niet!!

Nou ik heb net getest en deze was negatief…

De menstruatie zet nog niet door en ik voel hem nog niet…

Heb voor vanmiddag een afspraak gemaakt bij de huisarts.

Ik wil dat ze een verder gaan kijken…

:frowning: das balen! Maar ik teste ook eerst 2x negatief voordat ik een paar dgn na mijn nod toch positief was!!! Dus geen bloed geeft moed! Mijn duimen draaien nog steeds voor je hoor! En veel succes bij de huisarts!

Waar gaan ze dan naar kijken Babyboom?

Hee,

Nou mijn menstruatie is aan de gang hoor… :frowning:

Maar net bij de huisartes geweest.

Gewoon even een gesprekje gedaan…

Het is voor mij ook nog maar het 1e kindje dus niet weten allemaal over hoe en wat en een beetje in paniek de huisarts gebeld.

Nu heb ik het beruchte potje mee gekregen…

We laten even mijn man onderzoeken. Dit geeft ook al een rust!

BB :hug: In elk geval heb je nu wel meer duidelijkheid. Onzekerheid is niets.

Fijn dat hij je gerust heeft kunnen stellen. Vergeet niet meid, dat het doorgaans echt gem. 6-12 mnd duurt voordat je zwanger raakt. Het lijkt zo simpel maar het moet echt allemaal kloppen op dat ene moment. Dikke knuf, want het is ook gewoon $%$% als je iedere keer weer teleurgesteld wordt door je lijf. Zodra je ervoor kiest wil je niets liever dan zwanger zijn. :hug:

Hier nu 2 weken na de bevalling en gelukkig is het vloeien een heel stuk minder. Eigenlijk alleen bij de grote beurt komt er nog wat vers bloed mee.

Morgen even een nieuwe thermometer kopen zodat ik weer kan bijhouden wanneer mijn cyclus op gang gaat komen.

bb gelukkig heeft je huisarts je wat rust kunnen geven. Ik weet dat ik ooit heb gezegd dat ik het liever nu weet dan een jaar bezig zijn met elke keer weer die hoop en dat dan blijkt dat er toch iets aan de hand is.

Smurf fijn dat het vloeien zo goed als over is. :hug: Nu hopen dat alles weer snel op gang komt :pray: en dat je gauw weer goed nieuws heb.

Smurf, fijn dat het vloeien bijna over is.

BB, dan test je huisarts best snel, dat is best fijn toch? Prettig dat je even je hart kon luchten.