juli-stoppers 2012 * deel 3

Ook hier nogmaals heel veel sterkte met dit vreselijke nieuws en verlies :hug: :hug: :hug:

Smurf jeetje heb er geen woorden voor. Vind het zo triest. :hug:

Eef ik hoop dat je eitje maandag gesprongen is en dit ook klopt met he ovutesten

En smurf! Ik ben er helemaal stil van!!! Kippenvel over mijn hele lijf! Ik vond mijn mk al verschrikkelijk, dus kan me haast niet voorstellen hoe verschrikkelijk veel verdriet jij moet hebben! Ik weet nie zo goed wat ik tegen he moet zeggen… Alleen dat ik aan je denk en het dat het niet zo had mogen gaan! Heel heel heel veel sterkte!

Lieve Smurf wat een verdriet. Kan je alleen een virtuele knuffel sturen :hug: :hug: en zeggen dat ik met je meeleef. Ben via pb bereikbaar als je iets wil weten.

Verder heb ik me hier op de achtergrond gehouden. A.s. maandag de termijn echo, blijdschap en angst wisselen elkaar af. Leef een beetje per week en durf wat betreft de zwangerschap niet goed vooruit te kijken. Verder blijft misselijkheid en vermoeidheid flink aanwezig waardoor ik ook niet zoveel puf heb om hier te reageren.

Liefs Moon

Jeetje Smurf wat een slecht nieuws. Dat verwacht je eigenlijk nu niet meer, jullie hebben ook zulke mooie echo’s gehad. Heel veel sterkte :hug:

Moon, hopelijk heb jij maandag een mooie echo. Snap dat je je hier wat op de achtergrond houdt.

Amy, klinkt hoopvol voor een ovulatie. Fijn dat de gyn zo mee wilt kijken.

Moon, hoop echt op een goede echo maandag!

Hier een licht streepje op ovutest, wel vruchtbaar slijm. hoop echt vanavond positieve test te hebben, en anders morgen wel. Cd 15 vandaag…

Dat zou dan toch een mooi moment zijn Amy?

Ja absoluut! Vorige 2 keren positieve ovutest op cd 20 en 25! Dus als ei nu deze maand weder komt, wordt mijn lf misschien ook eens langer…

Maandag weer fm!

Fijn dat er nu zo uitgebreid naar gekeken wordt Amy. Heb je een prettige gynaecoloog?

Smurf, weet je al meer over hoe nu verder?

Ja, heb een hele fijne gyn. Heb ik ook gehad bij mijn 3 miskramen voor Jayden. En toen ik zwanger was van j, mocht ik in het begin elke week komen voor een echo :slight_smile:

Dat klinkt echt heel fijn idd! Nou ik duim voor je dat je dit weekend nog een positieve ovutest hebt!

Dan moet het echt morgen worden, want vanavond weer amper een 2e streepje. Ben wel blij dat deze maand mee wordt gekeken hoor… :shifty: maandag sowieso weer kijken of follikel er nog zit… Zal dan woensdag wel weer terug moeten komen als hij nog niet gesprongen is. Maar daar moeten we maar niet vanuit gaan.

Het lijkt er niet echt van te komen he Amy. Hopelijk kan de gyn wat voor je betekenen.

Ach, cd 16 vandaag. Als hij vandaag positief is en hij springt morgen, ben ik nog 9 dagen eerder dan vorige maand, en 4 dagen eerder dan de maand daarvoor… Achteraf had ik bij Quincy ook een late eisprong, dus wie weet!

Nou laten wedat mr hopen dan he, ik had ook laat ei he, dag 17 en 18 pos test

Ik duim voor je Amy :pray: Ik had ook op dag 17 mijn eisprong.

Hier ook :thumbup: voor je Amy!

Eef hoe was je ovutest vanavond?

Ik heb al heel de avond vreselijke ongikrampen dus het idee dat ik elk moment ongi moet worden maar tot nu toe nog niks te bekennen dus we wachten maar weer verder he…

Gisteravond weer negatief. Om half 9 fm, ben echt benieuwd.