Hee Tedski,
Lees net je verhaal dat iedereen om je heen zwanger wordt als je er zelf mee bezig bent. Dat heb ik ook sterk gehad. Alleen sinds gisteren kan ik het weer goed relativeren Als je namelijk hoort dat er 2 mensen van het Kruidvatfiliaal hier uit Winterswijk zijn omgekomen tijdens een bedrijfsuitje, dan maak je je even niet druk meer over ovulaties en wel of geen zwangerschapsverschijnselen. Ben hier van geschrokken en ga even uitzoeken wat de namen zijn en of ik ze ken.
Zit namelijk een 34 jarige vrouw bij met 3 kinderen hier uit Winterswijk en die kinderen zouden zomaar bij mij op de zwemles kunnen zitten…
Hoi,
@ Bullie, Ja ik vond dat ook een enorm heftig nieuwsbericht… Wat erg ook dat deze vrouw 3 kindjes achterlaat, echt vreselijk!
Ik kan me voorstellen dat je met je gedachten daar zit.
Toch alvast succes met ronde 4!
@WW, wat leuk zoveel derde kindjes hier!
Aan alle zwangeren, alsnog gefeliciteerd!
@Liz ik heb even bij deel 1 gekeken, maar begrijp niet zo goed wat je bedoeld met kunnen zien wie zwanger zijn of niet… Om nou alle berichtjes na te lezen vind ik wat veel. Bedoel je dat jullie ergens een lijstje hebben ofzo?
Hallo Savine,
ja er staat ergens een lijstje, maar maakt niet uit hoor, je weet nu wie zwanger is hé.
Savine, dat staat op de eerste pagina van het tweede deel.
Bullie, vervelend dat het in jouw woonplaats is en dat je misschien indirect met die mensen te maken hebt. Laat even weten of je er achter komt welke namen het zijn, anders kan ik het wellicht proberen.
HALLO!!!Ben ik weer.De pc was gecrasht en heeft het meer dan een week niet gedan BALEN!!,Ik heb snel alles even doorgelezen.Balen voor degene die ongi zijn geworden.Savine,welkom.Gezellig en ook voor een derde kindje.Ik ook en nog een heleboel andere.
Diaantje,ik zou niet al te veel schrikken van het bleodverlies.Ik heb jhet ok gehad bij de eerste.Ik heb de foto gezien van je buik iki ben benieuwd.
Je echo is morgen ofzo toch??Laat het even weten.
Hoi Bullie,dat is zeker schrikken als er zo iets gebeurt in je eigen woonplaats.Hopelijk niet al te goede bekende.
De rest doe ik morgen op mijn gemak.Met mij gaat alles goed.Ik ben bezig met de ovu testen.Ik ben benieuwd,tot nu toe nog geen ei te bekennen.Nog een dag of 4 a 5 denk ik,maar we klussen gezellig verder hahaha.
Tot morgen.Ik duik lekker mijn mandje in.
Diaantje, nog voor ik het vergeet te zeggen “succes morgen”!!!
Hier is de dokter van wacht net weg, mijn zoontje zit met zodanige hoest dat het niet meer normaal is. Hij moet nu antibiotica krijgen . Ik mocht zo maar eventjes 71 euro voor het bezoek betalen, stel je voor :shock:
In ieder geval ik heb al wat traantjes gelaten deze avond , hij ziet zo af mijn kleine uk en ik kan weinig doen. Er staat mij een slapeloze nacht te wachten.
tot morgen!
Nou hebben de echo gehad…hebben frummeltje gezien…nouja…het was dat de VK begon tegillen…ik zie een hartje kloppen!!..dus na lang turen zagen wij het ook hahahha
Heeft ook een foto gemaakt…maar daar zie je helaas niet zo veel op…maar het belangrijkste was dat alles klopte !!
