Engel :dance: :inlove: gefeliciteerd meid! 2 dikke vette strepen is in elk geval al een heel goed begin. Dit gaat gewoon goed komen. :-*
Amy en BB mijn duimen draaien voor jullie hoor!!!
Wij wachten nog een ronde af hoor. Eerst nog een keer grote schoonmaak. Daarbij heb ik nog steeds helder rood bloedverlies bij het afvegen…dus er kan uberhaupt nog niets gebeuren hier
Volgens de vk moest het deze week echt wel over zijn, toch maar even bellen voor de zekerheid…
Nog even mijn testjes showen! Volgens de Clearblue test zou ik dus ongeveer 5weken moeten zijn.
Engel hij knalt wel. Gefeliciteerd meid!!! Ben heel erg blij voor je dat het meteen weer raak is.
Ik ga straks op gesprek bij een uitzendbureau, die hadden een leuke vacature voor me. Ben benieuwd. Ze weren ook niet dat ik zwanger ben, dus eens kijken hoe ze daar opreageren.
Wauw Engel die is duidelijk positief :inlove:
Engel, dat zijn duidelijke testen!
En Amy?
Iemand al iets van Moon gehoord?
Nog steeds geen ongi… Cd 28 vandaag… Heb nu officieel een lf van 9 dagen. Zolang is hij sinds juni nog niet geweest…
Vanmorgen weer licht misselijk in de badkamer, maar houd dat op spanning…
Nog steeds geen kramp, alleen soms wat steekjes, en soort spierpijn…
Niets van Moon gehoord, denk dat ze in haar coconnetje zit… :hug:
Ow Amy dat klinkt allemaal positief. :hug:
Inderdaad al een poosje niks van Moon gehoord. Even nagekeken 3 november was der laatste berichtje, hierin vertelde ze dat ze die maandag de termijnecho zou hebben. Ik hoop dat alles goed was Moon
Hier van de week voor het eerst fysio gehad, denk dat het al iets heeft geholpen, hoorde in ieder geval tijdens de behandeling allemaal wervels terug schieten. Doe tot nu toe netjes elke ochtend me oefeningen en heb gister totaal geen last gehad van me been.
Mijn duimen draaien hoor Amy! Spannend!
En idd lang niks van moon gehoord???
Heb Moon even berichtje gestuurd…
Hee
Amy ik heb ook last van…laten we het noemen buikspierpijn…
Ik weet het niet… Pfff
En Amy en Babyboom?
hier door naar de volgende ronde…
verdorie Amy :hug: :-*
Nee, Amy!!! Klote zeg… Pfff weer die onzekerheid bah.
Hier is nog niks…Heb het gevoel dat ik gisteren enorm gedronken heb maar ja wat moet ik voelen???
Heb ook 2 kleine "bloeduitstortingkjes"op mijn borst…???
Eef :hug: , ik had wel goede hoop, wat ontzettend kut gwn.
Bb, bij jou dus nog ff afwachten, spannend
Amy :hug:
Zo oneerlijk allemaal…
BB
@K1TT3N wrote:
Zo oneerlijk allemaal…
Ja, ik wil gewoon ook eens aan de beurt zijn :wall: :shifty:
En dat is je goed recht meid! Dikke knuf voor jou. Het is ook gewoon $%$%^$ :hug: :-*
Amy het zou ook gewoon jouw beurt weer eens moeten zijn.
Sommige mensen zijn echt zo zwanger. Een vriendin van me sz wilde graag zwanger worden, maar iedereen inclusief vriendje vond het nog te vroeg, ze deed wat laks met de pil slikken en nu is ze dus begin februari uitgerekend en dan ook nog eens een “probleem” kindje of tenminste in zoverre… Bij de 20 weken echo is gebleken dat de baby 2 aders heeft lopen naar elke nier. Schijnt weer iets aparts te zijn. Ze woont nog bij paps en mams, heeft geen werk en doet naar ons idee ook niet echt moeite daarvoor. Ze denkt veelste makkelijk en gaat er maar vanuit dat paps en mams alles betalen. Vriendje is wel in de picture en heeft werk maar geeft zijn geld liever uit aan iets anders.