JULI STOPPERS 2007 DEEL 3

Hallo!

Liz, eigenlijk ben ik steeds al wel rustig over de zwangerschap…Het voelt gewoon goed…

Maar dat de 12 week in zicht komt is wel erg fijn! :mrgreen:

Alexandra, heel herkenbaar! Ruben was ook altijd een langslaper…uur of 10!

Maar nu is hij de eerste die wakker is…6.00-6.30 is meneer helemaal wakker…

WW, spannend meid! ik hoop het zo voor je!

Savine, hopelijk heb je snel je eisprong!

Temperatuur je?

Alexandra, ik heb ook ovulatie testen gebruikt…Het 2de streepje werd steeds donkerder, maar ik heb geen dag gehad dat het teststreepje donkerder was of even fel als de controlestreep…En er wordt toch altijd gezegt dat je dan je ei hebt…

Ik heb hem toch echt gehad met een mindere felle streep… :think:

Ik zou me dus niet blind staren op een knalstreep…want als ik dat had gedaan had ik mijn ei gemist…en nu was het raak…

Hallo,

@ Tedski. Namen van de vrouwen die zijn omgekomen zijn inmiddels bekend. Die vrouw uit Winterswijk kwam altijd op dinsdagavond hydrospinnen. Ik zit dan aan de kassa en heb haar vorige week dus nog gezien, brrrr… Ik heb 1 jongetje op de zwemles en dat is een neefje van haar. Winterswijk is een dorp, dus vandaar dat je dan al snel mensen in ieder geval van gezicht kent.

@ Diaantje. Hopen dat je misselijkheid snel beter wordt, het is voor een goed doel, moet je maar denken haha :sick:

Ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest om de hechtingen te verwijderen en voor de uitslag. De arts was er niet, dus deed de verpleegkundige het. Die vertelde dat er wel enige activiteit bij 2 van de 3 moedervlekken had gezeten. Mocht er verder alleen niks over zeggen, daarvoor moet ik over anderhalve week terug komen bij de arts. Ze zij nog wel dat ze er op tijd uit waren, maar dat dat ook maar goed was.

Schrok hier dus wel van , maar ben blij dat ze weg zijn. Nu ga je alleen steeds kijken of er ergens anders geen vlekjes komen. De wondjes genezen verder wel goed.

jeetje bull, lekker om je zo het weekend in testuren…maargoed…net wat ze zegt…ze zijn er uit!!, en daar gaat het om…

Zo …“moedervlekken” zijn weg…nu word het tijd om een " moederzondervlekken" teworden!!:wink:

ik duim !!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@snackertje wrote:

Hier alles goed.Ik moet straks weer testen.Mag nog niet gaan plassen.en ik moet eigenlijk al wel weer.Iets te veel water gedronken denk ik hahaha.

Ik ben benieuwd.

Werd bij jou het streepje iedere keer iets donkerder bij je ovutesten of was het er ineens Diaantje??

Tot nu toe heb ik iedere keer geen streepje erbij en is het alleen de controle streep.Ik ben benieuwd.

Ik ga nog even wat doen hier.

Veel liefs Alexandra

Bij mij vandaag een donkerder streepje!! Ik gebruik sensitest. Aan het eind van de middag ga ik er ook even een Clear Blue test tegen aan gooien, ik ben ook benieuwd!

Ik kom later nog even terug om op iedereen te reageren.

Ik hoorde zojuist dat een forum-msn vriendin die ik al 5 jaar ken 4,5 week zwanger is van de tweede, hopelijk worden we allebei juni mama! Super! Ik ben zo blij voor haar!

:slight_smile: Hoi Bullie,dat is ook altijd lekker als een verpleegkundige dat vertelt,maar verder niks mag zeggen,zeg dan helemaal niks en laat de arts alles zeggen,maar ja ze zijn eruit en dat is het belangrijkste.

@Savine,ik heb ook testen van Sensitest,maar tot nog toe geen enkele streep alleen de controle streep.Ik ben benieuwd.We wachten gewoon af.Wanneer doe jij de test"’ ochtends of 's middags?

Tot morgen.

Groetjes

ohhh spannend savine…

foto foto foto foto foto !!! :mrgreen:

Hey,

Nog geen :evil: te bekennen bij mij! Ik heb ook geen flauw idee wat ik ervan moet denken :slight_smile: Is alweer zo’n tijd geleden voor mij dat ik zoiets mee heb mogen maken, en ik heb geen idee meer hoe alles zou moeten voelen!

Ik weet wel dat ik bij de jongste totaal nergens last van had aan het begin. Ik had geen auw boobs en geen misselijkheid(misschien soms met vlagen) maar verder niets.

