Ik hoop het voor je babyboom! En toch voor de testen gegaan?
Ha babyboom, dan lopen we gelijk op, ik ook 20 november ik had dag 18 mijn positieve test.
Spoon, mooi hoor 28 dagen.
Ja beter dan dat ik weer zit te wachten wanneer we weerverder kunnen.
Hee Amy,
Heb je al klachten? En wanneer ga je testen?
@Babyboom wrote:
Hee Amy,
Heb je al klachten? En wanneer ga je testen?
Nee niet echt klachten… Alleen wat steekjes zo nu en dan, maar goed dat had ik de vorige maand ook
En testen? Echt geen idee. Eerst woensdag maar eens afwachten… En daarna? Echt geen idee… Ik zie het wel, misschien woensdag ofzo…
Hier ook vandaag ongi…
Marloes dat is flink balen!! Mijn duimen draaien voor een volgende ronde hard voor je!
Spannend Eef morgen de uitslag!!!
Hier nog steeds geen ongi te bekennen…
Succes eef metde uitslag, spannend
Jammer meiden van de ongi,s :hug:
Hier gisteren een mooi spartelend beebje gezien en het schommelt 1 dag maar hou mijn banner voor nu gwn op de 22e. Kwamen een paar metingen uit op de 21e, dus dat scheelt nipt. Nou die dag :lol:
Moet dan 11 december weer voor een controle en in het nieuwe jaar voor de 20 weken echo, gaat snel voor mijn gevoel, mja ben ook constant seuk me het huis ennalles erom heen , zal blij zijn als we straks geswtteld zijn.
Hoe is het verder met jullie?
Engel voor jou is he dus vooral wachten en afwachten wat en hoe, vrijdag dus op zijn laats, komt het nooit voor dat het langer duurt? Wel vervelend, je wilt ook wel duidelijkheid nou :hug:
Smurf, :hug: hoe is het met jou?
Fijn dat alles goed was Sennapen!
Ik zal maar eens aan de vitaminepillen.
Spoon moet je daar nog mee beginnen? Ben direct begonnen toen we stopte met de anticonceptie.
Sanne gefeliciteerd met de goeie echo, blijft leuk om te zien he…
Amy ik duim voor een goeie uitslag vandaag.
Voor de meiden die toch weer ongi geworden zijn :hug:
Hier vandaag de eerste fysio voor me bekken. vk vertelde me van de week dat het bij elke zwangerschap erger kan worden :shock:
Ik slik alleen foliumzuur, wat slikte jij dan?
Vervelend van je bekken, waar heb je last van?
Ik ben begonnen met gravitamon, zit ook foliumzuur in met daarnaast nog andere vitamines.
Ik heb als ik een middagje gewinkeld heb, of simpel boodschappen gedaan heel veel last van me rechterbeen, begint bij me heup. Rechts is helaas altijd al een probleem geweest. Knie ooit overbelast, kneuzing in me kuit. Volgens me vk heeft de pijn nu te maken met me bekken. Door de verweking onder invloed van de zwangerschapshormonen.
Bedankt meiden! Kan vanaf kwart over12 gebeld worden.
Ik slik ook nog geen vitamine pillen, alleen foliumzuur. Ga meestal op de andere pillen over als ik zwanger ben en foliumzuur is op.
Spannend engel, nog niet ongesteld! Ik ook nog niet.
Amy spannend!
Vertel mij wat stond vanmorgen kotsmisselijk in de badkamer… Dan de spanning, ga ik maar vanuit
Ik heb een goede eisprong gehad!! Waarde moet tussen 20 en 30 zijn, en het was 32!
Ook hier. Gefeliciteerd!!! Nu hopen op een positieve test!!!
Super om te horen!!! Dus de kans is heel groot nu?
Nou ja groot… Denk net als een niet pas bevallen berouw… Ik weet het niet…
Super, in ieder geval een goede eisprong! En als dat misselijke gevoel nou eens ergens anders vandaan mag komen…