Even een genant detail…kreeg een inwendige echo…alles prima…maar wel minder terwijl er dus kids en noixhtje aan het voeteneind stonden hahahahah
Gelukig waren ze meer gefocused op het beeldscherm hihihih
even voor de duidelijkheid…frummel is nu 5 mm groot, hartje klopte geweldig , en ligt tussen de 2 kruisjes hihihi
22 ste oktober mag ik weer…en weer een echo…wat een feest!!!
liz meis…beterschap met je kleine man!!
Hey diaantje,
Fijn dat je echo goed was, ik had het al ergens gelezen :mrgreen: . Leuk jij mag op dezelfde dag terug als ik voor mijn pretecho en dan ga ik het geslacht kennen :inlove: .
Ja kan me voorstellen dat het beetje genant is als je een inwendige echo krijgt en je kids staan aan je voeteinde. Daarom dat ik mijn kids niet meeneem naar de verloskundige,helaas ga ik dus iedere keer zonder hubbie maar ja niet veel keuze.
Jongens, ik ben op van de stress, daarnet gingen we lekker eten, maar begint mijn zoontje nu toch te gillen ,hij wou niet in zijn stoel, niet op de schoot, niet eten, niet dit niet dat en maar krijsen. Ondertussen het eten koud. Heb het mijne dan maar opgeschrokt , leuk is anders maar ja hij is ziekjes dus kan het hem niet kwalijk nemen. :inlove:
Waar zit al de rest? Aan het klussen? :mrgreen:
Hoi Liz,balen joh dat je zoontje zo ziek is.erg is dat he als je dan niks kan doen.Je zou het zo van ze overnemen.Ik hoop dat hij snel beter is.Ik ben benieuwd naar je volgende echo.Mogen we weten wat het wordt of hou je dat als verrasing??Wat denk je zelf?Heb je er een duidelijk gevoel over?
Leuke echo foto Diaantje.Super dat alles goed is.Er is op de foto inderdaad nog niet veel te zien,maar dat makt niet uit toch.Geniet er maar lekker.
Hier nog steeds geen ei in aantocht.Ik denk van het weekend.
groetjes Alexandra
hey allemaal,
Hier alles goed, nog niet ongesteld, maar ik verwacht het wel
Liz, beterschap met je zoontje!
Diaan, wat super dat alles goed was! Dat geeft wel een geruststellend gevoel nu zeker Ben benieuwd naar je volgende echo
@ Snackertje, je ei zal idd wel dit weekend komen, de 14de dag is ook maar een uitgangspunt van de cyclus. Dus kan maar zo een dag eerder of later zijn
PS mogen wel wat meer weer gaan kletsen hier
Hoi WW,je hebt helemaal gelijk.Mijn pc is kapot geweest,daarom niet geweest.
Het is hier super slecht al de hele dag regen en volgens mij hangt er storm in de lucht hahaha.De kids zijn een partij dwars en vervelend.Ik ga vanmiddag lekker naar miniworld,dat is een binnenspeeltuin hier in de stad.Ideaal bij slecht weer.De kids kunnen zich lekker uitleven.Ik zie ze de hele middag dan niet en ik kan rustig een boekje lezen hahaha.Soms gaan we met een paar vriendinnen ,maar die moesten allemaal werken vandaag.
Mijn ouders weten trouwens dat we bezig zjn voor nr 3.Mijn vader maakte een opmerking met een etentje die we vorige week hadden en mijn gezicht sprak boekdelen.Toen heb ik het maar verteld.Ze zitten met smart te wachten tot het weer zo ver is.Soms kan je inderdaad rare reacties krijgen als je voor nr 3 bezig bent inderdaad.
Ik ben benieuwd hoe mijn schoonouders zullen reageren als het zover is.Ze heeft tegen mijn moeder eens gezegd dat ze zeker weet dat Richard dat niet wil hoor!!!Nou dan ken ze d’r zoon toch niet zo goed hahahaha.