En nu heb ik af en toe wel pijnlijke borsten(steken meer) steken bij mn schede en steken bij mn schaambeen. En soms wat krampen (menstruatie krampen) Mijn afscheiding blijft ook gewoon, terwijl ik normaal altijd rond mn menstruatie droog ben. Hoofdpijn is ook weg. En soms een opgezette buik, maar dat zijn ook maar periodes van een uurtje of iets!

Dus nee ik weet het echt niet en verwacht gewoon nog steeds dat ik NIET zwanger ben! En dat mijn lichaam nog steeds niet op orde is na die pil! En dus dat alles elke keer maar uitgesteld wordt!

Maar goed ik ben dus 2 dagen overtijd als ik uitga van mijn gemiddelde cyclus van 28 dagen. En ook dat ik mijn ei sprong duidelijk de 14de dag had, snap ik er niks van dat ik nu nog overtijd ben omdat ik de 14 dagen na de sprong allang en breed voorbij ben. Dus laat me dan gewoon ongesteld worden toch :wink:

Hoi WW.Hoe lang ben je nu gestopt met de pil??Als je zeker weet dat je ovu meer dan 14 dagen geleden was dan zit de kans er nu toch wel in dat je zwanger bent.Je bent toch 2 dagen overtijd!!Ik hoop het voor je .Ik zal voor je duimen.Misschien ben je toch echt wel zwanger.Heb je al een test gedaan??Ik zou niet zo lang kunnen wachten hoor hahahaha.

Fijne dag nog groetjes Alexandra

Hey Snackertje :slight_smile: Ik ben sinds Juli gestopt met de pil dus mijn lichaam zou nu onderhand wel een beetje op peil moeten zijn denk ik dan :slight_smile:

En ja ik ben inderdaad 2 dagen overtijd, en nee ik heb nog steeds geen test gedaan, ik wacht echt tot ik een week overtijd ben(is zo zonde van het geld verspilling he hahahaha ik ben echt een krent hoor :lol: )

Ik heb trouwens dit keer ook geen last van PMS, normaal heb ik altijd last van een slecht humeur, maar nu ben ik echt goed te spreken! Ik ben vrolijk en heb echt nergens last van hahahahaha.

Eigenlijk is het wel heerlijk om van de pil af te zijn! Je lichaam wordt weer helemaal zichzelf!

:slight_smile: Je hebt gelijk.Je lichaam zal nu toch wel op orde zijn en het is inderdaad geld verspilling.Ik heb ovutesten aan het doen en bij dat pakket zaten ook 3 zwangerschapstesten.Haal je ze in de winkel of via internet.Dat is veel goedkoper.Bij Matcare heb je 9 testen voor 15 euro.Dat is toch geen geld.

Ik vind het ook wel fijn om van de pil af te zijn.Het enige voordeel is dat je met de vakantie je ongi wat uit kan stellen.Ik weet ook nog niet of ik wel opnieuw aan de pil ga.Mijn vriend laat zich niet steriliseren dat weet ik zo wel en misschien nog een nummer 4 hahaha??

Lijkt me wel gezellig.Misschien laat ik mezelf anders wel steriliseren.Daar kunnen we nog lang over nadenken.Ik ben van plan om straks weer BV te gaan geven.Dat heb ik bij de andere twee ook 8 maanden ongeveer gedaan.

Heb je nog plannen voor het weekend??

Hoe is het met de andere meiden??Jullie nog leuke plannen??

:slight_smile: We gaan morgen naar een back to the 80’s party .Mijn vriend zit bij een eigen ondernemers clubje en die hebben dat georganiseerd.De opbrengst gaat naar een goed doel.Dat is altijd super gezellig.Er zijn dan zoveel bekende.We zien elkaar dan bijna een hele avond niet omdat we zoveel mensen tegen komen om mee te kletsen.Soms bij de wc even hahhahaha.Maar dat geeft niet.We gaan weer samen naar huis!!

Ik ben wel benieuwd of het mensen opvalt dat ik niet drink.Normaal lus ik hem op zo’n feestje ook wel.Ik kan ook niet zeggen dat ik moet rijden,want we wonen 3 straten verder en gaan lekker te voet.

Mijn mannetje zou ook niet te veel drinken,want als het goed is is mijn ovu van het weekend.Hij was eigenlijk van plan om helemaal niet te drinken zei hij.Maar dat hoor ik maar niet hahahaha.

Groetjes

@Williewortel wrote:

Hey Snackertje :slight_smile: Ik ben sinds Juli gestopt met de pil dus mijn lichaam zou nu onderhand wel een beetje op peil moeten zijn denk ik dan :slight_smile:

En ja ik ben inderdaad 2 dagen overtijd, en nee ik heb nog steeds geen test gedaan, ik wacht echt tot ik een week overtijd ben(is zo zonde van het geld verspilling he hahahaha ik ben echt een krent hoor :lol: )

Ik heb trouwens dit keer ook geen last van PMS, normaal heb ik altijd last van een slecht humeur, maar nu ben ik echt goed te spreken! Ik ben vrolijk en heb echt nergens last van hahahahaha.

