Lieve smurf ik vind dat je ontzettend dapper bent! En geef jezelf inderdaad de tijd om dit een plekje te geven! En fijn dat de VK meteen hun fouten in zagen
Ik wens jullie heel veel sterkte toe! En mijn duimen draaien heel heel hard dat 2013 maar jullie jaar mag worden!!!
Eef nou dan is je eisprong goed benut toch!!! En idd nu dat helse wachtbankje!!! Nou ik vergezel je want hier in de verste verte ook nog geen ongi te bekennen hoor… Ik denk dat ik 16 nov niet ga halen haha ik zou t liefst nu een testje willen doen, maar ik heb dus geen enkel idee of en wanneer ik mijn eisprong heb gehad, komende vrijdag is t 5 wkn geleden…
Mascha een jongetje wat leuk!!! Grappig dat ik het goed had! En al flink namen aan het zoeken? Of hebben jullie al een naam?
Lieve Smurf, je hebt gelijk, maar voelde me er zelf gewoon niet prettig bij. Ik had zo geweldig nieuws… en jij niet. :hug:
Verdriet en geluk liggen erg dicht bij elkaar hier :hug:
Smurf en Amy, ik hoop dat jullie er ook (ooit) weer van mogen/kunnen genieten.
Spoon, daar heb ik alle vertrouwen in.
Engel, wat spannend!!! Ben heel benieuwd hoor!
Wij hebben gisteren een heel mooi intiem afscheid gehad. Nu heb ik rust en het voelt gek genoeg heel fijn. We hebben alles gedaan wat we konden voor onze kleine kanjer. Dat maakt dat we nu in alle rust alles een plekje kunnen geven en naar de toekomst kunnen gaan kijken.
Wat de verloskundige hebben we na de eerste menstruatie groen licht. Dit om dat er dan mogelijk nog stolsels of resten de baarmoeder kunnen verlaten. Dat voelt ook voor ons heel goed. Ook je hcg is niet zomaar weg.
Dus ik hoop over een 6-tal weken ofzo weer plaats te nemen op het wachtbankje. Hopelijk kan dat en zijn jullie niet ineens allemaal zwanger :mrgreen: Alhoewel ik jullie dat natuurlijk wel gun.
Laat ik mijn neus hier ook maar weer eens laten zien :oops:
Sorry dat jullie weinig van me horen.
Ik klets nu mee bij de april mama’s en klets op nog een forum, vind wat lastig om alles bij te houden.
Smurf, denk aan je :hug:
Amy, word weer heel spannend voor je. Ga hard voor je duimen.
Engel, ook Voor jou erg spannend
Met mij gaat allemaal goed. Beetje druk, daardoor steeds hoofdpijn, maar mag niet klagen. Zal proberen snel weer eens langs te komen.
Smurf :hug: Fijn dat het afscheid zo mooi en intiem was. En ik wacht gewoon met je mee hoor. Hier pas ook over 5 weken weer in de wacht.
Hoi Dames,
Het is rustig hier… Zit er iemand dicht bij zijn NOD?
En hoe is het met de zwangeren?
Hier nog steeds geen ongi… en heb besloten dat ik toch echt ga wachten met testen tot vrijdag! Dan is het 6wkn geleden! Dus nog paar dagen geduld hebben voor we meer weten…
Tja, ik moet nog 8 dagen wachten… Morgen bloed prikken op progesteron, woensdag uitslag. Dat is dan ook die hatelijke 8e na positieve ovutest, de dag dat ik de laatste 2 maanden ongesteld ben geworden…
Engel, geen slecht idee om dan eens te testen, weet je tenminste waar je aan toe bent!
Voor jou ook spannend dan Eef! Mijn duimen draaien hard voor je hoor!!!
De gyn had tegen mij gezegd dat gezien het hcg na 2weken alweer normaal was ze dacht dat ik (gezien mijn normale cyclus) toch zeker binnen 4-6wkn ongi zou moeten worden… Vrijdag is t dus 6wkn geleden! Ik dacht eerst ik zal zeker eerst ongi worden, nu komt het toch stiekem steeds meer in mijn hoofd op van zou het dan misschien toch al meteen raak zijn… De drang om al te gaan testen is groot!!! Maar heb gelukkig geen test thuis en moet heel de week gewoon werken dus hopelijk is t snel vrijdag
Engel knap dat je nog kan wachten. Heb je een vermoeden?
