juli-stoppers 2012 * deel 3

Smurf hoe is t nu? Ik zie dat je je kindje ravi hebt genoemd! Super mooie naam! Heb je lichamelijk veel klachten nu? Want geestelijk moet het nog steeds afschuwelijk zijn! Leef nog steeds heel erg net je mee!!! Heel veel sterkte! En ik vind het heel dapper van je om hier af en toe nog te schrijven!

Mascha weet je het geslacht al? Wat snel… Nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen!

Eef je zou zeggen dat er dan heel wat zaadjes moeten liggen te wachten op dat eitje!

Hier nog steeds geen ongi! Voel van alles maar weet niet precies wat! Weet niet of mijn buik zo onrustig/ gevoelig/ rommelig is omdat een deze dagen mijn ongi door moet breken of omdat ik heel misschien dan toch zwanger ben… Pff ik weet t echt niet meer! De gyn had gezegd 4-6 weken moet je toch wel weer ongi worden 16 nov is het 6 weken geleden, en heb telkens gezegd als ik dan nog niet ongi ben ik dan pas zou gaan testen maar weet niet of ik dat nog vol hou haha

Haha ja dat zou je wel zeggen ja! Ovutest vanavond weer negatief!

Spannend voor je hoor engel!

Ok, kan het nog vager zijn Amy…

Engel wij weten inderdaad het geslacht al. Nu hopen dat ze het goed gezien heeft :wink:

Hoezo vager, Mascha?

Nou vanmorgen was ie blijkbaar positief en nu dus niet meer. Ben natuurlijk niet bekend met ovutesten, maar vind de omslag nog al vlot.

Kan wel hoor dan is het eitje gewoon vandaag ergens gesprongen!

Wist niet eens dat een geslachtsbepaling al zo vroeg kon mascha

engel wij ook niet. Stond ervan te kijken… nu hopen dat ze het goed gezien heeft, maar ze zegt zelf ik kijk meerdere keren voor ik het aan de ouders bekend maakt.

@K1TT3N wrote:

Nou vanmorgen was ie blijkbaar positief en nu dus niet meer. Ben natuurlijk niet bekend met ovutesten, maar vind de omslag nog al vlot.

Het kan zijn dat de lhpiek deze keer korter was. gisteren had ik in 18.00 uit ook al een duidelijk streepje, misschien was hij paar uur daarna ook al positief als ik dan had getest. Maar het kan echt wel hoor! Daarom wordt het vaak ook aangeraden om 2 keer per dag te testen als je bijna op je piek zit :slight_smile:

Dan zal het wel toch? En anders kunnen ze het bij de 20 weken nog een keertje zien toch?

Ok… Weer wat geleerd :slight_smile:

Engel anders kijken ze bij de 20 weken nog een keertje inderdaad, maar wij denken dat ze het wel goed gezien heeft, het was zelfs voor ons redelijk duidelijk.

Mooi zo! Gaan jullie het aan jullie omgeving bekend maken of houden jullie het lekker een geheimpje?

Nee de omgeving weet het al… Heb het hier op forum ook al bekend gemaakt hoor. Wil je het weten :wink:

Heb ik dat zo gemist??? :shock:

Ja tuurlijk wil ik het weten!!! Ik denk dat jullie een jongetje gaan krijgen, geen idee waarom haha

Ook hier voor Smurf :hug:

Moon, je had een echo toch?

Amy, je ovulatie goed benut dus. En deze is op een mooi tijdstip geweest toch?

Engel aan het wachten dus?

Pff, hier nog een week wachten voordat we weer verder kunnen. Althans, het begin van de ronde gaat in zeg maar :slight_smile:

Nou Engel dan ga je door naar de volgende ronde :slight_smile: Het is inderdaad een jongetje. Weet niet of ik het hier direct al verteld had hoor. Wel bij de aprilmama’s en de meimama’s van 2009.

Denk dat dat er een beetje bij ingeschoten is, we zijn namelijk allemaal zo geschrokken van smurf der nieuws. Vond het ook een beetje ongepast allemaal.

Spoon, ja eisprong op dag 18 lijkt me wel Ok! Baarmoedermond voelde gisteravond ook al harder en gesloten aan, vruchtbaar slijm was ook al weg. Denk dus dat mijn piek maandagavond al is begonnen en ik toch gisteren al eisprong heb gehad.

Nu dus weer het vreselijke wachtbankje…

Amy, duimen op een mooie test over 2 wkn :pray:

Thanks meiden voor jullie knuffels dat doet heel veel goed.

Kitten, niets is ongepast he :naughty: Jullie verwachten een prachtig mooi wondertje, ik weet wat het is hihi :mrgreen: en daar moet je van genieten en je geluk delen. Dat vind ik echt ook leuk om te lezen. Dus niet schuldig over voelen.

Ik kan op dit moment nog goed tegen zwangere vrouwen en kleine babies. Komt ook omdat mijn hoofd nu vooral bij Ravi* is, ons verdriet dat wij als gezin doormaken en mijn fysieke herstel. Dit jaar geen zwangerschap voor ons. Eerst dit alles een plekje geven en zorgen dat ik fysiek weer ben hersteld. 21 december nagesprek bij de gyn met alle uitslagen. Dat wil ik graag afwachten net als mijn eerste ongesteldheid. 2013 moet gewoon ons jaar worden :pray:

Gisteren voor het eerst weer de VK gesproken. Ik heb laten weten dat ik het niet gepast vindt dat ze niet meer hebben laten horen. Daar gaven ze mij gelijk in en hebben hun excuses aangeboden. Voelde goed dat ze hun fout gelijk erkenden en niet in de verdediging doken of excuses zochten.

Bij een mogelijke volgende zwangerschap word ik sowieso anders begeleid. Mijn gevoel speelt de hoofdrol. Tuurlijk kunnen 100 controles en echo’s niet voorkomen dat een kindje overlijd maar als het helpt in mijn gemoedsrust dan werken ze daar aan mee. Ze kunnen zich heel goed voorstellen dat de eerste 20 weken een hel worden en zelfs daarna veel onzekerheid zal blijven.

Ik vind dit wetende heel prettig. Een 4 weekse controle trek ik echt niet meer. En dat hoeft dus ook niet meer. :thumbup:

Smurf, dat komt misschien nog wel, dat je daar moeite mee gaat krijgen. Bij mij gaat het nu gelukkig een stukje beter…

Wel fijn dat de vk jou gelijk gaven. En fijn dat je Ok vaker op controle mag komen. Mag hij volgende keer dan ook bij de gyn, of niet? De eerste 20 weken zullen wel zwaar zijn ja, maar denk daarna Ok nog wel :hug:

Dat gaat zeker komen Amy als een zwangerschap in 2013 uit gaat blijven. Maar daar wil ik nu nog even niet aan denken. :frowning:

En de verloskundige gaf idd ook al aan dat we er rekening mee moeten houden dat bij een volgende zwangerschap we waarschijnlijk pas echt kunnen genieten als het kindje levend in onze armen ligt.

Daar zou de vk idd gelijk in kunnen hebben… Hoop alleen dat we toch ook tijdens onze zwangerschap al wat van kunnen gaan genieten!