juli-stoppers 2012 * deel 3

Succes :thumbup:

En engel hopelijk komt je ongesteld heid gauw :hug:

Eitje zat er zoals verwacht nog. Was gemiddeld 22mm, niet helemaal rond, grootste diameter was 25mm. Er zat wat vocht in het eiblaasje, gyn zei dat hij echt elk moment kon gaan springen. Maandag bloed prikken, krijg woensdag daarvan de uitslag.

Spannend dan Eef!!! Hier nog geen ongi te bekennen… En ook geen klachten meer, dus ik weet t nie

Spannend engel, hoop dat je toch ongi wordt! Of niet natuurlijk :wink:

Ja het allerliefste niet natuurlijk haha maar denk wel dat ik deze maand gewoon ongi wordt dis dan het liefst maar zo snel mogelijk dan kunnen we verder! Dus of snel of 9maanden niet :wink:

Idd!

Nou, mijn ovutest. Hopelijk is hij morgen positief!

Amy ik hoop het ook!

Engel, meteen zwanger zou wel heel fijn zijn natuurlijk. Hoe lang is het nu geleden?

Jaa oke engel dat snap ik hihi, maar anders maar zsm ongesteld.

Spannend eef :pray: , goed gevoel denk ik dat er meegekeken wordt?

Spoon ben je alweer terug van vakantie?

Ook hier nog even smurf, gefeliciteerd en gecondoleerd met Ravi :vlinder: , sterkte in deze moeilijke tijd :cry: :hug:

Sanne, ja absoluut!!

Smurf, hier ook gefeliciteerd en gecondoleerd met Ravi :vlinder: …

Ja, ik ben terug van vakantie. Dus nu aan het wachten op de volgende ronde.

Smurf, ook hier gefeliciteerd en helaas tegelijkertijd gecondoleerd :hug:

Ben een tijdje niet online geweest en nu lees ik het verschrikkelijke bericht van Smurf.

Ook hier nog even gecondoleerd van mij en heel veel sterkte gewenst de komende tijd voor jou en je gezin… :kaars:

Was vandaag precies een maand (31dgn) geleden mijn cyclus voor mijn mk waren 30-31dgn dus ben erg benieuwd

Eef mijn duimen draaien voor een positieve ovutest morgen

Die van mij ook voor jullie allebei!

test was vanmorgen positief hoor! :slight_smile:

Eef wat fijn! Dat wordt klussen!!! Hier nog geen ongi te bekennen

@Amy82 wrote:

Ik doe even een dansje :dance:

@Sennapen wrote:

@Amy82 wrote:

Ik doe even een dansje :dance:

Dank je!

Zondag 2 keer geklust, gisteravond ook… Er zouden toch zaadjes klaar moeten liggen zou je zeggen :mrgreen:

Afgelopen 2 maanden 8 dagen na positieve ovutest ongesteld geworden, is nu dus afwachten tot volgende week woensdag…

Wat heerlijk Amy, onze duimen draaien! :pray:

Amy dat is goed nieuws… Me duimen draaien weer extra rondjes.

Engel… Al wel het idee dat ie eraan komt? Weet dat je het laatst dacht…

Zow moe… zow moe… Al 2 dagen helemaal stuk… Heb het afgelopen weekend een beetje overdreven denk ik. Vrijdag de geslachtsbepaling en de viering van onze verjaardagen. Zaterdagochtend vrienden op visite en s’avonds uit eten. Zondag op visite bij vrienden. Nu al 2 dagen aan het bijkomen.