Ik weet wel toen mijn vriendin zwanger was van de derde en ik vertelde haar dat toen vroeg ze ook of het gepland was.We zien het wel.Eerst maar eens raak schieten hahahaha
Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag? :dance:
Groetjes Alexandra
oh meid, hier verklaren ze ons voor gek dat we " weer helemaal overnieuw" beginnen met een 3e…zelfs de VK dacht dat Jacques wellicht een nieuwe relatie was want normaal zie je dus bij een nieuwe relatie dat er een nakomelingetje komt…nou nee hoor…jacques is ook de vader van mijn 2 andere kids…en samen hebben we de BEWUSTE beslissing genomen om voor een 3e tegaan…
Lekker laten lullen meis…iedereen zal er zo zijn eigen mening over hebben…het belangrijkste wat telt is je gezinnetje !!
voel me trouwens knap klote…alles …maar dan ook ALLES doet me zeer…heb geen oog (weer) dichtgedaan, zoveel pijn aan mijn buik ook…hoop toch echt dat dit geen maanden gaat duren…ben het nou al zat … :?
Oooo Diaantje wat vervelend,Meestal gaat het na 3 maanden voorbij zeggen ze toch??Krijg je geen griep misschien,dat heerst ook op het moment geloof ik.Hou jezelf lekker rustig gaat allemaal vanzelf over.Ik zou willen dat ik het had hahahaha.
Groetjes Alexandra
Hallo!
Even druk met werken hier…
Savine, welkom en succes!
Diaantje, vervelend die misselijkheid! Hier ook de reacties waar we wel niet aan beginnen met een derde…
Fijn dat de echo goed was meis! :dance: gefeliciteerd!
Alexandra, gelukkig is je pc weer klaar!
WW, NOD vandaag! Hoe gaat ie meid?
Ik ga aan het werk nu…tot later!
hey hey hey
Ventje is net achter frietjes van het frietkraam, of noemen ze dat bij jullie patat? :think:
Mmm het is al de tweede keer deze week :oops: shame on me maar het is zo lekker en ben toch nog niet bijgekomen hihi.
WW, spannend joh voel je dat je menstruatie gaat komen of voel je iets anders?
Diaantje, hoe vlotten de rijlessen? Ik kan me voorstellen dat als je zo misselijk bent het geen pretje is. Kan je je rijlessen niet in de namiddag regelen? Heb je nog niks geprobeerd van middeltjes? Nux Vomica is homeopatisch en schijnt ook goed te zijn. Vervelend van die pijn aan je buik, wat voor een pijn is dat dan?
Alexandra, vervelend hé dat je pc niet meer werkt, is echt balen.
Bullie, zijn de wondjes genezen?
Savine, heb je al kindjes, of heb ik erover gelezen?
baby1, hoe is het met jou?
Bianca, je begint ook op te gaan naar de 12weken hé, dat gaf me zo een gerust gevoel jou ook, of ben je daar niet mee bezig?
Nou ik ga er maar weer eens vandoor.
Hoi Liz,gelukkig gaat het weer wat beter met je zoontje en schaam je maar niet hoor,dat komt hier ook wel eens voor.Mijn man heeft een cafetaria waar ik in het begin iedere dag te vinden was,maar friet blijft nog steeds lekker hahhaha.
Hoi Bianca,druk druk druk,maakt niet uit toch?Gaat de tijd lekker snel.
Stom dat mensen zo reageren he.vroeger had je toch bijna altijd grote gezinnen.
De kids hebben zichzelf lekker uitgeleefd in de binnenspeeltuin,het was gezellig.Daarna hebben ze heer;ijk gegeten en na een lekkere douche liggen ze nu uitegut te slapen.De oudste is een maand geleden of zo aan zijn keelamandelen geopereerd en dat heeft wel effect.Hij was nooit uit bed te krijgen domdat hij altijd moe was en nu is hij iedere dag voor 6.00 wakker dat is ook weer iets te.Dat is niet zo erg,maar hij roept dan vanaf zijn kamer hartstikke hjard naar me of ik even kom.Ik hoop dat hij toch binnenkort iets langer gaat slapen.
Ik ga nog wat doen.
Groetjes Alexandra :dance:
Hey Lieve meiden!
