ja, maar de eerste 3 plaatjes waren vaag, dit is de beste en ik dacht ow huh, nouja hartstikke leuk hahaha :mrgreen: :inlove:
dan heb ik straks ook een mooie duidelijke net als jij, dat vind ik wel erg leuk, dan zie je het beebje er heel mooi in terug die termijn :inlove:
Sanne, gefeliciteerd net je goede echo!
Ik heb volgende week woensdag afspraak met de gyn!
Sanne gefeliciteerd met je goeie echo en een extra echo kan geen kwaad toch?
Ja he smurf het is erg rustig bij ons aprilmama’s. Ik lees ook regelmatig mee met de meimama’s
Zoals ik ook al zei in je eigen topic Eef, heel veel succes bij de gyn en ik hoop dat hij/zij een oplossing voor je heeft.
Met mij gaat verder alles goed hoor. Ik heb mijn cv doorgestuurd naar de recruiter die ml ook aan zijn laatste 2 banen heeft geholpen. Hopelijk kan hij mij ook helpen. Zit wel niet in zijn vakgebied, maar hij heeft wel heel veel contacten.
Sanne wat fijn dat je echo zo goed was!!! En heel tof dat je over 3 weken nog eens mag!
Hier inderdaad beetje een rare ochtend had anders over een half uurtje mijn termijn echo gehad dit was de laatste afspraak die ik al had staan en als het goed is krijg ik dadelijk het laatste telefoontje van de gyn, met de uitslag van mijn bloed (die ik dus al weet) dus kan k het na deze ochtend helemaal afsluiten!
Eef wat fijn dat je volgende week bij de gyn terecht kunt! Hopelijk kan hij/ zij je meer duidelijkheid geven!
Mascha ik hoop dat je snel een leuke baan vindt!
Hier verder alles rustig, ik wordt alleen wel een beetje onrustig van dat ik geen enkel idee heb wanneer ik ongi wordt… Het zal op zijn vroegst begin nov. Zijn denk ik, maar zeker weten doe ik het dus niet?!? En aangezien ik in een ziekenhuis werk en dus zo’n fijn wit pak aan heb is da wel lastig…
Engel, na mijn mk met bijna 6 weken had ik meen ik een cyclus van ong. 34 dagen. Dat was toen zo’n 9 dagen later dan normaal.
Dank je smurf! Daar zou ik blij mee zijn als dat zo is! Hoelang duurde het daarna weer voordat je zwanger was?
Sanne, wat fijn van je echo! Komt hier geen plaatje?
Engel, rare ochtend voor je. Hopelijk heb je gewoon snel weer een normale cyclus.
Engel, toen duurde het 4 mnd totdat ik "goed’ zwanger was van de jongste.
Daar tussen nog wel een hele vroege mk met 4,5 week helaas.
Spoon, heb eventjes gezocht maar Sanne heeft een hele mooie echo staan in het topic echo’s bij de showtopics.
Kan eventueel een linkje plaatsen als je dat wil, maar misschien wil ze dat zelf ook wel.
Hier alles goed, ben nog steeds heel erg moe en heb soms van die rotgedachtes… Die ik helemaal niet wil hebben. Kan in ieder geval niet wachten tot vrijdag, dan heb ik weer een echo.
Tuurlijk spoon!
Ooh, een echte miniminibaby!
mooi Sanne!!
Thanx meiden :thumbup:
Kan ik iemand nog blijmaken met 7 wondfo ovulatietesten en 1 wondfo zwangerachapstest ( is ook zo,n stick alleen voor dan hcg en die andere lh)
Misschien mij wel Sanne! Maar wil even mijn ongi afwachten voor de zekerheid, dus weet nie hoe snel je er vanaf wilt en voor wat voor prijsje? En echt een super mooie echo!!! (Hopelijk heb ik ook snel zo’n geweldig mooie echo!)
Nou smurf hopelijk mag ik ook (weer) zo snel zwanger zijn ( maar dan wel meteen “goed” hopelijk)
Misschien ik ook wel, maar dan gewoon om eens te proberen of het wat is voor mij
Uhh ienemiene mutte??
:oops:
En anders wil ik ze wel… Maar dan is wellicht een beetje kort dag (begin volgende week hopelijk mijn ei ). Weet je al wat je ervoor wilt hebben?
Ja niks, maar ik heb maar 7 weg te geven dusja opsplitsen is ook niet wcht een optie
ik pas wel voor de ovutesten, heb er zelf nog iets van 25 liggen ofzo
hopen dat ze deze maand nu eens voor het laatst nodig zijn :wall: