Spoon is het ook hoor inderdaad, ben blij dat ml straks op zijn nieuwe baan dat niet meer heeft. Wel pieperdiensten, maar ik heb hem s’nachts wel gewoon naast me.
En die 12 weken grens staat zo vast gelegd in het cao dus k heb ook geen idee hoe ze daarbij komen
Mascha fijn dat hij geen nachtdiensten meer heeft dan!
Ah vandaar Engel.
Kitten, veel plezier dadelijk!
Manlief werkt niet heel veel s nachts of in de avond maar het komt wel eens voor. Eerlijk gezegd heb ik er totaal geen problemen mee. Vind het soms juist heerlijk, even geen gesnurk. :oops:
Mocht er echt iets zijn, tja dan bel ik gewoon iemand op. :mrgreen: Ik weet dat ik mijn schoonouders altijd mag bellen, die zijn er met 10 min.
Heb nog niets gelezen over de echo van Kitten, dus ben nu toch wel errug nieuwsgierig. dat alles goed is…
Sorry, sorry :oops: alles is goed hoor. Ukkie was aan het zwaaien en het belangrijkste de bloedprop/bloeduitstorting was niet meer te vinden gelukkig.
Ooh, wat fijn!! Gefeliciteerd! Nu lekker genieten he?
Gelukkig mascha!!! Nu inderdaad lekker genieten!
Goed nieuws mascha!
Hier geen nieuws eigenlijk, deze maand zal ik weinig te melden hebben.
Fijn Mascha, dat alles goed was! Hier ook nog erg weinig te melden. Merk wel dat mijn afscheiding aan het veranderen is. Is niet met droog, maar nu waterig.
Genieten doe ik zeker. Lag gisteravond wat op de draaistoel te soezen en te dromen, in mijn droom deed ik precies hetzelfde, alleen deed het beebje erg gek. Ik had opeens een voetje met beentje 10 centimeter me buik uitsteken, wel met me huid ervoor, maar ik kon de teentjes tellen. :think:
Het is hier rustig dames…
Hoe is het met iedereen???
Hier aan het wachten op mijn ongi, ben er deze maand wel minder mee bezig, omdat ik toch niet weet wanneer precies en wat! dus zie het allemaal wel!
Hier eigenlijk niets te melden op zwanger worden gebied. Voorlopig toch even afwachten.
@Spoon Obasan wrote:
Hier eigenlijk niets te melden op zwanger worden gebied. Voorlopig toch even afwachten.
Hier hetzelfde, wacht op vruchtbare periode…
Hier ook…
Ja hier dus ook wachten… Maar dan op mijn ongi! Al verwacht ik die pas ergens volgende week ofzo!
Heb ook weinig te melden.
Alles gaat goed en ik zit eigenlijk gewoon hard te duimen voor de overige dames.
Mascha fijn dat je voor ons duimt! (alle beetjes helpen!)
En Eef gebruik jij weer ovutesten of ga je het een maandje zonder proberen? Was je nou trouwens al naar de gyn geweest? en kon die er iets van maken?
Ik had nu een eitje van 14 mm. Vrijdag weer fm, na eisprong bloed prikken om te kijken of hij goed is gesprongen.
precies wat ik eigenlijk wilde. Even mee laten kijken…
Ben ook weer met ovutesten begonnen ja, toch wel…
Maar hoe weten ze wanneer je eitje gesprongen is? en wat gaan ze vrijdag doen? fm?? weer opmeten??? En hoe groot moet een eitje zijn? heb ik eigenlijk geen idee van, ik vind 14mm eigenlijk al best groot klinken hahaha
Sorry hoor voor alle vragen, ben medisch goed onderlegd, maar gynaecologisch ben ik echt een leek!