Nee nog steeds geen rode troep te bekennen.
Heb iets gevoelige borsten en soms wat steken boven mn schaambeen, soms hoofdpijn(heb ik met menstruatie) en vanmorgen en gisteren ochtend misselijk. En ja moe, maar goed ik ben ziek geweest he
Maar mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben
Ik wacht rustig af en als ik volgende week woensdag nog niet ongesteld mocht zijn dan test ik pas
Wat ik trouwens wel erg vervelend vind is dat ik sinds ruim een week ineens pukkeltjes heb gekregen en dat vind ik NIET cool :lol: Lijkt wel of ik weer in de pubertijd ben gekomen hahahaha. Wat stoppen met de pil wel allemaal niet met je lichaam kan doen he
@ Diaan erg vervelend die last van je buik. Ik duim nu voor je dat dat snel over is!
Ik ga nu lekker slapen! ben moe en morgen reageer ik ook weer even op de andere stukjes
thanx meis…maar ik moet niet lopen zeuren…moet danbaar zijn, en dat ben ik ook …echt waar…maar wil zo graag een keertje een nachtje doorslapen…
:mrgreen:
Hoi,
Liz, Wat rot zeg voor je kleine mannetje dat hij zich zo ziek voelt! Beterschap gewenst. Even een antwoord op jou vraag. Ik heb inderdaad al 2 kindjes, 2 meiden van anderhalf en bijna 4 en ga dus voor de derde!
Diaantje, wat een mooie echo. Lijkt me inderdaad niet zo prettig als je kinderen aan je voeteneind staan bij zo’n inwendige echo. Ik hoop dat je je lichamelijk snel wat beter zult gaan voelen!
Snackertje, succes met het vinden van je ei.
Fijn dat je familie zo positief reageert, hier reageert ook iedereen heel erg positief, ik hoor ook vaak dat dat anders is bij een derde.
WW, Wat vreselijk spannend!!
Wat kun jij het niet testen lang volhouden zeg!! Ik ben heel erg benieuwd. Ik duim voor je!
Hier gaat het redelijk, ik zit nu op cyclusdag 21 en heb nog geen ei gehad, tja heb PCO dus heb ook geen idee of die nog gaat komen en wanneer. Maar ik verwacht van wel. Vorige maand had ik er een op dag 47. Ik hoop nu wat eerder. Ik hou jullie op de hoogte.
Succes allemaal!
Hoi Savine.leuk zeg twee meiden.Ik heb 2 jongens 1 van 3 en 1 van 5.Nu dus bezig voor nr 3 was als kind al een wens van me om een iets groter gezin te krijgen.Zal helemaal super zijn als het lukt.Mijn vriend hoefde er eigenlijk niet lang over na te denken.Mijn schoon moeder zal wel even schrikken denk ik,want die is er zwaar van overtuigd dat Richard het niet wil hahaha.
Wat is PCO? Ik hoop voor je dat het niet te lang duurt voor je deze maand.
Vervelend Diaantje,hopelijk gaat het snel over.Na de eerste 3 maanden zeggen ze.Op zich is het heer natuurlijk dat je iedere keer wakker wordt 's nachts,je lichaam is zich aan hetvoorbereiden op de slapeloze nachten met een baby hahahaha.
Hoi Willie,knap dat je kan wachten met testen.Het klinkt alsof je misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn,maar het kan ook zijn omdat je ziek bent geweest natuurlijk.Ik ben benieuwd en zal hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hier alles goed.Ik moet straks weer testen.Mag nog niet gaan plassen.en ik moet eigenlijk al wel weer.Iets te veel water gedronken denk ik hahaha.
Ik ben benieuwd.
Werd bij jou het streepje iedere keer iets donkerder bij je ovutesten of was het er ineens Diaantje??
Tot nu toe heb ik iedere keer geen streepje erbij en is het alleen de controle streep.Ik ben benieuwd.
Ik ga nog even wat doen hier.
Veel liefs Alexandra