Eigenlijk is het wel heerlijk om van de pil af te zijn! Je lichaam wordt weer helemaal zichzelf!

oh meis, wat hou je ons weer in spanning!!!, kom maar hier heen…heb nog een CB ditgital liggen !!!

xx

Ow wat leuk Alexandra een back to the 80 party :smiley: Ben ik ook eens geweest :wink:

Nou ik ga vanavond op mijn kleine neefje van 6 maanden passen en mn broertje en zusje van 13 en 14 jaar komen ook daarheen om dat mijn ouders en broer en schoonzusje een uitje van de zaak hebben :slight_smile: En zaterdag ga ik niks doen hahahaha is ook wel eens lekker :slight_smile:

Zondag lekker naar het bos (heel vroeg) en misschien s’middags naar Vleuten :slight_smile: Even kijken of ze nog leuke kinder kleding hebben :smiley: En wil ook wat leuke spellen halen, want met dat vieze weer de aankomende maanden is het wel leuk om met een beker choco met slagroom aan tafel met zn alle spelletjes te spelen :smiley:

Nou ik ga zo mn pukkie halen van school! Het gaat enorm goed met hem nu het de klas nog een jaar over doet! De juf zegt ook elke keer ‘Het gaat goeeeeeeeeeeeeeeeeeeed’ hahahahaha vind ik erg leuk om te horen! Ben zo enorm trots op hem! We hebben met zn tweetjes best wel het 1 en het ander mee gemaakt en ik kan niets anders zeggen dan dat wij met zn 4 ren nu de hele wereld aan kunnen!!!

Nou ik ga tussen de middag ook lekker warm eten koken zodat ik vanavond niet zo hoef te haasten :smiley:

Ik maak lekker pasta en een hele lekkere :smiley:

oh meis, wat hou je ons weer in spanning!!!, kom maar hier heen..heb nog een CB ditgital liggen !!!!

xx

:lol: Nee ik ga lekker heel eigenwijs doen en wachten tot woensdag, maar de duivels zullen maar zo 1 dezer dagen kunnen door breken :)

Erg ben ik he! Weet je wat het is ik wil niet teleurgesteld zijn als het niet raak is. Daarom ga ik er niet te veel mee bezig zijn(al draaien die radartjes in mn hoofd overuren) ;) Will see :D

WW, spannend! Knap hoor dat je je zelf zo kunt beheersen met testen!

Ik duim voor je!

Bullie, wat een geluk dat je er op tijd was met de moedervlekken…

Waarom ben je in eerste instantie ervoor heengegaan? Had je er last van?

Jeuk, pijn?

Ik heb zelf ook een aantal moedervlekken en zit dus regelmatig voor niks bij de ha…

Wat was voor jou het signaal van nu moet ik heen?

Savine, succes!

Ik zit erg in twijfel of ik bv ga geven…Mijn gevoel zegt, natuurlijk!

De andere 2 hebben het ook gehad…En het is prachtig…

Maar…

Toen met Esmee vond ik het erg zwaar…Na 3 week ben ik gestopt…

Ruben vroeg ook aandacht en mijn dag bestond het meest uit voeden en kolven…Ik was zo een paar uur zoet per keer…

Nu lopen er 2…weet niet of ik dat trek…

Lastig dilemma…

Wij gaan straks naar de kermis…Ruben is al helemaal hyper…

Esmee slaapt even snel bij…

Verdre moet ik het weekend de ochtenduren werken…Verder nog geen plannen…

Hey meiden,

hier even snel een berichtje van mij!

Ik ben helaas ongesteld geworden, dus ik ga weer voor de volgende ronde! Zal gelijk mijn banner aanpassen :slight_smile:

Goeiemorgen allemaal,

Gisteren echt maar een vlekje bruin(oud bloed dus) en vannacht helemaal niets meer. Ik heb wel de krampen en zeurderig gevoel in mn buik en rug, en had gisteren echt hoofdpijn. Ik verwacht dus dat het vandaag echt wel door zou moeten zetten

Hoe is het met de meiden?

@Williewortel wrote:

Goeiemorgen allemaal,

Gisteren echt maar een vlekje bruin(oud bloed dus) en vannacht helemaal niets meer. Ik heb wel de krampen en zeurderig gevoel in mn buik en rug, en had gisteren echt hoofdpijn. Ik verwacht dus dat het vandaag echt wel door zou moeten zetten

Hoe is het met de meiden?

ohhhhhh…nou ik geef het duimen nog niet op hoor…kan ook innestelingsbloed zijn he

WW, misschien toch inderdaad innesteling? wel jammer als het stiekem toch menstruatie is.

WW, is het wel echt een ongi…schoot ook direct door mijn hoofd…

Ik duim nog even verder.,.hopelijk is het gewoon innestelingsbloed!