juli-stoppers 2012 * deel 3

Vrijdag weer opmeten ja. Ze kunnen aan waardes in het bloed zien of hij goed is gesprongen

Hebben ze al enig idee wanneer hij ongeveer zou moeten springen? Spannend dan vrijdag!

Eitje springt volgens mijn rond de 22mm, ze groeien gemiddeld 2 mm per dag. Dus als dat zo is, zou ik uiterlijk zondag een positieve ovutest moeten hebben, dat is dag 16. terwijl ik ze 2 maanden hiervoor pas op dag 20 en op dag 25 had…

Spannend dan!!! Ik ga voor je duimen dat het eitje zondag springt!!

Eef, wat fijn dat ze zo met je meekijken. Nu dus hopen op een goeie eisprong zondag!!! :pray:

Ja! En dan heb ik mijn banner nog goed ongesteld ook Haha

Ingesteld hoop ik :wink:

Ah ja, bedoel ik :wink: Autocorrectie he :wink:

Amy wat fijn dat er meegeken wordt. Hopelijk gewoon een normale cyclus.

Ja wel fijn dat er ff wordt mee gekeken lijkt me, maar misschien zit het gwn deze maand goeeeeed. Engeltje kijkt mee :-*

Volgens miJ vandaag mijn ovulatie, betekent weer een cyclus van 31. Jammer want dan minder snel door voor volgende ronde.

Ben je nu al op vakantie spoon of kun je misschien toch nog gebruik maken van je ei?

Ja, je zou deze maand toch niet je ei kunnen benutten?

Ben nu inderdaad op vakantie, dus jammer maar helaas.

Ohhh jammer :hug:

Hier ook in de mineur… Afgelopen zaterdag hebben we stevig geklust, zouden maandag weer, maar het lukte hubbie niet :? Dus dinsdag maar weer geprobeert… wederom geen succes. En volgens mij heb ik dinsdag aan het begin van de avond mijn ei gehad. Heb duidelijk ongikrampen gevoeld gedurende een uur ofzo. Zou het dan toch nog een klein kansje kunnen zijn, de succesvolle kluspartij van zaterdag en een ei op dinsdag :think: ?

Kan best hoor marloes! Sperma overleeft iets van 5 dagen!

Eitje was nu 19mm. Volgens de gyn ga ik wel een eisprong krijgen. Maandag weer echo om te kijken of eitje weg is, daarna bloed prikken.

Had ook licht streepje op ovutest vanmorgen.

Lieve meiden,

Ik heb heeeel slecht nieuws :cry:

Vanmorgen controle bij de vk en ze kon het hartje niet vinden.

Dus echo…ook geen hartactiviteit. Het lag daar op zijn zij te liggen en bewoog niet. Ik zag het meteen, foute boel.

Gelijk doorgestuurd naar het zhuis. Ook daar geen beter nieuws.

Gezien de metingen is het ergens rond de 14,5 en 16 weken mis gegaan.

Zijn er echt volledig kapot van, kan alleen maar huilen.

Maandag bellen voor inleiding. Nu nadenken over wat we willen.

Weet al wel dat het ons kindje is en dus niet centraal gecremeerd wordt.

Dus nu uitzoeken en regelen wat wel tot de mogelijkheden behoord.

Wat een nachtmerrie meiden :cry: :cry:

Wat verschrikkelijk Smurf… Heel veel sterkte voor jullie…