En ik weet niet of die buikpijn daar ook bij hoort. Was echt ongikramp
Innesteling
Bb wat ontzettend balen!!! Ik ben ook fan van de ovutesten!!! Was daar mee meteen zwanger, dus voor mij is t ff afwachten tot ik weer ongi word en dan gauw weer aan de ovutesten!!!
Amy ik hoop heel hard voor je dat het een innesteling is!!! Mijn duimen draaien hoor
Amy dat zou veel beter nieuws zijn!
@Spoon Obasan wrote:
Uhm? Welke heb je dan
Als je naar ebay haar en op ovulation zoekt, krijg je ook hele goede goedkope eruit
Ik durf niet aan innesteling te delen. Eerst vanavond en vannacht eens afwachten…
Ooh, Amy… spannend!
Ik hoop echt voor je dat het geen ongi is.
Nou, ik ben door naar de volgende ronde. Weer ongesteld.
:hug: :hug: :hug:
Nou zeg wat is dat roch met je lijf eef, wat ontzettend klote… :hug: :hug:
Balen Amy :hug: Dan heb je wel weer een rare cyclus gehad zeg.
En ik wil zo ontzettend graag, maar dat stomme lijf van me werkt blijkbaar niet mee…
Idd weer rare cyclus, 33 dagen en op dag 25 eisprong… Zucht…
:hug: Het is gwn zooooo irritant als je lijf niet meewerkt en we weten allemaal idd hoe graag je wil en het is je ook zo gegund.
En ergens snap ik het ook niet, sommige vrouwen zijn zowat meteen weer zwanger na een bevalling, sowieso binnen 3 maanden en dit is uiteindelijk al maand 4 (vanaf de bevalling geteld) en je lijf geeft je geen kans :hug:
Inderdaad Sanne!!
Ik weet ook echt niet wat ik deze maand ga doen. Wel of niet ovutesten gebruiken, misschien eens tempen om te kijken of ik wel echt een eisprong heb, of de gyn bellen of hij eens een cyclus mee kan kijken, of gewoon eens helemaal niks…
Jeetje Eef, wat balen meid. Het is je zo gegund. Wat je moet doen geen idee… ik zat zelf te denken, maar dat is wat ik zou doen, om naar de huisarts of gyn te gaan dan. Zoals je zelf al zegt je lf is wel heel erg kort.
Nou, bij de ha hoef ik absoluut niet aan te komen, die zero dat ik beter eerst 9 maanden kon wachten met zwanger worden. Misschien dat ik maandag de gyn eens nek…
Amy :hug: wat ontzettend balen!!! Wn. Idd weer een rare cyclus!
En misschien is de gyn idd de oplossing of een maandje niks… Al weet ik dat het (bijna) onmogelijk is om er zogenaamd niet teveel mee bezig te zijn, wat iedereen altijd zegt! Dan denk ik ook jaja das makkelijk praten! Want ten slotte willen we allemaal maar 1 ding en dat is snel zwanger worden van een gezond beebje!
Gelukkig hebben we elkaar nog om door die volgende ronde heen te komen!!! En dan mag ik toch hopen dat t een hele hele vruchtbare ronde wordt voor ons allemaal!
Dat vroeg ik me dus ook af he of er iemand is die je aan een normale eisprng kan helpen, de ha zal idd zeggen kom over een x aantal maanden maar terug, je lijf moet misschien eerst ontzwangeren etc. Mja in jou situatie vind ik dat wel even wat anders
Misschien is temperaturen inderdaad een goed idee. Op zich weinig kans dat jullie een eventuele ovulatie niet benut hebben. En misschien is het ook gewoon pech :hug:
Niemand meer aan het wachten nu toch?
Ja ik op mijn ongi maar dat is natuurlijk anders…
Dus we moeten weer een ronde verder met zijn alle helaas