juli-stoppers 2012 * deel 3

Eef wat fijn!!! Mijn duimen draaien heel hard hoor!

Ik kon me vandaag echt niet meer inhouden… :oops: op het werk ging het heel de tijd over zwangeren enzo, dus ik uit het werk meteen naar het kruidvat gereden en een test gekocht en ook maar meteen gedaan, moest het gewoon weten en…

Hij er waren 2 dikke vette strepen op te zien :inlove: :inlove: :inlove: Dus hartstikke positief!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Alleen nu dus geen idee hoe ver ik ongeveer ben… maar goed daar komen we van zelf wel achter!!!

Ben helemaal hyper en gelukkig, mar vind het ook wel heel eng!

Wow Engel wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Zie nou wel dat je meteen zwanger kan worden :wink:

supergweldigfantastischnieuws, nogmaals van harte gefeliciteerd ennn dit word gwn een prachtig beebje over 8 maand! :-* :inlove:

Wow engel, echt geweldig nieuws! Hier ook gefeliciteerd!

Dank je dames!!!

Nouja de kans is natuurlijke groter omdat je ei goed was, dusja :pray: duimen draaien hoor :thumbup:

@Sennapen wrote:

Nouja de kans is natuurlijke groter omdat je ei goed was, dusja :pray: duimen draaien hoor :thumbup:

Ja dat klopt ja :wink:

Babyboom, hoe is het bij jou?

Ben ik nu de eerste met een nod? Mijn banner staat op maandag…dat is nog 3 hele dagen doorkomen :pray: :mrgreen:

Ja, jij bent de eerste, spannend :dance:

Babyboom moet op dezelfde dag toch?

Ik moet over 26 dagen ofzo :wink: Begint wel te kriebelen hoor na het nieuws van Engel.

En ik ben dat hele ongesteld zijn zo niet meer gewend. Pas 19 maanden na bevalling voor het eerst menstruatie. En tussen de 2 kinderen in ook maar 6 maanden. Ben het nu wel weer zat hoor :wink:

Owja sorry bb

Nee he spoon, heb dat ook nooit gemist 8)

Nou dat van dat kriebelen heb ik ook Spoon! Nu engel alweer zwanger, ik wil ook zo graag haha

Ja vind het wel heel fijn voor engel, maar het is toch zo he, als anderen om je heen zwanger worden en je wil zelf ook zo graag ja dan kriebelt het toch zooo he

Wat mij betreft nu eerst Amy hoor. Ik wacht gewoon netjes op haar :slight_smile:

@Spoon Obasan wrote:

Wat mij betreft nu eerst Amy hoor. Ik wacht gewoon netjes op haar :slight_smile:

:-*

Als jij eerder bent, ben ik ook blij voor jou hoor!

Amy moet mij gewoon heel snel gezelschap komen houden bij de juli mama’s!!!

Is je lf nu al langer dan de vorige keren? En al bedacht wanneer je wilt gaan testen?

Mijn duimen draaien non stop voor je hoor!!!

Nou, ik verwacht vandaag niet meer ongesteld te worden, dan is mijn luteale fase 8… Is na mijn bevalling nog niet eerder zo ‘lang’ geweest…

En testen? Denk dinsdag ofzo…

Spannend!!! K hoor wat positieve dingetjes :pray:

Engel!!! Gefeliciteerd!!! Super nieuws!

Enne Amy, jij ook gefeliciteerd, ook mijn duimen draaien voor je!

Hier is de ongi weer bijna voorbij, gelukkig. Ben het ook zo zat!

Ik wil ook… :pray:

Woh Engel wat een geweldig nieuws! proficiat en geniet!

Amy dit ziet er idd erg goed uit!

Bij mij is het nog steeds afwachten.

wil niet denken aan symptomen.

We denken allebei dat het deze keer weer niet raak is…

Maar ja we moeten ook nog wachten tot dinsdag dus…kan nog he!

Bb en Amy mijn duimen draaien heel hard voor jullie allebei!!! Dat jullie dinsdag maar een mooie positieve test in handen mogen hebben!