Amy, spannend ook voor jou dus.
Ja kost me ook heel veel moeite haha! Maar ik dacht eerst zeker te weten dat ik gewoon ongi zou worden, maar nu ik dat nog steeds nie ben! Wordt mijn hoop elke dag een stukje meer haha
Hee Engel, voel je ook al wat? Veranderingen in je lijf?
Ik moet nog een paar dagen. Het ene moment voel ik van alles (krampjes, misselijk, tintels), het volgende moment is het weer over en voel ik helemaal niets… Bah, kunnen we die wachtdagen niet gewoon overslaan?
Hier hetzelfde Marloes de ene eer het idee dat mijn borsten voller zijn en af en toe wat stekende pijn daarin, dan wat ongi krampjes dan weer helemaal niks… Dat wachten pffff
Dat wachten blijft het vervelendste wat er is he…
Had er toen we “bezig” waren voor Inge ook zo’n hekel aan en dan je lichaam die je ook nog eens voor de gek hield.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik voor jullie hoop dat het snel raak is en dat dat wachten afgelopen is.
Hier hebben we onze ups en downs… Ben vooral heel erg moe en als ik een keertje een dagje wat meer gedaan heb, bekoop ik het direct met pijn in me rechterbeen.
Engel, spannend zeg!! Knap van je dat je wil wachten tot vrijdag. ga voor je duimen.
Amy, Spannende dagen voor je!! Ga heel hard voor je hopen dat het deze keer gewoon raak is
Mocht dit niet het geval zijn dan hoop ik op zijn minst dat je luteale fase langer is geworden.
Marloes, Spannend nog 3 dagen wachten. succes!
Tamara, nou zeker dat laatste! Want mocht het idd deze maand niet zo zijn en mijn lf is wel langer, betekent wel dat mijn lichaam aan het herstellen is… Nou ja, eerst maar woensdag afwachten…
Engel spannend hoor dat afwachten.
Amy, blijkbaar heeft je lichaam toch echt hersteltijd nodig. Helaas past het niet altijd bij wat je geest wil, maar misschien heeft het een goede reden.
Hier aan het wachten op de volgende ronde. Ergens tussen maandag en donderdag verwacht ik ongesteld te worden. Ik ben wel erg benieuwd hoe lang mijn cyclus nu is. Ik merk wel dat het bij mij ook nog niet helemaal ‘klopt’. Ik heb natuurlijk ook pas sinds juli een cyclus, dus het is nog even aan het op orde komen heb ik het idee.
Ik vind het ook erg spannend, maar ga het toch proberen vol te houden tot vrijdag!!! Scheelt wel dat ik echt geen flauw idee heb wanneer ik mijn eisprong heb gehad!!!
Eef en Marloes mijn duimen draaien heel hard voor jullie!!! En we zitten iig met zijn 3e op dat verschrikkelijke wachtbankje!!! hoe fijn zou het zijn als we gewoon allemaal deze ronde zwanger blijken te zijn!!!
Zo, vandaag ongesteld geworden. Dat betekent een cyclus van 28 dagen. Zou heel fijn zijn als alles weer een beetje normaliseert. En dan nu er maar voor gaan. Denk dat ik woensdag even van die vitaminepillen aanschaf
Nou daar ben ik weer hoor!!
En wat kan er toch veel gebeuren in een klein maandje thuis…
Smurf ik wens jou heeeeeeeeeeeel veel sterkte met dit verlies.
Ik zit weer op het wachtbankje. En zit vandaag op dag 25.
Heb deze keer ovulatietesten gebruikt en die gaf op dag 19 een knal test aan… Ik moet ( als ik uit ga van 32 dagen) 20 November ongesteld worden. Ik voel nog niks maar ben deze keer wel heel positief!
Spannend spannend spannend!