Maar dan heb je toch ook eerst een cyclus gehad Engel?
Ja ik weet dus niet of k een eisprong krijg nu, dus dat is ff afwachten… Maar k ga er maar vanuit dat ik eerst ongi moet worden en dat kan 4-6weken duren dus als ik 16 nov nog nie ongi ben dan zullen we eens verder kijken haha ( Pfff wat klinkt dat nog ver weg zeg)
Voordat je ongi wordt heb je eerst een eisprong (meestal dan)
Kan of mag je niet meteen zwanger worden na een mk?? Moet je eerst 1 ongesteldheid afwachten??? Sorry leek
Sanne het mag wel, maar ze raden het af, tenminste dat was bij mij zo. Dan weet je tenminste dat je weer een cyclus hebt. Ow en wees blij dat je een leek bent op dat vlak. Zo iets gun je namelijk niemand.
Ja gelukkig wel, maar dat wilde ik er niet achter zetten :roll:
Spoon, wat zie ik, voor een 3e?? :mrgreen:
Haha Romi, jij ziet ook alles he Inderdaad de wens is er, de haast (nog) niet.
@K1TT3N wrote:
Sanne het mag wel, maar ze raden het af, tenminste dat was bij mij zo. Dan weet je tenminste dat je weer een cyclus hebt. Ow en wees blij dat je een leek bent op dat vlak. Zo iets gun je namelijk niemand.
Het hoeft niet als alles gewoon goed is verlopen. Ken twee mensen die meteen na de miskraam zwanger zijn geraakt, zonder menstruatie er tussen. Ik mocht niet zwanger worden omdat eerst de uitslagen niet gunstig waren en de kans er was dat ik veel langer moest wachten.
Ik weet nog niet of ik ga tempen. Ben er nog niet mee beginnen in elk geval. Als ik over 2 weken griep zou krijgen, heb ik er namelijk ook niks aan…
Maandag bel ik de gyn, hoop zó dat ik een lieve assistente krijg die mee wil denken
Hee Dames,
Ik ga me even voor deze maand afmelden. Ben er echt te veel mee bezig merk ik. Gister vertelde een van mijn beste vriendinnen dat ze zwanger was…Was zo blij voor haar maar heb heel de avond zitten janken! Pfffff Ik wil zo graag, te graag! Heb met mezelf afgesproken even niet op internet te zoeken etc. Man lief zegt ook dat we pas over 4 weken gaan testen. Het liefst test ik elke dag. Hij heeft gelijk. Nu even niks en aan mezelf denken. Hopelijk snappen jullie dit en spreek ik jullie weer over +/- 4 weken…
Kus!
Heel begrijpelijk! Sterkte meid! Hopelijk zien we je over 4 weken terug met een positieve test!
Babyboom hopelijk brengt een beetje rust het gewenste resultaat!
Begrijpelijk, succes ermee :hug:
:hug:
Bb zeker heel begrijpelijk, hopelijk vind je rust en spreken we je over 4 wkn weer met goed nieuws!!!
En je mag wel meteen zwanger worden, maar dan weet je niet je cyclus precies is eigenlijk hetzelfde als stoppen met de pil ofzo en gelijk zwanger worden!
Maar je spoon de kans bestaat dat je geen eisprong hebt de maand na je ml en eerst gewoon nog een ongi krijgt voordat je lijf weer met een cyclus start maar het kan dus ook wel?!?
Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik eerst ongi wordt, maar we klussen wel gewoon als we zin hebben en niet bewust en dan na de ongi zien we wel weer verder hoe we er san in staan!
En inderdaad je wenst het niemand toe! Dus leken blijf vooral heel erg een leek!
Het kan zeker wel Engel
Nou ik hoop het Spoon!
Maar ik ga er maar vanuit dat ik eerst ongi moet worden!
Meiden gister voor de echo geweest, alles was goed, beebje was goed op termijn, 1 dag vooruit gezet, dus nu bijna 10 weken, over 3 weken mag ik nogmaals spieken omdat ze vond dat ze het beeje niet mooi scherp erop kreeg, dus niet erg, heel leuk zelfs.
Sorry voor het blije nieuws tussen jullie niet blije berichtjes.
Hoe is het nu met jullie? Engel, rare dag vandaag he :hug: , eef heb jij nog gebeld met de gyn?
Verder gwn even een :hug: Voor degenen die het nodig hebben.
En mascha, smurf hoe is het met jullie??
Sanne gefeliciteerd met je goede echo!! :inlove: Ik zag al iets voorbij komen bij de mei mama’s. Die volg ik stiekem haha, ons topic is zo rustig.
Maar eh…ik vond het een super mooie scherpe echo. Ach kan jou het schelen lekker een extra echo.