Geef ze maar aan spoon of Marloes hoor, ik weet toch nog niet wanneer mijn ongi is!
Hoop ik ook voor je Eef! Waar koop jij ze altijd?
ebay, zoeken op ovulution
Ik laat het aan jou over. Jij moet maar beslissen aan wie je ze wilt geven…
Het maakt mij ook niet uit, aan ons heb je wel wat he
Op het moment heb ik dus geen idee hoe lang mijn cyclus is. Eerste keer 27, toen 28 en daarna 31. Lekker constant dus…
Tja dat schiet idd niet op, he?
Mijn cyclus is wel regelmatig, maar ik weet niet zeker of ik mijn ei iets eerder krijg (voelt soms wel zo). Vandaar dat ik dacht dat het wellicht handig zou zijn om eens ovutesten te gebruiken.
Deze cyclus maar eens kijken, ik verwacht toch niet dat het raak is deze ronde.
Oh, waarom niet dan?
Wanneer is jouw ei ongeveer?
Volgende week, maar we logeren bij andere mensen in een kleine ruimte
Oh ja, is ook zo. Dat had je al eerder verteld. Sorry :oops:
Hebben jullie nog plannen dit weekend?
Wij hebben morgenmiddag een kinderfeestje en zondag bij ons thuis een feestje (ml was jarig).
Marloes, nee geen plannen dit weekend, ml moet werken, gelukkig zijn laatste weekend en dan heeft ie vakantie, om over een week of 3 bij zijn nieuwe werkgever te kunnen beginnen :dance:
Vandaag hebben we weer een echo, kunnen we weer even gluren. Gaan ze kijken of dat die bloedprop al weg is.
Mascha ik hoop dat het allemaal weg is.
Marloes, klinkt als een leuk weekend, veel plezier!
Marloes klinkt als en gezellig weekend! Ik heb het weekend nachtdienst, begin vanavond dus dat is wat minder gezellig!
Mascha hoe laat heb je de echo? K hoop dat alles weg is en je kunt genieten van het zien van je mooie beebje!!!
engel ik heb de echo om 14.00 uur. Werkse vannacht… Ben blij dat ml ze straks niet meer heeft die nachtdiensten.
Spannend mascha! En natuurlijk heel leuk dat je nog ff mag spieken naar je kleintje!
Ik vind nachtdiensten niet zo erg, om te werken zijn ze wel relaxt t is alleen zo ongezellig voor thuis!
engel dat was hier ook het probleem, ik ben de thuiszittende partij he ml vermaakte zich inderdaad wel. Ik vond de nachten met een kleintje thuis, alleen, best wel eng. Stel dat er iets gebeurd, ja dan moet ik toch iemand midden in de nacht wakker bellen bijvoorbeeld.
Ja dat snap ik wel mascha! Het is inderdaad niet fijn denk ik als je degene bent die thuis alleen blijft! Ik ben toch aan het werk dus voor mij is het wel relaxt werken! Maar vind het ook wel ongezellig hoor want zaterdag is er ook feestje van een vriend van ons en daar kan k dus maar heel even Naar toe omdat ik moet gaan werken! Dan vaal ik ook wel hoor!
En het ergste is dat ik dit jaar ingeloot ben om nachtdienst te doen met oud & nieuw! Dat vind k wel heel erg! Eb dacht dat k daar mooi nog onderuit kon komen omdat ik zwanger was maar helaas het mocht niet zo zijn…
Engel dat laatste kan nog wel hoor… Wie weet…
Ja dat kan zeker (en hoop ik natuurlijk ook heel hard) maar dan kom k er nie meer mee onderuit bij men nachten want dan moet je verder zijn dan 12weken
Hoezo moet je dan verder zijn dan 12 weken? Omdat je dan pas een verloskundige verklaring hebt? Juist die eerste weken zijn heel zwaar.
Ik vind alleen thuis zitten 's nachts ook niets. Toch wel een verantwoordelijkheid.